Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Afspraken niet nakomen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Afspraken niet nakomen

Is dat een nieuwe trend ofzo?

Ik krijg vaak telefoontjes van (met name) telecomaanbieders of ICT spullen/diensten. Zo af en toe ben ik wel benieuwd naar een aanbod van een partij, dus stem ik in met een afspraak. Voor dit soort afspraken bereid ik toch altijd wat voor om iets te vergelijken te hebben, en ik houd ruimte in m'n agenda voor die afspraak. Ik blijf ook bewust op het bedrijf voor die afspraak, want ik ben ook vaak buiten de deur.

Nu is het vandaag al de 3e binnen een maand die gewoon niet op komt dagen, en het komt vaker voor. Ik weet dat we qua grootte geen Getronics zijn oid, maar dit is gewoon botweg onbeschoft. Soms wordt er een week later gebeld dat de afspraak 'op een of andere manier' niet goed is nagekomen en of er een nieuwe gemaakt kan worden.
    "nee hoor, dat hoeft niet meer. Bedankt"

Ik kan me niet voorstellen dat we zo rot te vinden zijn.. Blijkbaar gaat het nog niet slecht genoeg.
    Forza!

VIP box ?????? :-)
    2 x ouwe premium meuk
    BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
    Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Ik weet nog wel een online test die ze kunnen maken. :)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door John Bekijk bericht
        VIP box ?????? :-)
        oh ja, sorry John. Wil je dit verplaatsen?
        Forza!

Comment

wtf, vandaag wéér! KPN zou hier om 10:00 zijn, maar nog niets gehoord of gezien. Wat waardeloos is dit.
          Forza!

Comment

lijkt wel of mensen het totaal niet interesseert.

maandag was een klant ook zo vriendelijk om niet op te komen dagen.
            afspraak stond al een maand in de agenda ivm overspuiten diverse plaatwerk.
            gebeld waar de klant bleef maar op de voicemail wordt en is tot heden geen reactie gekomen.
            Autopoetsen klik A1 Car Cleaning
            A1 Car Cleaning |Alloygator Velgrandbescherming|Polishangel

Comment

Vrouwtje wordt de laatste tijd ook zo bloedlink... Verschillende keren per week dat de leerkracht van dienst op haar hogeschool niet komt opdagen, maar zij moet wel telkens drie kwartier op en af rijden...Sneu dus als je om 6u30 moet opstaan omdat je om 8u30 een les hebt, waar geen leerkracht voor komt opdagen en haar volgende les pas in de namiddag is...
              2007 BMW Z4 M Roadster - 2010 BMW 120d Cabrio - 2011 BMW R1200RT

Comment

Dat is nog rotter, dan besteed je tijd én geld aan een afspraak(dienst) die niet wordt nagekomen.
                Forza!

Comment

Afspraken nakomen doe ik allang niet meer....ik ben meer iemand van het verrassingsbezoek effect :-)
                  Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Ja, krijg ik ook wat van... Kom ik enkele dagen geleden thuis, vertelt m'n vrouw trots hoe een vertegenwoordiger van een ballenkermis langs was gekomen om es te praten. Tijdens de werkuren zit ik niet thuis... :)
                    2007 BMW Z4 M Roadster - 2010 BMW 120d Cabrio - 2011 BMW R1200RT

Comment

Donderdag avond terug naar kantoor gereden. Had al een reminder op haar voicemail ingesproken. Komt gewoon dus niet opdagen. Geen reactie.

2 dagen later. Sorry was ziek. Vergeten te bellen. Op mijn reactie voor plannen nieuwe afspraak opnieuw geen reactie.

Vanochtend komt een persoon ook al niet opdagen.

Bel dan ()&@*@& even netjes af!

Comment

*gaat bij kleintje zitten*

ik ben gelukkig niet alleen :)
                        Forza!

Comment

Hadden wij een afspraak Arje?

:-)
                          fka v164

Comment

Waar was je nou Sander?

Ik zat al klaar. Meiden helemaal opgewarmd. Drank stond koud. DVD's stond al te spinnen. Tsssssss......

:-)

Comment

Ja, sorry helemaal vergeten, het was gisteren al zo'n bal nl. :-)
                              fka v164

Comment

Nou ja....het is goed afgelopen :-)

Comment

Vandeweek belde iemand van FX leads. Of we wilde afnemen. Ik gaf aan daar op dat moment geen tijd voor te hebben (was bezig met werken) maar dat ik graag een telefonische afspraak maakte zodat ik er even goed voor kon gaan zitten. Afgesproken dat hij om 15:30 gister zou bellen....

Mooi niks, nada, niemendal. Denk je ook....nou lekker bedrijf dan.

Comment

Ik zit nu ook alweer een uur tevergeefs te 'wachten' op iemand van Techware Telecom.

Vanwege de naam wilde ik het vanmorgen al afbellen, maar het lost zich vanzelf al op. Knoeiers.
                                    Forza!

Comment

snap dat echt niet, maandag heeft een man persoonlijk bij mij in de zaak een afspraak gemaakt voor het poetsen van zijn auto en achgut, vandaag weer een no show....
                                      Autopoetsen klik A1 Car Cleaning
                                      A1 Car Cleaning |Alloygator Velgrandbescherming|Polishangel

Comment

reken je dan nog wat? of gaat het te goeder trouw?
                                        Forza!

Comment

Gister belde vent. Gaat huis op veiling kopen. Afspraak gemaakt om 08:00 hier op kantoor. 06:30 de wekker gezet. Gister avond laat nog zitten werken omdat dat vanochtend niet kon.

Voor de zekerheid gisternacht en vanochtend nog email bekeken....

Het is 08:10

Ik belde maar....hij is in de buurt....

Pffffff
                                          Last edited by Kleintje; 15-05-09, 07:14.

Comment

in de buurt van z'n badkamer zeker? :)
                                            Forza!

Comment

En wat verdient?
                                              fka v164

Comment

Zijn we mee bezig.... :-)

Comment

Working...
                                                X
                                                😀
                                                🥰
                                                🤢