Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Race experience achtige activiteit?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Race experience achtige activiteit?

Gezocht: Cadeautje voor 2 heren op autosport/mobiel gebied, Budget ong. 300 euro.

Race Experience dagje(duurder, ik weet het), rondje in een Porker op de ring etc. Iemand leuke ideeen of tips????

Comment

Mag ook duurder zijn he, JC maakt wel iets moois in Powerpoint, dat we de helft alvast betalen oid :)

Bedankt voor de handige link Ruud, ik was inderdaad te lui om zelf te zoeken :)

Comment

Schiet me net een wat minder heftige optie te binnen. Dagje een leuke auto huren, had Harry toen niet een dagje RS4/911 in Duitsland gedaan??

dit dus: http://www.autoweek.nl/forum/read.php?16,2791960,page=1
        Last edited by RC; 07-02-09, 12:45.

Comment

Rentaracecar.de bij de Ring. Je mag de baan op met hun auto's. Je kan ook bij ron simons een alfa 75 huren, of bij molenaar een bmw (voor ring of trackday).

Comment

Ron Simons heeft tegenwoordig meer dan alleen alfa's en heeft een nieuwe website (erbij). http://www.rsrnurburg.com/
            When men were men

Comment

Budget bij Ron is boven dat van RC.

@RC

Gaat het om het autorijden an sich, of moet er geknalt worden?

Comment

Als je voor 150 euro een 75 huurt voor een halve dag, dan kun je toch voor 300 euro een hoop lol hebben daar? Allebei een paar rondjes rijden.

Zolang ze niet al te gek doen (gewoon rijden zoals je dat in de Ardennen en Eifel op de openbare weg doet, met in acht nemen dat er geen tegeliggers zijn, alleen veel inhalers), dan komt dat wel goed.

Comment

Dennis,

De goedkoopste mogelijkheid die ik lees is 549,00 euro

All-inclusive Nurburgring Nordschleife Course Prices
                  Car Evening/2hr
                  Day
                  Alfa Romeo 75 Stage 1 - UNLIMITED KMS
                  (148ps, street tyres, sports suspension package)
                  €549
                  €1399
                  Alfa Romeo 75 Stage 2 - UNLIMITED KMS
                  (148ps, semi-slicks, race suspension package)
                  €649
                  €1599
                  Alfa Romeo 75 Stage 3 - UNLIMITED KMS
                  (196ps, semi slicks, race suspension package)
                  €699
                  €1649

Comment

@Ton: wat je noemt is volgens mij cursus en autohuur samen. Half dagje knallen zonder instructeur is 149euro
                    When men were men

Comment

Precies.

Comment

Hmmm, eerste actie die ik deed was het aantikken van de knoppen boven in de homepage. Dan kom je automatisch bij de prijzen terecht die ik eerder plaatste.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door _RC_ Bekijk bericht
                          Schiet me net een wat minder heftige optie te binnen. Dagje een leuke auto huren, had Harry toen niet een dagje RS4/911 in Duitsland gedaan??

dit dus: http://www.autoweek.nl/forum/read.php?16,2791960,page=1
                          Bij Avis in Duitsland. Je moet alleen wel twee Creditcards kunnen overleggen en een daarvan moet een American Express zijn. Ik heb zelf toen twee dagen een 911 gereden. (Hou wel rekening met de max. 200km per dag en extra kilometers tegen € 1/km).
                          ------------------------------------------------
                          We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

Heren, dank voor alle input, is afdoende.

"911 huren in Duitsland" plan leek mij persoonlijk super, maar 1 van de 2 heren is 24 jaar... min. leeftijd is 25.

Comment

Wat gaat 't worden?

Comment

Zolder

Klant van mij, instructeur Phil is er niet meer bij, Clio's en Seats zijn verkocht, nu rijden ze met E36 325i's
                                Maakt het geheel wat beter betaalbaar. Rijden voornamelijk op Zolder en Spa.
                                Lekker dichtbij voor ons limburgers :)
                                Last edited by axirally; 09-02-09, 17:48.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door axirally Bekijk bericht
                                  http://www.racetrack-experience.com/home.htm

Klant van mij, instructeur Phil is er niet meer bij, Clio's en Seats zijn verkocht, nu rijden ze met E36 325i's

Dutch, lees je mee ??? ;-)

.
                                  Veritatis simplex oratio est

Comment

Phil Bastiaans is voor zichzelf begonnen als instructeur zo te zien: http://www.philbastiaans.nl/pbde/index.html en hij werkt o.a. samen met rentaracecar.de
                                    Last edited by Dennis Cavallino; 09-02-09, 19:14.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Cavallino Bekijk bericht
                                      Phil Bastiaans is voor zichzelf begonnen als instructeur zo te zien: http://www.philbastiaans.nl/pbde/index.html en hij werkt o.a. samen met rentaracecar.de
                                      Site is anders niet erg actueel. Laatste nieuws dateert van augustus afgelopen jaar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ton van S Bekijk bericht
                                        Site is anders niet erg actueel. Laatste nieuws dateert van augustus afgelopen jaar
                                        Nee, na de splitsing is op de site racetrackX... ook niks meer gebeurd. Het is geen echte computerman, dus op site is even niks nieuws. Info-mailadres werkt, evenals het telefoonnummer van Silvio.
                                        Ik hoorde vanavond dat ie ondertussen ook nog een Supra erbij heeft, om "drift-experience" mee te doen. Dus....

Binnenkort heeft ie een incentive op "Spa", tijdens skylimit-dag.

Comment

Working...
                                        X
                                        😀
                                        🥰
                                        🤢
                                        😎
                                        😡
                                        👍
                                        👎