Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

forum format

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• forum format

kon me herinneren dat ik dit nieuwe forum format kut vond ter vergelijk met het oude
    nu ik er aan gewend ben is het eigenlijk erg makkelijk qua editten foto, atachments etc
    zo zie je maar dat je toch gemakkelijk aan iets vertrouwds vast wilt houden ,terwijl als je de moeite neemt aan iets nieuws te wennen je vaak na een poosje niet meer terug wilt
    "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
    "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
    "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
    "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Oorspronkelijk geplaatst door motroosje Bekijk bericht
    zo zie je maar dat je toch gemakkelijk aan iets vertrouwds vast wilt houden ,terwijl als je de moeite neemt aan iets nieuws te wennen je vaak na een poosje niet meer terug wilt
    Dat editen is zo slegt nog niet ;-)
    Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

motroosje heeft in ieder geval nog wel eens wat zinnigs te zeggen. En dan zijn spelvauten van ondergeschikt belang, Cobramanneke.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cobraman Bekijk bericht

Wat is er mis met vertrouwds ??
        Veritatis simplex oratio est

Comment

CM is nog steeds aan het nadenken....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk bericht
            CM is nog steeds aan het nadenken....
            Optimist

Maar Motroosje heeft gelijk, het nieuwe format heeft zowaar voordelen

(als mensen nu eens stoppen met quoten

kun je je spelfouten ongestraft verbeteren:-)
            fka v164

Comment

'k Moet zeggen dat het niet eens tot me doordrong dat er niks mis mee is.:-)

Het ging mij meer om aan te geven dat de inhoud van een verhaal belangrijker is dan het wel of niet maken van taal- en spelfouten.

Comment

nou normaal weet ik meestal wel dat het fout is achteraf maar gaat het gewoon mis in de semi dyslectische mode /gemakzucht
                het "vertrouwds" zat ik zelfs tijdens het typen te veranderen in "vertrouwts"
                ja en dat leek me niet goed , maar eerlijk is eerlijk vertrouwds is zon raar woord dat ik eigenlijk niet helemaal wist of het goed of fout zou zijn ;-)
                "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
                "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
                "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
                "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door motroosje Bekijk bericht
                  kon me herinneren dat ik dit nieuwe forum format kut vond ter vergelijk met het oude
                  nu ik er aan gewend ben is het eigenlijk erg makkelijk qua editten foto, atachments etc
                  Kijk dit zijn stiekum de eerste stappen in de richting van het donateurschap:-)
                  2 x ouwe premium meuk
                  BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
                  Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Vertrouwends
                    Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Vertrouwends
                      Tuurlijk, schrijf je het toch op die manier....

Comment

Een heel groot voordeel van dit nieuwe forum is, wanneer je met een iPhone wil gummen. Vroeger in een ellenlange discussie moest je helemaal naar beneden scrollen voor de laatste reactie, nu ga je gewoon naar de laatste pagina en hoef je maar een klein stukje te scrollen.
                        Fiat Grande Punto 1.9 MultiJet 130 sport 2006
                        Lancia Thema 8.32 1988
                        Bimota SB6 1995
                        Suzuki GSX-R750 1985
                        Suzuki GSX-R750 1985
                        Suzuki GSX-R50 1987

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Bean Bekijk bericht
                          Een heel groot voordeel van dit nieuwe forum is, wanneer je met een iPhone wil gummen. Vroeger in een ellenlange discussie moest je helemaal naar beneden scrollen voor de laatste reactie, nu ga je gewoon naar de laatste pagina en hoef je maar een klein stukje te scrollen.
                          Of je kiest er voor het laatste bericht eerst weer te laten geven, hoef je helemaal niet te scrollen. Heeft mijn voorkeur op de Iphone.
                          Nico

"Great thinkers have always encountered opposition from mediocre minds." - Albert Einstein

Comment

Working...
                          X