Flikker toch op, mens!!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts
  • Beamer
    Fuck You member
    • 05-06-08
    • 2480

    Psies, als ik 32,85 euro voor een stukkie vlees moet betalen dan wil ik ook bepalen hoe ik hem gebakken wil hebben.
    Stukkie Kalfsoester wat ik vervolgens had besteld smaakte best maar dit was de 1e en de laatste keer dat ik daar heb gegeten.

    Comment

    • GJ
      korenwolf
      • 05-06-08
      • 6672

      Dat mag jij idd bepalen, maar het is zijn/haar restaurant en zij bepalen of ze jou wel of niet bedienen. Zo is het dan ook weer.

      Comment

      • PACO
        Ohjajoh??!!
        • 13-06-08
        • 19576

        Tja, je gaat naar een restaurant toe omdat je wil dat anderen voor je koken zoals zij denken dat ze moeten koken. En als je je stukkie vlees precies zo wil hebben als je gewend bent, dan moet je het zelf maken. Sommige stukken vlees worden taai of zijn niet te vreten als ze doorbakken worden. Het wordt pas anders als het vlees gewoon niet goed klaargemaakt is: te taai of te droog, etc. Dan gaat het gewoon terug naar de keuken

        Er is trouwens een verschil tussen gaar en doorbakken: een stuk vlees kan prima gaar zijn, als het niet doorbakken is. Tip: zoek een (fatsoenlijk) restaurant waar ze een Green Egg of Kamado gebruiken in de keuken. Dan wil je nooit meer doorbakken.
        Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

        Comment

        • Cobraman
          Boob expert
          • 05-06-08
          • 12317

          Green Egg is ook zo'n marketing tool. Waarom moet dat ding zo fakking duur zijn? Bakt het vlees dan beter dan een Weber?
          Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

          Comment

          • Brahma
            Señor Member
            • 07-06-08
            • 6862

            Ik ben zelf totaal geen vleeseter. Ik eet het zelden of nooit, en zeker niet in restaurants. Ik weet echter wel dat die entrecote perfect klaargemaakt had kunnen worden als ze daar in de keuken Sous Vide konden bereiden. Dan houd je een gerecht over wat echt barst van de geconcentreerde smaak (alle sappen worden behouden), en de garing kan heel precies worden ingesteld. Juist bij vlees met veel vetten er in, zoals entrecote, kunnen door een lange garing die vetten (ik geloof dat ze het officieel over collageen hebben of zo) uitstekend gesmolten worden om een prachtig mals stuk vlees te krijgen. Als je van vlees houdt, tenminste :-)



            Comment

            • Noobie
              Senior Member
              • 05-03-09
              • 1168

              Oorspronkelijk geplaatst door Brahma Bekijk bericht
              Ik ben zelf totaal geen vleeseter. Ik eet het zelden of nooit, en zeker niet in restaurants. Ik weet echter wel dat die entrecote perfect klaargemaakt had kunnen worden als ze daar in de keuken Sous Vide konden bereiden. Dan houd je een gerecht over wat echt barst van de geconcentreerde smaak (alle sappen worden behouden), en de garing kan heel precies worden ingesteld. Juist bij vlees met veel vetten er in, zoals entrecote, kunnen door een lange garing die vetten (ik geloof dat ze het officieel over collageen hebben of zo) uitstekend gesmolten worden om een prachtig mals stuk vlees te krijgen. Als je van vlees houdt, tenminste :-)
              Nu heb ik zelf al een paar jaar een sous vide in de bijkeuken staan, maar dit klopt niet helemaal. Vocht en smaakbehoud zijn bij steaks en andere vleessoorten met extreem korte kooktijden niet echt aan de orde en langzaam garen op een koud stukje BBQ heeft ook zo zijn smaakvoordelen. Daarnaast smelt het vet in een entrecote pas fatsoenlijk bij langere tijd boven de 70gr (liefst 80) en dat wil je een entrecote niet aandoen..Als je van vlees houdt tenminste. Sous vide steaks zijn imho ook net iets te uniform en saai.

              Overigens hebben mensen die graag een well-done stukje vlees eten gewoon schijt aan vlees uit de sous-vide. Die les heb ik na een paar familie-kerstdiners wel geleerd. :)

              Comment

              • Brahma
                Señor Member
                • 07-06-08
                • 6862

                Ah. Neem als vleeseter dus nooit een advies van een bijna nooit vleeseter aan. Zoveel is duidelijk :-)


                Ik was net tevoren bij vrienden gaan eten en hij is al jaren sous vide enthousiasteling. Vandaar.

                Comment

                • brun
                  Writer, baby.
                  • 05-06-08
                  • 22483

                  Een berichtje van AT5 op Facebook over een schizofrene hond die midden in de stad een meisje van zes heeft aangevallen, in het gezicht gebeten. Verminkt & trauma voor het leven. En dan de berichten van al die pitbullverzamelende tokkies eronder die beweren dat de ouders beter op het kind hadden moeten letten en dat 't toch zo'n arme, verwaarloosde hond was, die er niks aan kon doen.

                  *argh
                  Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

                  Comment

                  • Kwibus
                    Excellence was expected
                    • 12-03-12
                    • 3303

                    Wat een eng mens is die Hennis toch.

                    Tijdens schietoefeningen van het KCT is een dode te betreuren.
                    Ongeluk zou nooit plaats gevonden hebben wanneer de veiligheid van die schietbaan in orde zou zijn geweest.
                    De onderzoeksraad voor de veiligheid heeft de gang van zaken onderzocht en geadviseerd de schietbaan te sluiten.
                    Bij het KCT wordt al langer geklaagd over schrikbarend gebrek aan materieel, ook de kwaliteit laat te wensen over.

                    Minister Jeanine Hennis van Defensie wist niet van het bestaan van de brandbrief over de staat van het materieel van de commando's, maar stelt dat het beeld onjuist is dat het bij de elite-eenheid ,,een armetierig zootje'' is. Ze kunnen veilig op missie gaan, aldus de minister vrijdag.

                    Als er echt zoveel verkeerd gaat, zoals met ondeugdelijke wapens, dan had Hennis dit naar eigen zeggen aan de meldingen van incidenten kunnen zien. ,,Ik heb precies zicht op hoeveel ongevallen daar plaatsvinden'', aldus Hennis.
                    Volgens Hennis dreigt ook het beeld te ontstaan dat militairen met slechte spullen en voertuigen in de woestijn op pad worden gestuurd, maar is daar geen sprake van.
                    In de brandbrief in handen van RTL Nieuws zeggen de commando's dat materieel wel degelijk zo slecht is dat levensgevaarlijke situaties kunnen ontstaan


                    Ze heeft precies zicht op hoeveel ongevallen er plaats vinden.
                    Dat daarbij een vermijdbaar dodelijk slachtoffer is gevallen stoort haar kennelijk niet.

                    Comment

                    • PeterS
                      Senior Member
                      • 05-06-08
                      • 901

                      helemaal eens met kwibus. Schandalig dat je deze mensen niet van moderne/betrouwbare wapens en kleding voorziet. Dat is toch wel het minste wat je kan doen als je deze mensen op missie stuurt in zeer onvriendelijke gebieden. Types ala Koenders willen wel met de grote jongens meedoen door militairen in te ztten bij allerlei (heilloze) missies maar een beetje knap uitrusten is dan teveel gevraagd. Bah

                      Comment

                      • PeterS
                        Senior Member
                        • 05-06-08
                        • 901

                        de bewuste brief. Alles is dus versleten of verouderd
                        Attached Files

                        Comment

                        • motard
                          Mooi Weer Rijder
                          • 24-04-14
                          • 6176

                          In het kader van FtoM;
                          Het vakantie-vervang-recruitment seizoen is al weer even open, dit jaar wel zetten de recruiters wel heel grote middelen in.

                          Dat ze jonge dames laten rondzoeken, dat begrijp ik nog wel, is al jaren aan de gang, en is goedkoop mail- en belpersoneel.
                          Maar die glamour- en click-bait trend gaat maar door...

                          De laatste linked-in-message komt van een jonge PhD in applied psychology (dat is duidelijk ja),
                          met veel make-up rond de ogen en de (waarschijnlijk silicone) DD prominent zichtbaar.

                          "Temporary replacement of internal resource...centrally located in Netherlands...."
                          Meer dan gemiddeld relevant jargon, toch even kijken...
                          Ook vrijwel Alle buzzwords van 2 jaar geleden staan in de omschrijving.
                          Maar naarmate je doorleest: "... response desk, dispatching problems..." Helpdesk.

                          En dan onderaan.. tarief. Dat is minder dan de helft van wat ik normaliter krijg.

                          Jammer, ik had haar graag eens IRL gezien.
                          It's work Jim, but not as we knew it.

                          Brommer; BMW R1250RT (met oversized Beauty-case erop, en soms met Panniers ernaast)

                          Comment

                          • Jasper
                            Relsmurf Emeritus
                            • 06-06-08
                            • 50817

                            Gewoon terugmailen en zeggen dat je nog een uitstekende resource in hebt te brengen voor temporary internal placement.
                            Mini Cooper Clubman
                            "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                            "Jasper val dood." - RH

                            Comment

                            • janspeed
                              Senior Member
                              • 18-08-08
                              • 5401

                              Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                              Gewoon terugmailen en zeggen dat je nog een uitstekende resource in hebt te brengen voor temporary internal placement.
                              @J : bij voorkeur volgens de bottom-up methode?
                              ;-)

                              Comment

                              • Jasper
                                Relsmurf Emeritus
                                • 06-06-08
                                • 50817

                                Ik doe altijd Last In, First Out. :)
                                Mini Cooper Clubman
                                "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                "Jasper val dood." - RH

                                Comment

                                • motard
                                  Mooi Weer Rijder
                                  • 24-04-14
                                  • 6176

                                  Ik ben alweer te lang single...

                                  Diving into the compositional of fossils and showing exactly how easy it would be to build one using every day materials.Christians Against Dinosaurs: http:/...


                                  net 2x gekeken... Wow, just Wow...
                                  (ik denk dat zij weet waarom ... )
                                  It's work Jim, but not as we knew it.

                                  Brommer; BMW R1250RT (met oversized Beauty-case erop, en soms met Panniers ernaast)

                                  Comment

                                  • Hansv
                                    Tuttut-hoho'er
                                    • 05-06-08
                                    • 22684

                                    Ha, die Motard;

                                    Hallelujah, praise the Lord! I'm a believer....
                                    Scherven brengen gelul.

                                    Comment

                                    • gait156
                                      Senior Member
                                      • 29-10-09
                                      • 8465

                                      Hahaha
                                      toch is altijd de belangrijkste vraag hoe je bij zo'n filmpje terecht komt ;)
                                      privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

                                      Comment

                                      • motard
                                        Mooi Weer Rijder
                                        • 24-04-14
                                        • 6176

                                        Oorspronkelijk geplaatst door gait156 Bekijk bericht
                                        Hahaha
                                        toch is altijd de belangrijkste vraag hoe je bij zo'n filmpje terecht komt ;)
                                        degene die er het eerst mee kwam, in mijn newsfeeds op FB, is nog getrouwd.
                                        en de 1e dramaqueen-vrouwspersoon heeft ook als gereageerd. gutohgutohgut..

                                        ik denk zelf: Artist. Cunning-attention-seeking, marketing-ambitious... Artist.
                                        Hier staat meer materiaal.
                                        Sbobet88 adalah link situs sbobet mobile judi bola online gacor 2023, login dan dafat link sbobet dan nikmati kemudahan bermain taruhan bola online.


                                        Veel kijkplezier.

                                        It's work Jim, but not as we knew it.

                                        Brommer; BMW R1250RT (met oversized Beauty-case erop, en soms met Panniers ernaast)

                                        Comment

                                        • Jasper
                                          Relsmurf Emeritus
                                          • 06-06-08
                                          • 50817

                                          Is inderdaad een parodie. Gelukkig maar. En Euh... Goeie tieten. :)
                                          Mini Cooper Clubman
                                          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                          "Jasper val dood." - RH

                                          Comment

                                          • slibbe
                                            ligger in ruste
                                            • 05-06-08
                                            • 2654

                                            Oorspronkelijk geplaatst door motard Bekijk bericht
                                            Ik ben alweer te lang single...

                                            Diving into the compositional of fossils and showing exactly how easy it would be to build one using every day materials.Christians Against Dinosaurs: http:/...

                                            I don't know. Geloof dat ik liever dit genre kijk:
                                            If you want to learn more about the 8 Rare And Most Complicated Car Engines Ever Made watch this video and hit the like button.Our videos contain only text i...

                                            * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
                                            * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

                                            Comment

                                            • Cobraman
                                              Boob expert
                                              • 05-06-08
                                              • 12317

                                              Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                                              Is inderdaad een parodie. Gelukkig maar. En Euh... Goeie tieten. :)
                                              Hoe kun je dat nou zien, ze heeft gewoon kleding aan hoor. Zolang die ballen niet op de tafel liggen zijn het geen grote :-). Aldus de expert.
                                              Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

                                              Comment

                                              • PACO
                                                Ohjajoh??!!
                                                • 13-06-08
                                                • 19576

                                                Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

                                                Comment

                                                • Cobraman
                                                  Boob expert
                                                  • 05-06-08
                                                  • 12317

                                                  Jeroen vd Boom, die god op zn blote voeten mag danken dat hij de Toppers mag doen waardoor hij met die centen in het Gooi mag wonen.
                                                  typische oneday fly en geen toegevoegde waarde qua zang, muziek etc.

                                                  Jeroen van der Boom 'klaagt niet' dat hij 'nergens wordt gedraaid'
                                                  Jeroen van der Boom zal niet klagen dat hij te weinig gedraaid wordt op de radio. Regelmatig zeggen Nederlandse artiesten dat zij niet terug te horen zijn op de radio.

                                                  Jeroen van der Boom zal niet klagen dat hij te weinig gedraaid wordt op de radio. Regelmatig zeggen Nederlandse artiesten dat zij niet terug te horen zijn op de radio.


                                                  Nee, maar stiekem zit je er toch mee. Flikker toch op!
                                                  Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

                                                  Comment

                                                  • w220l
                                                    Senior Member
                                                    • 05-06-08
                                                    • 32233

                                                    Wie ??
                                                    Veritatis simplex oratio est

                                                    Comment

                                                    • Cobraman
                                                      Boob expert
                                                      • 05-06-08
                                                      • 12317

                                                      Arie Boomsma (43) is weer behandeld voor een haartransplantatie. De presentator had naar eigen zeggen al enige tijd last van haaruitval.


                                                      Lekker belangrijk, dat die evangelische fetisjist steeds meer op een pater gaat lijken. Flikker toch op met je nep Jolinghaar!! :-)
                                                      Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

                                                      Comment

                                                      • gait156
                                                        Senior Member
                                                        • 29-10-09
                                                        • 8465

                                                        Precies, CM, gewoon het scheermes hanteren als je haar begint uit te vallen.
                                                        privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

                                                        Comment

                                                        • Cobraman
                                                          Boob expert
                                                          • 05-06-08
                                                          • 12317

                                                          Vleeschpetten zijn helemaal de bom tegenwoordig. Haar is gay :-)
                                                          Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

                                                          Comment

                                                          • netraam
                                                            Wahnsinn
                                                            • 28-06-09
                                                            • 27268

                                                            Boomsma geeft toe dat zijn keuze ook "een beetje met ijdelheid te maken heeft".

                                                            No shit, Sherlock!
                                                            I fart in your general direction

                                                            Comment

                                                            • Jasper
                                                              Relsmurf Emeritus
                                                              • 06-06-08
                                                              • 50817

                                                              Een beetje maar he. Want God houdt natuurlijk van Arie zoals hij door Hem is geschapen.
                                                              Mini Cooper Clubman
                                                              "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                                              "Jasper val dood." - RH

                                                              Comment

                                                              • Jasper
                                                                Relsmurf Emeritus
                                                                • 06-06-08
                                                                • 50817

                                                                Van de bijstand word je gelukkiger dan van rijk zijn aldus ervaringsdeskundige Barbie - ik lees soms nu. Nl.

                                                                Realityster Barbie zit sinds een tijd in de bijstand, maar zegt nu gelukkiger te zijn dan toen ze "veel geld" verdiende met haar televisieseries.
                                                                Mini Cooper Clubman
                                                                "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                                                "Jasper val dood." - RH

                                                                Comment

                                                                • Taeke
                                                                  Zoem
                                                                  • 07-06-08
                                                                  • 7762

                                                                  En anders kan ze altijd nog....
                                                                  Kim Holland is bereid Barbie 100.000 euro te betalen als ze meespeelt in een pornofilm van de productiemaatschappij Meiden van Holland. "Barbie is al vele jaren de natte droom van veel Nederlandse mannen, al zullen ze dat niet allemaal eerlijk hardop durven toegeven."

                                                                  Comment

                                                                  Working...
                                                                  X