Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gummers met kinderen uitkijken!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Gummers met kinderen uitkijken!

Voor deze figuren:

http://www.dutchpredators.org/?page_id=10
    Iedereen heeft recht op mijn mening!

Ik snap de gedachte achter die site. Maar eerlijk gezegd vind ik de lieden die zo'n site maken toch ook niet koosjer. Want zo te zien staan er diverse mensen op die dus nog *niet* veroordeeld zijn, maar vooralsnog alleen verdacht.

En dat maakt dit gewoon tot een nieuwe vorm van middeleeuws volksgericht, inclusief schandpaal.
    Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Onder het motto: eens een dief..?

Ik ben benieuwd hoe goed deze mensen onderzoek doen naar de plegers. Je zal maar eens iemand hebben die je 'voor de grap' op zo'n site aanmeldt. Kom je nooit meer vanaf.
      Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Ha, die Gummers;

Eng idee, zo'n site. Om eerdergenoemde redenen, maar ook reeds veroordeelde pedo's die hun straf (zonder hier in discussie te gaan over de strafmaat) hebben gehad hebben nu eenmaal recht op privacy. Wat is het volgende; winkeldieven? Hardrijders? Rokers?
        Scherven brengen gelul.

Comment

In dit Geert Wilders tijdperk kan alles maar. Recht van vrije mening zal dit wel weer zijn. Geert zal deze site vast goed vinden
          Tegenwoordig kennen de mensen de prijs van alles en de waarde van niets - Oscar Wilde

Comment

Working...
          X