... zucht. Toen had je nog winters, en had je geen winterbanden nodig om met meukbanden en RWD zonder veiligheidsgordels door metersdikke sneeuw te ploegen...
Toen was alle popmuziek nog vernieuwend, en was vrede balangrijker dan het melu...
ANNEKE GRONLOH singing "Soerabaya" in Dutch from 1963. Ms. Gronloh became one of the first legends of Singapore 60s Pop Music. She had many hits like "Asmar...
Ahhh, goed bezig John!
Provo's en artistiekelingen op Puchjes met hoge sturen en nozems op buikschuivers.
De opkomst van de Nederpop, Beatles en Stones, in Roterdam dancing de Wieck en de Tabaris en Club 66 in de Mauritsstraat dacht ik ?
Toen t' Fust op het Stadhuisplein nog een leuke kroeg was.
Op de Puch naar Scheveningen naar de Beatclub om de Golden Earrings (ja met een s) te zien. daarna 's morgens vroeg op het strand in slaap vallen!
Er komt veel boven drijven ;-)
"Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004
Wij kunnen hier met z'n 2en een mooi draadje van maken.
Zo'n brommertje had ik dus toen:
En wat te denken van Frou Frou, Je t'aime op de Witte de withstraat, Pipo bar en Le Bateau.
Op de Witte de With had je toen ook nog zo'n hasjcafe, naam is me ff ontschoten.
Comment