We hebben voor de kleine een hele leuke olifant gekocht. Ik had om op een website gezien, leek me leuk. We hebben em nu binnen en de kleine vind em echt geweldig:
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Olifant
Collapse
X
-
Olifant
All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.Labels: Geen
-
-
Ik vind die dingen veel te link. Kinderen klimmen er bovenop en kunnen er dan afvallen. Ik bedoel, het blijven kinderen. En de olifant is van kunststof, en dat kan altijd breken. Weliswaar is het heel onwaarschijnlijk en je bent er als ouders natuurlijk zelf bij. Maar wat als het toch gebeurt? Zo'n breuk is scherp. Voor je het weet, doen ze zichzelf zeer. In de winter proberen kinderen de olifant bovendien misschien wel als slee te gebruiken, en dat gaat natuurlijk mis. Dan gaan ze ermee over de kop en wie weet wat er dan gebeurt. Trouwens, die verf, wat gebeurt er als een kind eraan likt? Zullen wel allerlei chemicaliën inzitten. Nee, eigenlijk mag zo'n olifant niet eens meer verkocht worden, vind ik. Hoeveel sterren heeft ie eigenlijk?
:-)Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.
Comment
-
-
Zoveel? Geen idee eigenlijk, joh. We hebben en samen met een schommelstoel van dezelfde ontwerpers gekocht.
Dacht zelf iets van 120 euro oid, maar heb er gewoon niet op gelet. Wilde em gewoon hebben :-)
Kleine vindt z'n "oliet" iig heel erg leuk.All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.
Comment
-
-
200 euro, 440 ouderwetse guldens, voor een kinderstoeltje/-speeltje?
GTFOH!!!
Ik zal wel ouderwets opgevoed zijn: "Children are to be seen, not to be heard."
Financiele crisis, behalve als het om "m'n keinder" gaat?!? Een beter milieu eindigt bij je zelf. ((c) Theo Maassen)
Is TM trouwens ook niet consequent in geweest.---------------------------
Lullen gaat beter dan rijden.
Comment
-
-
Volgens mij een stuk minder dan 200 euro, maar weet niet precies hoeveel.
Misschien zijn dat Belgische euro's of zo, waar RS het over heeft. Minder in NL euro's iig.All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.
Comment
-
-
Ik heb ooit eens gekeken naar de 'plywood' versie en er stond me iets bij dat die zelfs tot boven de 2000 euro ging. Maar dan heb je ook de originele versie. Die polyprop versie van nu is inderdaad de plastieken variant, en die gaat voor 200 dollar, onder de 200 euro dus.
Dus geen Belgische euros, maar een ripoff-plastieken-olifant massproduced voor fappers :-) Blijft wel een mooi ding, je kindjes worden grootgebracht in stijl, behalve dan dat voordeurornament, of was jij dat niet - mijn stalkfileserver ligt plat :-)
(edit for accuracy) Die original anniversary edition ging dus voor 2007 dollar de deur uit. Dat gaat er inderdaad een beetje over. Het is niet dat er wielen onder staan of zo ...Last edited by rocketscience; 25-02-09, 08:08.Rock on. RS.
Comment
-
-
Die beer is ook supergaaf, die moeten ze ook weer gaan maken.
Over fashion victim. Wij zijn de eersten die bij die winkel zo'n olifant hebben besteld, zij hadden em nog nooit in het echt gezien. En nu gaat zo ongeveer iedereen daar zo'n Olliet kopen :-)
Originele design is al weer van een paar jaar terug overigens.
@RS: deurornament? Niet bij ons iig.All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.
Comment
-
-
Maar jij hebt geen smaak, dat geef je net toe. Dus je bent niet ontvankelijk en toerekeningsvatbaar in deze.
Ik prijs de mening van een architect toch wat hoger dan die van iemand die de laatste paar jaar op het Duitse platteland heeft gewoond. Ik bedoel, wie met pek omgaat raakt ermee besmeurd.All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door tiPanda Bekijk berichtOriginele design is al weer van een paar jaar terug overigens.
.
The Eames Plywood Elephant was designed in 1945. Conceived both as a children's toy and as a decorative
interior object, the Plywood Elephant catches the eye with its cheerful curves and flowing shapes.
En ... de mening van een architect is ook maar een mening, wil niet tellen hoeveel lelijke gebouwen ik ken gezet door architecten, bekend en onbekend. Of architecten zonder echt aanwijsbare indicatie van enig gevoel voor smaak, gulden snede of uberhaupt enig idee van wat een gebouw moet doen in relatie met zijn functie, omgeving, etc ...
Maar in deze heb je wel gelijk, Duitsland heeft Stefan besmet, het gaat'm wel niet echt beter worden als hij in Holland gaat wonen :-)Rock on. RS.
Comment
-
-
RS, werk toch mee man, SS heeft het verkeerd begrepen, het is SS-bash dag :-p
1945 is toch al weer enkele jaren geleden? Kende gij het begrip 'understatement' nie?All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.
Comment
-
-
Het echtpaar Eames is ook al weer enkele jaren dood.All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door SchnitzelStephan Bekijk bericht25.2.2009. Panda-bash-dag. :)All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.
Comment
-
-
Vrij naar Hans Teeuwen
o-li-fant
o-li-fant
cashcowtje van triplex
voor dat gaatje in je hand
:)Mini Cooper Clubman
"I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
"Jasper val dood." - RH
Comment
-
-
Ik verwacht ook een lintje van Bos voor het op gang houden van de economie :-)All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.
Comment
-
Comment