Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

auto in de hens op moerdijkbrug

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• auto in de hens op moerdijkbrug

reed van breda richting rotterdam zaterdagochtend om 08:00
    zie ter hoogte van de moerdijkbrug zwarte walmen en hels vuur ter hoogte van dat ijzeren monument
    dichterbij...... redelijk jonge peugeot type?
    wagen helemaal in lichterlaaie waarvan het leek dat het vuur in de motorruimte ontstaan was
    4 inzittenden achter de berm bij het water met zoveel mogelijk bezittingen uit de auto gehaald op een hoopje op de vluchtstrook
    en makeerden op het eerste gezicht niets
    wegsignalering was geactiveerd politie en brandweer onderweg

of je nou een oude of nieuwe auto hebt ... best ingrijpend om je wagen als een kerstboom op ouwe jaar in den haag in rook op te zien gaan
    "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
    "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
    "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
    "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Het wachten is op Boris "Laguna Fikker" Djurre voor zijn relaas. :)
    Mini Cooper Clubman
    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
    "Jasper val dood." - RH

Comment

Op de a27 enige tijd terug
      Attached Files
      Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
      Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎