Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Klanttevredenheidsonderzoeken, nieuwe hype?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Klanttevredenheidsonderzoeken, nieuwe hype?

    Waarom moet je na ieder telefoontje, mailtje of gesprek direct benaderd worden voor een klanttevredenheidsonderzoek? Het lijkt wel een hype, maar je wordt er knettergek van. Het valt me het afgelopen jaar op dat de hoeveelheid verzoeken van zakelijke relaties om mee te doen aan zo'n onderzoek, toeneemt. Hebben jullie daar ook last van?

    De vragen zijn bijna altijd hetzelfde trouwens. Altijd oppervlakkig en totaal niet in lijn met de sfeer die je relatie doorgaans uitstraalt. Volgens mij moet 't onderzoekbureau/callcentre goed boeren op dit moment.

  • #2
    Ik begrijp dus dat je niet tevreden bent over het klanttevredenheidsonderzoek?

    Mogen we je daar even een paar vragen over stellen, zodat we ons klanttevredenheidsonderzoek nóg verder kunnen verbeteren?

    :-)
    Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

    Comment


    • #3
      Valt me ook op ja. En vooral dat tegenwoordig bij ca. 80% van de websites meteen een irritante banner verschijnt met een enquete. Is sinds een half jar of zo. En dan ben ik normaalgesproken nog best welwillend om mee te werken. Zo zit ik in een on-line panel van Intomart.

      P.s. Cav, nu je dit toch leest, wil je deze ff invullen? Kost je maar 5 minuten, kleine moeite toch??

      Comment


      • #4
        Die popups zag ik al langer, vooral op sites als www.routenet.nl zitten ze al jaren. Mega irritant, als je gewoon snel een route wilt uitstippelen. :)

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎