Is dat een nieuwe trend ofzo?
Ik krijg vaak telefoontjes van (met name) telecomaanbieders of ICT spullen/diensten. Zo af en toe ben ik wel benieuwd naar een aanbod van een partij, dus stem ik in met een afspraak. Voor dit soort afspraken bereid ik toch altijd wat voor om iets te vergelijken te hebben, en ik houd ruimte in m'n agenda voor die afspraak. Ik blijf ook bewust op het bedrijf voor die afspraak, want ik ben ook vaak buiten de deur.
Nu is het vandaag al de 3e binnen een maand die gewoon niet op komt dagen, en het komt vaker voor. Ik weet dat we qua grootte geen Getronics zijn oid, maar dit is gewoon botweg onbeschoft. Soms wordt er een week later gebeld dat de afspraak 'op een of andere manier' niet goed is nagekomen en of er een nieuwe gemaakt kan worden.
"nee hoor, dat hoeft niet meer. Bedankt"
Ik kan me niet voorstellen dat we zo rot te vinden zijn.. Blijkbaar gaat het nog niet slecht genoeg.
Ik krijg vaak telefoontjes van (met name) telecomaanbieders of ICT spullen/diensten. Zo af en toe ben ik wel benieuwd naar een aanbod van een partij, dus stem ik in met een afspraak. Voor dit soort afspraken bereid ik toch altijd wat voor om iets te vergelijken te hebben, en ik houd ruimte in m'n agenda voor die afspraak. Ik blijf ook bewust op het bedrijf voor die afspraak, want ik ben ook vaak buiten de deur.
Nu is het vandaag al de 3e binnen een maand die gewoon niet op komt dagen, en het komt vaker voor. Ik weet dat we qua grootte geen Getronics zijn oid, maar dit is gewoon botweg onbeschoft. Soms wordt er een week later gebeld dat de afspraak 'op een of andere manier' niet goed is nagekomen en of er een nieuwe gemaakt kan worden.
"nee hoor, dat hoeft niet meer. Bedankt"
Ik kan me niet voorstellen dat we zo rot te vinden zijn.. Blijkbaar gaat het nog niet slecht genoeg.
Comment