Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flikker toch op, mens!!!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Flikker toch op, mens!!!!

Ha, die Gummers;

Van die voetgangers die bij het oversteken tussendoor even zo'n suf huppeltje doen, zo van 'kijk eens hoe snel ik voor u ga' terwijl de feitelijke progressie die van een slak nauwelijks ontstijgt.

Of de zebrapadder die, terwijl je al overduidelijk vaart mindert, net zo lang wacht met de eerste stap totdat jij volledig to stilstand gekomen bent.

FLIKKER TOCH OP, MENS!!!!
    Scherven brengen gelul.

"Aerodynamics are for people who cannot build engines"-Enzo Ferrari
    Mattheüs 7:3-5
    "I believe most things can be said in a few lines."-Enzo Ferrari
    "One must keep working continuously; otherwise, one thinks of death."-Enzo Ferrari
    "The mark of a great car is one whose overall competence exceeds what you should expect from its individual components and the 1M does just that"-Chris Harris

Comment

of die *&^^% die 2 minuten stil staat op de uitrit van het tuincentrum, en na een korte en beleefde tuut van mij het nodig vind om diverse gebaren te maken.

lever je rijbewijs in en KOM NOOIT MEER OP DE OPENBARE WEG
      When life gives you lemons ask for salt and tequila

Comment

Of de ..... die op de ringweg A 10 afremmen tot 80 km/uur voor de vaste flitskasten.

En dan ook nog lichtsignalen geven als je met 100 km/uur doorrijdt......

Kloothommels.
        Veritatis simplex oratio est

Comment

------------------------------------------------
          We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

HansV: die tweede is vele malen erger dan de eerste.

Comment

Eens, een voetganger die z'n pas versneld, met of zonder effect bedankt je (onnodig :-) voor je geduld. Da angsthaast die wacht tot jij stilstaat heeft kennelijk minder nobele ridders getroffen, blame them
              fka v164

Comment

Zo kan het ook ...

You know that reality is immaterial

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SchnitzelStephan Bekijk bericht

EN TERECHT!!!!!!

Toch?

Comment

Roald heeft een kalender voor moederdag gehad? Je zou zweren dat ie zin heeft in de vrijdag...
                    You know that reality is immaterial

Comment

wat nu weer gek is met dat supermarkt verhaal, is dat die man in een plas bloed viel. Die lag er dus al. Wat ís dat voor supermarkt?!
                      Forza!

Comment

Zebrapadders die langzaam oversteken, en dan halverwege nog eens extra langzaam gaan lopen om heel duidelijk te maken dat ze weten dat ze voorrang hebben.
                        Zijn trouwens altijd mannen. Waarschijnlijk mannen zonder rijbewijs ;-)

Of gisteren, waar ik me plaatsvervangend ergerde...

A20, 2 banen naar Benelux, twee richting Maassluis.

Komt een witte Partner voorbij op de meest linkse baan. Op 1 of andere manier zie je het, en ja... nog nét over de verdringingsstrepen zonder richtingaanwijzer de A4 op, daarbij flink remmend, zodat het verkeer erachter moest remmen.
                        Ik rij erlangs op de A20, en zie hoe die Partner op de linkerbaan flink snelheid mindert. Hij neemt ie bocht met ca. 80km/uur denk ik, al het verkeer erachter ophoudend.
                        Ik zat ooit achter een 2CV in die bocht met 120km/uur, dus.

Ben blij dat ik daar niet reed, had ik nu nog hoofdpijn gehad.
                        Kawa Versys 2010 MX-5 nc White up!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SchnitzelStephan Bekijk bericht
                          Roald heeft een kalender voor moederdag gehad? Je zou zweren dat ie zin heeft in de vrijdag...
                          Is het vrijdag dan?
                          Tjah, alle dagen lijken op zondag hier.
                          Werkeloos, je kent het wel...

:-P

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scudetto Bekijk bericht
                            wat nu weer gek is met dat supermarkt verhaal, is dat die man in een plas bloed viel. Die lag er dus al. Wat ís dat voor supermarkt?!
                            ROFL, dat dacht ik dus ook meteen. :):)

Trouwens wel een erg overtrokken reactie, je vriendje bellen en vragen de voordringer tot moes te slaan. De bedoeling is juist de voordringer publiekelijk af te zeiken, zodat-ie Portugees rood de winkel verlaat. Ik bedoel, als-ie dood neervalt, dan is de lol er meteen vanaf!
                            Mini Cooper Clubman
                            "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                            "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                              ROFL, dat dacht ik dus ook meteen. :):)

Trouwens wel een erg overtrokken reactie, je vriendje bellen en vragen de voordringer tot moes te slaan. De bedoeling is juist de voordringer publiekelijk af te zeiken, zodat-ie Portugees rood de winkel verlaat. Ik bedoel, als-ie dood neervalt, dan is de lol er meteen vanaf!
                              Mjah, we kennen het hele verhaal niet, wie weet wat er aan vooraf gegaan is.
                              Kan me verhalen, onlangs in de media, herinneren van mensen die niet snapten dat die lieve schoolmeester dood geslagen was.
                              Later lees je dan dat die lieve meester sex afdwong bij een junk in ruil voor drugs.

Nogmaals, je weet niet wat er allemaal aan vooraf gegaan is...
                              Last edited by Roald; 13-06-08, 09:24.

Comment

Wat te denken van het zebra volk dat op de knop van het voetgangers oversteek licht drukt,vervolgens denkt oh ik kan ook wel meteen doorlopen want die auto is er toch nog niet,zodat jij voor jan lul voor een rood stoplicht staat te wachten.

sodemieter toch op mens
                                Rij gezond, rij een kiwi.

Comment

Inderdaad irritant, hoewel ik zelf meestal ook door rood loop maar ik druk dan niet op het knopje.

Een van meeste frustrerende zaken zijn trouwens mensen die onder de max snelheid rijden (onder het mon: ik red de wereld door langzaam te rijden incl fucking vis-sticker).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jersey Bekijk bericht
                                    Een van meeste frustrerende zaken zijn trouwens mensen die onder de max snelheid rijden (onder het mon: ik red de wereld door langzaam te rijden incl fucking vis-sticker).
                                    Langzamer rijden op zich is het probleem niet. Rij maar lekker 100 ipv 120, zal me een zorg zijn, en als zo iemand dan tevreden vaststelt dat zijn wagen de verbruiksopgaves af fabriek haalt, dan is iedereen tevreden.
                                    Het frustrerende is echter dat zo iemand dan wel zonodig vrachtwagens gaat passeren, en achterliggers tot zijn lagere snelheid dwingt. Daar komt de ware aard van dat soort gasten pas naar boven. Blijf dan hangen achter die truck, dan is je wagen nog zuiniger, denk ik dan.

Comment

Haal dan niet in inderdaad, en doe het niet op provinciale wegen waar je niet mag/kunt inhalen.

Dinsdag stopte er een Boxster naast de auto voor me, bij verkeerslichten in Alkmaar, richting Den Helder. Dat wordt 1 baan.

Vol gas weg, de rechterbaan op, en dan 75 gaan rijden. Je komt er niet meer voorbij.

Comment

Repost
                                        Last edited by NoTVR; 15-06-08, 14:04. Reden: kon niet posten, hoewel ingelogd? Toch geplaatst

Comment

Hier mag je zeiken over alles wat je irritant vindt, toch?

OK. :)
                                          • Van die lutsers die in de tram/bus/metro/trein muziek lopen te spelen op hun mobiele telefoon, maar dan zonder koptelefoon. Jezus wat debiel. Allereerst klinkt het met een koptelefoon natuurlijk veel beter, dus 't is pure aandachttrekkerij. Nou ja, beter klinken, 't is natuurlijk zonder uitzondering kaasmuziek van de hoogste orde. Jank-R&B of gabberachtige zaadmeuk. Nooit eens een keertse Seasons in the Abyss live of zo. Sukkels. S.T.O.M.!
                                          • +1-posters op internetfora. Als je niks te melden hebt, hou je smoel dan. Überhaupt alles wat naar GeenStijl-taalgebruik riekt. Al die heaumeaus moeten deadt want ze zijn kudt, zeg maar. S.T.O.M.! (En tien rake schoten door de schedel van degene die dit stukje quote en er "+1" onder zet, kom op, veel te makkelijk!)
                                          • Gaatjesdichtrijders bij een ritssituatie. 't Is maar goed dat ik meestal in een auto rijdt die niet van mij is, en toch goed verzekerd. Dat smijt net wat lekkerder naar rechts. S.T.O.M.!
                                          • Tot-het-verdrijvingsvlak-doorrijders bij ritssituaties. 't Is maar goed dat ik meestal in een auto rijdt die niet van mij is, en toch goed verzekerd. Dat rijdt net wat lekkerder dat gaatje dicht. S.T.O.M.!
                                          • Supermarktpersoneel. "Hebben jullie nog Product X?" "Als 't niet in 't schap ligt, dan hebbe we het nie." Ja sukkel, 't ligt niet in 't schap, anders vroeg ik het niet. De bedoeling is dat jij even naar het magazijn loopt om te kijken of dáár nog wat ligt. Neukfout. S.T.O.M.!
                                          • Autoverkopers die je huidige auto afkraken ten faveure van hun te slijten lutsmobiel. "Ja meneer, zo'n Alfa is wel aardig, maar als je eenmaal in een Toyota rijdt, da's toch wel even een hele andere kwaliteitsbeleving hoor! Die vallen niet zo maar uit elkaar, hahahaha!" Extra irritant doordat het waar is, natuurlijk. ;) S.T.O.M.!

Nou, jullie nog wat? Stelletje plus-eners!
                                          Mini Cooper Clubman
                                          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                          "Jasper val dood." - RH

Comment

J, ik rij lekker door tot het verdrijvingsvak hoor, want daar moet je ritsen en niet eerder.
                                            2007 BMW Z4 M Roadster - 2010 BMW 120d Cabrio - 2011 BMW R1200RT

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk bericht
                                              J, ik rij lekker door tot het verdrijvingsvak hoor, want daar moet je ritsen en niet eerder.
                                              Na het bord ritsen na 300 meter, behoor je niemand meer in te halen. Dan mag je van mij tot het verdrijvingsvlak doorrijden.
                                              $ (cat - 2>&1 ) > /dev/null

Comment

Precies, bij "Ritsen vanaf hier" gelijk snelheid aanhouden met de baan rechts van je (die dan ook moet beginnen met gaatjes laten vallen zodat je erin kan). Van die hufters die nog even 6 auto's willen inhalen en hem er dan hard remmend voorsmijten, waardoor iedereen weer op de rem moet.... S.T.O.M.!
                                                Mini Cooper Clubman
                                                "Jasper val dood." - RH

Comment

[*]+1-posters op internetfora. Als je niks te melden hebt, hou je smoel dan. Überhaupt alles wat naar GeenStijl-taalgebruik riekt.
                                                  S.T.O.M.!
                                                  *pakt alvast z'n jas*
                                                  Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                                                  "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Dat is nou juist waar ik de pest aan heb. Van die mietjes die het eerste geblokte vlakje de knipper naar links gooien omdat ze daar immers moeten invoegen. Je moet DOORRIJDEN en dan vloeiend invoegen aan het eind van de invoegstrook. En dat betekent niet doorplanken tot het eind en 'm er dan tussenfrotten.
                                                    Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Ik heb het niet over een invoegstrook, maar over een ritssituatie. Zeg maar zo'n trechter waar het van 3 naar 2 banen gaat. Invoegstroken moet je inderdaad in zijn geheel gebruiken. Dat lijkt iedereen te vergeten zodra het file wordt, of beter gezegd, doordat iedereen METEEN naar links gaat verandert al langzaam verkeer in file. Diezelfde schapen worden vervolgens boos als je de hele invoegstrook gebruikt, want dat zien ze als "voordringen".

Er moet een IQ-ondergrens komen voor autorijden...
                                                      Mini Cooper Clubman
                                                      "Jasper val dood." - RH

Comment

Je gaat toch maar voor de Prius Jessup?

Comment

Huh, die trend is toch al weer voorbij? Ik mot een M3, toch? :)
                                                          Mini Cooper Clubman
                                                          "Jasper val dood." - RH

Comment

Irritant autogek volk dat denkt met een sjieke auto de weg voor zichzelf te hebben en vloeken op iedereen die maar enigszins op een andere manier in het verkeer reageert cq deelneemt dan zij. Get a life en probeer je eens wat minder vaak aan anderen te ergeren :-)
                                                            Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geelhoed Bekijk bericht
                                                              Na het bord ritsen na 300 meter, behoor je niemand meer in te halen. Dan mag je van mij tot het verdrijvingsvlak doorrijden.
                                                              Probleem is natuurlijk als de hele zaak stil staat, en je een lege strook hebt vanaf het bord "ritsen na 300 meter" tot de eigenlijke versmalling 600 meter verder. Dan rij ik stapvoets door tot aan de eigenlijke versmalling hoor. En zelfs met m'n vuile cabrio op laagprofielbandjes zitten er zelden mensen tussen die me als agressor aanzien; iedereen laat me netjes invoegen.
                                                              2007 BMW Z4 M Roadster - 2010 BMW 120d Cabrio - 2011 BMW R1200RT

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jasper Bekijk bericht
                                                                hier mag je zeiken over alles wat je irritant vindt, toch?

Ok. :)
                                                                • van die lutsers die in de tram/bus/metro/trein muziek lopen te spelen op hun mobiele telefoon, maar dan zonder koptelefoon. Jezus wat debiel. Allereerst klinkt het met een koptelefoon natuurlijk veel beter, dus 't is pure aandachttrekkerij. Nou ja, beter klinken, 't is natuurlijk zonder uitzondering kaasmuziek van de hoogste orde. Jank-r&b of gabberachtige zaadmeuk. Nooit eens een keertse seasons in the abyss live of zo. Sukkels. S.t.o.m.!
                                                                • +1-posters op internetfora. Als je niks te melden hebt, hou je smoel dan. Überhaupt alles wat naar geenstijl-taalgebruik riekt. Al die heaumeaus moeten deadt want ze zijn kudt, zeg maar. S.t.o.m.! (en tien rake schoten door de schedel van degene die dit stukje quote en er "+1" onder zet, kom op, veel te makkelijk!)
                                                                • gaatjesdichtrijders bij een ritssituatie. 't is maar goed dat ik meestal in een auto rijdt die niet van mij is, en toch goed verzekerd. Dat smijt net wat lekkerder naar rechts. S.t.o.m.!
                                                                • tot-het-verdrijvingsvlak-doorrijders bij ritssituaties. 't is maar goed dat ik meestal in een auto rijdt die niet van mij is, en toch goed verzekerd. Dat rijdt net wat lekkerder dat gaatje dicht. S.t.o.m.!
                                                                • supermarktpersoneel. "hebben jullie nog product x?" "als 't niet in 't schap ligt, dan hebbe we het nie." ja sukkel, 't ligt niet in 't schap, anders vroeg ik het niet. De bedoeling is dat jij even naar het magazijn loopt om te kijken of dáár nog wat ligt. Neukfout. S.t.o.m.!
                                                                • autoverkopers die je huidige auto afkraken ten faveure van hun te slijten lutsmobiel. "ja meneer, zo'n alfa is wel aardig, maar als je eenmaal in een toyota rijdt, da's toch wel even een hele andere kwaliteitsbeleving hoor! Die vallen niet zo maar uit elkaar, hahahaha!" extra irritant doordat het waar is, natuurlijk. ;) s.t.o.m.!

nou, jullie nog wat? Stelletje plus-eners!
                                                                +1
                                                                lol
                                                                Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
                                                                Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Working...
                                                                X