Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Ja, ik zocht al een draadje waar ik de Faller racebaan kon plaatsen... ;-)
En de programmeerbare auto, model GT 40 ( vaag..).
Nou ja, je kon in langwerpige kaarten een route knippen en de auto volgde die dan op ( magisch.., de kaarten werden in een sleuf in de auto gestoken en dan op wonderbaarlijke wijze begon de auto te rijden)
De Kicker-schoenen, de losse hoofdsteun, de helm-verplichting, het 27mc gebeuren
Mini Cooper Clubman "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks "Jasper val dood." - RH
En de programmeerbare auto, model GT 40 ( vaag..).
Nou ja, je kon in langwerpige kaarten een route knippen en de auto volgde die dan op ( magisch.., de kaarten werden in een sleuf in de auto gestoken en dan op wonderbaarlijke wijze begon de auto te rijden)
Huh, die auto lijkt me wel interessant! Heb je die nog? ;-)
Maar ik heb zoiets nooit gezien.
Ik had wel een Lancia Stratos die op 2 wielen kon rijden. Was met zo'n AB met draad eraan nog. Maar dat was net begin jaren '80 denk ik.
Ferrari 308 GTB QV (1983)
Alfa Giulia 1300 (1966)
Mazda Miata (1990 Daily driver)
BMW 320Ci (van GF)
Als het dan toch gaat over 'vroeger was alle muziek beter', dan hier deze prachtige aflevering van Andere Tijden. Vorige week uitgezonden. Over de Beach Boys die in Baambrugge hun lp 'Holland' opnamen. Vooral die manager is een leuke gast, vind ik. :-)
Ik had'm al gezien, maar inderdaad een heel leuke aflevering (weer). Toch mooi dat de zwanenzang van deze legendarische band in ons land is opgenomen....
Vanmiddag bij V&D in de (twee-)knakenbak de dvd van Le Mans gescoord. Was alweer gauw tien, twaalf jaar geleden dat ik'm had gezien, dus het bekijken van het eerste stuk was een machtige trip down memory lane. Alleen maar beelden zonder commentaar van een wereld die zo dichtbij lijkt maar toch alweer heel ver weg is. Auto's spotten is gewoon een feest bij deze rolprent. Ik leefde trouwens in de veronderstelling dat'ie uit '69 dateerde, maar hij blijkt toch nog nèt in dit draadje thuis te horen.
Comment