Er waren hier in het verleden mensen die nergens een WII konden vinden omdat deze overal uitverkocht was. Hetzelfde lijkt zich nu met WII Fit en Mario Kart te herhalen. Zelfs op de reclamefolder die ik deze week in de bus kreeg stond dat je er bij beide spellen rekening mee diende te houden dat deze uitverkocht kunnen zijn. Reserveren is dan wel mogelijk. Ik hoorde een soortgelijk verhaal al van enkele kenissen/vrienden die ook enkele weken hebben moeten wachten op een spel...
Moeder de vrouw edoch (lang niet meer gebruikt dat woord) had haar zinnen gezet op een WII Fit. Gebeld met de Duitse Mediamarkt, net over de grens. "Jawohl, gewoon op voorraad Herr Claus!" Wat schetst mijn verbazing aldaar gearriveerd? Stapels WII Fit en een heel rek vol met Mario Kart alsmede (ook al zo'n "vergeten" woord) extra stuurtjes...
Dus ben je op zoek naar een dergelijk spelletje? En kun je niet wachten? Waag dan de sprong over de grens! Wel eerst ff bellen natuurlijk...
M.vr.gr.,
Sander AKA ZKH
Moeder de vrouw edoch (lang niet meer gebruikt dat woord) had haar zinnen gezet op een WII Fit. Gebeld met de Duitse Mediamarkt, net over de grens. "Jawohl, gewoon op voorraad Herr Claus!" Wat schetst mijn verbazing aldaar gearriveerd? Stapels WII Fit en een heel rek vol met Mario Kart alsmede (ook al zo'n "vergeten" woord) extra stuurtjes...
Dus ben je op zoek naar een dergelijk spelletje? En kun je niet wachten? Waag dan de sprong over de grens! Wel eerst ff bellen natuurlijk...
M.vr.gr.,
Sander AKA ZKH
Comment