All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.
"ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
"Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper
Waarschijnlijk dezelfde smoes als altijd: 'met mijn enorme uitschuiflul heb ik 't beeldscherm weer aan diggelen geholpen tijdens 't fappen. Waarom werkt dat op mijn laptops nooit en op mijn op de muur geprojecteerde purno wel, die wekelijks gesausde witte muur blijft altijd staan? In de disclaimer las ik niets over het gevaar voor grootgeschapen rukkers. Hebben jullie nog behoefte aan een goede broodschrijver voor de disclaimer teksten, of krijg ik gewoon weer een nieuwe?'
Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein
Ik zie het al: je houdt meer van nep.
Hoe treffend :)
Haar gezicht is meen ik niet nep en dat bedoel ik. Bij beide zijn wat mij betreft de tieten echt niet mooi nep of niet. Domweg veel te groot en uit verhouding met de rest van het lichaam.
Tegenwoordig kennen de mensen de prijs van alles en de waarde van niets - Oscar Wilde
Comment