Enzym achter verspreiding kanker gevonden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts
  • Starred
    Senior Member
    • 06-06-08
    • 1659

    Enzym achter verspreiding kanker gevonden

    Lijkt me erg goed nieuws

    LONDEN - Wetenschappers hebben voor het eerst een belangrijk enzym ontdekt dat achter de verspreiding van kanker in het lichaam zit.
    Hoofdonderzoeker Janine Erler van het Britse Instituut voor Kankeronderzoek omschreef de vondst als het ontbrekende puzzelstuk waar wetenschappers naar zochten. Dat berichtte de Britse omroep BBC zondag.
    Het enzym lysyl-oxidase zendt signalen uit om andere delen van het lichaam voor te bereiden op de komst van kankercellen. Zonder dit voorbereidingsproces zou die nieuwe omgeving te vijandig zijn voor kanker.

    Onderzoekers bestudeerden borstkanker in muizen, maar zijn ervan overtuigd dat de resultaten ook van toepassing zijn op mensen en tevens gelden voor andere vormen van kanker. Bij 90 procent van de mensen die overlijden aan kanker, vormen uitzaaiingen de doodsoorzaak. Uitzaaiingen zijn erg moeilijk te behandelen. Deze ontdekking biedt hoop op het ontwikkelen van een medicijn dat de acties van het enzym tegengaat.
    Je gaat het pas zien als je het door hebt
  • Montoya
    ijs en ijs koud
    • 05-06-08
    • 686

    #2
    Alles wat ze vinden is mooi.........helaas voor velen te laat.
    Alleen als ie ijs en ijs koud is.

    Comment

    • Dennis Cavallino
      Disclaimer: MMGHND
      • 06-06-08
      • 11601

      #3
      Het klinkt niet alleen veelbelovend, maar ook erg interessant. Dus eigenlijk geeft je lichaam zelf op voorhand al toe aan de komst van kanker, zonder dat enzym heeft kanker dus geen kans. Ik vind de medische wetenschap niet altijd even boeiend (gewoon geen interesse van mijn kant), maar dit is wel fascinerend en daar zou ik wel meer over willen weten.

      Comment

      • PACO
        Ohjajoh??!!
        • 13-06-08
        • 19576

        #4
        Tja, er zijn eerder van dit soort "Eureka"-momenten geweest, ik moet nog maar zien of er iets van komt. Meestal sterft dit soort zaken (helaas) een stille dood; van een 'cure for cancer' kunnen de pharmabedrijven niet rijk worden namelijk...

        Dit was twee jaar terug het eureka-moment, maar daar hoor je dus ook niks meer van terug:
        http://zapruder.nl/portal/artikel/kankermedicijn_ultieme_test_voor_big_pharma/
        Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

        Comment

        • iOnline
          Senior Member
          • 10-06-08
          • 3149

          #5
          Ik heb atijd moeite met dit soort berichten. Mooi dat men denkt iets op het spoor te zijn, maar ik krijg sterk het gevoel dat veel wetenschappers in hun speurtocht naar fondsen hun bevinding wat mooier doen lijken dan ze zijn.

          De laatste zin bevestigt mijn vermoeden:
          "Deze ontdekking biedt hoop op het ontwikkelen van een medicijn dat de acties van het enzym tegengaat."

          Ik lees hier: We hebben geld nodig.

          Anyhow, zelfs voor de pharmaindustrie zou dit erg interessant kunnen zijn. Straks na de aidsremmers dus ook kankerremmers.
          Iedereen heeft recht op mijn mening!

          Comment

          • CWATR
            Master of disaster
            • 06-06-08
            • 3006

            #6
            Kwam toevallig deze (al wat oudere) documentaire tegen op youtube. Als er ook maar iets van waar is dan heb je 't over een schandaal van ongehoorde proporties:

            Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.


            Ik ben niet zo van de kwakzalvers maar vindt wel dat dergelijke methodes grondig en objectief(!) moeten worden onderzocht. Helaas heeft big pharma zo''n grote greep op iedereen dat het er nooit van komt.
            All you need to remember is the number '70' .

            Comment

            • PACO
              Ohjajoh??!!
              • 13-06-08
              • 19576

              #7
              Er is nog zo'n verhaal, van Dr. Burzynski. Als je ziet hoe hij systematisch is tegengewerkt door de FDA, peer reviewers en medicijnfabrikanten verlies je alle hoop in fatsoen en eerlijkheid. Des te indrukwekkender is 's mans houding en doorzettingsvermogen.

              Hier de documentaire over deze dokter:


              Ik raad iedereen echt aan om sowieso de eerste 3 minuten van deze docu te bekijken. Begint met één van de meest indrukwekkende testimonials die ik ooit gezien heb. De rillingen lopen me iedere keer over de rug als ik het zie.
              Last edited by PACO; 02-03-12, 18:15. Reden: embedje van gemaakt
              Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

              Comment

              • Q4Jan
                Eastern italian expert.
                • 10-06-08
                • 6257

                #8
                Ga de filmpjes even bekijken, bedankt jongens.
                http://www.ebbropremium.nl

                Politics is the entertainment branch of industry.

                Comment

                • Berto
                  Senior Member
                  • 18-11-10
                  • 1172

                  #9
                  Heel indrukwekkend, dit.
                  Bedankt voor het posten
                  Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen,,,,,,,,

                  Comment

                  • PACO
                    Ohjajoh??!!
                    • 13-06-08
                    • 19576

                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door CWATR Bekijk bericht
                    Kwam toevallig deze (al wat oudere) documentaire tegen op youtube. Als er ook maar iets van waar is dan heb je 't over een schandaal van ongehoorde proporties:

                    Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.


                    Ik ben niet zo van de kwakzalvers maar vindt wel dat dergelijke methodes grondig en objectief(!) moeten worden onderzocht. Helaas heeft big pharma zo''n grote greep op iedereen dat het er nooit van komt.
                    Ik heb de docu bekeken en het is het oude verhaal. Was wel verbaasd dat Burzinsky er niet in voorkwam.
                    Dit zelfde mechanisme zie je ook terugkomen in het verhaal rond AIDS/HIV.

                    Ik ben er ook van overtuigd dat genezing zit in zowel preventie (de juist voeding en supplementen) als in natuurlijke medicijn. Een gezond immuniteitssysteem is nog steeds de sterkste medicijn die er ooit bestaan heeft en zal bestaan. Mocht ik ooit in de ongelukkige situatie komen dat ik kanker krijg, zal ik me niet vol met chemo en straling laten pompen.
                    Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

                    Comment

                    • _Arthur
                      Dinges
                      • 07-06-08
                      • 9181

                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk bericht
                      zal ik me niet vol met chemo en straling laten pompen.
                      Ah, net zoals Millecam en Jobs dus.

                      Comment

                      • PACO
                        Ohjajoh??!!
                        • 13-06-08
                        • 19576

                        #12
                        Flikker toch op, sukkel.
                        Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

                        Comment

                        • CWATR
                          Master of disaster
                          • 06-06-08
                          • 3006

                          #13
                          Schokkend om te weten dat mensen die een medische eed hebben gezworen, in staat zijn om mensenlevens op te offeren voor financieel gewin.......van bankiers kun je verwachten dat het ratten zijn, maar dokteren? Ik krijg steeds minder respect voor ons menselijk ras. Diep triest.
                          All you need to remember is the number '70' .

                          Comment

                          • smileyspeedster
                            Een opeltje ja!
                            • 02-05-11
                            • 1982

                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk bericht
                            Was wel verbaasd dat Burzinsky er niet in voorkwam.
                            Tja. Stage 3 bij de FDA, en je ligt uit de inner circle blijkbaar.

                            Comment

                            • PACO
                              Ohjajoh??!!
                              • 13-06-08
                              • 19576

                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door CWATR Bekijk bericht
                              Schokkend om te weten dat mensen die een medische eed hebben gezworen, in staat zijn om mensenlevens op te offeren voor financieel gewin.......van bankiers kun je verwachten dat het ratten zijn, maar dokteren? Ik krijg steeds minder respect voor ons menselijk ras. Diep triest.
                              Het komt vaker voor bij de hogere echelons van het bedrijfsleven (en natuurlijk het leger); mensenleed wordt gereduceerd tot een banale rekensom waarin liability en punitive damages worden afgezet tegen omzetverlies en time to market. Die patenten hebben maar een tijdelijke houdbaarheid, dus er moet zo snel mogelijk zoveel mogelijk geld verdiend worden.

                              Vandaar dat er procentueel meer sociopaten en psychopaten er in de top van het bedrijfsleven bivakkeren.
                              Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

                              Comment

                              • scuderia
                                Senior Member
                                • 02-12-08
                                • 17706

                                #16
                                Oorspronkelijk geplaatst door CWATR Bekijk bericht
                                Schokkend om te weten dat mensen die een medische eed hebben gezworen, in staat zijn om mensenlevens op te offeren voor financieel gewin.......van bankiers kun je verwachten dat het ratten zijn, maar dokteren? Ik krijg steeds minder respect voor ons menselijk ras. Diep triest.
                                Die eed van hippocrates gaat al scheef bij arbo-artsen. Onder de artsen ben je dan echt een kneusje. Zelfs die artsen praten mensen aandoeningen aan, of ontkennen aandoeningen, net waar de broodheer belang bij heeft. En dat gaat al om veel minder geld.

                                Ik ken aardig wat artsen. Ook in mijn vriendenkring. Slechts een enkeling geeft weinig om geld.

                                Comment

                                • CWATR
                                  Master of disaster
                                  • 06-06-08
                                  • 3006

                                  #17
                                  Ik snap paco's opmerking wel. Mocht ik ooit onverhoopt kanker krijgen dan voor mij ook geen chemo- of bestraling. Dan liever alternatieve oplossingen zoeken.
                                  All you need to remember is the number '70' .

                                  Comment

                                  • PACO
                                    Ohjajoh??!!
                                    • 13-06-08
                                    • 19576

                                    #18
                                    Van chemo en bestraling weet je in ieder geval dat je er ziek van gaat worden en de kans nog levensgroot aanwezig is dat je kanker blijft of je eraan overlijdt. De meeste methodes die in de docu's worden beschreven gaan uit van het versterken van de eigen lichamelijke afweer met natuurlijke producten, terwijl de conventionele manier juist die eigen afweer buiten werking stelt.

                                    Dat is ook de reden waarom mensen in een intensief kankertraject niet zozeer aan de kanker zelf overlijden, maar aan een ziekte zoals longontsteking die fataal blijkt omdat het eigen immuniteitssysteem compleet verzwakt is.

                                    Grappig is wel dat men algemeen accepteert dat de helft of meer van de kankers niet te genezen valt met conventionele medicijnen, maar dat er wel wordt neergekeken op alternatieve wijzen die net zulke goede of betere cijfers halen. Zo geďndoctrineerd zijn we inmiddels door medicijnfabrikanten en hun doktoren.

                                    Als je het heel sec bekijkt dan is bestraling en chemo geen geneeskunst: het is gewoon met naplam strooien zodat alles kapot gaat in de hoop dat het ook de slechte cellen meeneemt. Als er nog iets overblijft om te leven is dat mooi en anders was er niets aan te doen; het is net zo achterhaald als elektroshocks en aderlatingen wmb.
                                    Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

                                    Comment

                                    • brun
                                      Writer, baby.
                                      • 05-06-08
                                      • 22487

                                      #19
                                      Zo eenduidig is het verhaal van Burzynski toch helemaal niet? Met een rondje Googlen vind je al een forse handvol serieuze onderzoeken naar het effect van z'n kuur, en telkens valt op dat de beloofde effecten niet reproduceerbaar waren. In elk geval kwam het aantal genezingen niet eens in de buurt van het aantal dat met chemo of bestraling genas.

                                      Het lijkt er eerder op dat de mensen die wél genazen (en dat waren er niet veel), een placebo-effect beleefden. Dat mag je overigens niet onderschatten - er zijn genoeg voorbeelden van ex-kankerpatiënten die op pure wilskracht overleefden. Blijkbaar is inderdaad het eigen immuunsysteem tot veel meer in staat dan we denken.

                                      Dat chemokuren en bestraling inderdaad een hel zijn, en bijna middeleeuws aandoen, dat klopt. Punt is alleen dat er behoorlijk wat kankerpatiënten door genezen worden... die cijfers kun je niet zomaar even opzij schuiven.
                                      Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

                                      Comment

                                      • smileyspeedster
                                        Een opeltje ja!
                                        • 02-05-11
                                        • 1982

                                        #20
                                        Wat wel uit de filmpjes naar voren komt is de catch22 van alternatieve geensmiddelen op plantaardige basis.
                                        De geneesmiddelen industrie is niet geintereseerd in alles wat plantaardig is, omdat het niet te patenteren is.
                                        Die worden dus ook niet getest, en mogen niet door doktoren voorgeschreven worden. Blijft over operaties en chemo.

                                        Daarom is die Burzinsky stage 3 bij de fda zo interesant. Het is namelijk de eerste keer in pak m beet 100 jaar dat er een alternatieve methode door de fda testing gaat. (geforceerd door een slopende rechtzaak)

                                        Ik denk dat er baat is bij een combinatie van de klassieke methoden die alleen de kanker aanvallen, en de alternatieven die het lichaam dermate versterken dat ze de inwendige strijd beter aan kan.

                                        Comment

                                        • PACO
                                          Ohjajoh??!!
                                          • 13-06-08
                                          • 19576

                                          #21
                                          Het feit dat er in de strijd tegen kanker zo bar weinig vooruitgang zit, is een veeg teken. Bijna alle grote killers zijn in de afgelopen 100-150 jaar succesvol bestreden en kanker wordt nog steeds met dezelfde paardenmiddelen bestreden als 50 jaar terug.

                                          En het feit dat er een enorme miljardenindustrie omheen zit, mag je ook niet uitvlakken. De medicijnfabrikanten verdienen meer aan langdurige behandelingen dan een (goedkope) kuur die niet te patenteren is en mensen volledig geneest.
                                          Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

                                          Comment

                                          • jensw
                                            Senior Member
                                            • 06-06-08
                                            • 261

                                            #22
                                            Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk bericht
                                            Als je het heel sec bekijkt dan is bestraling en chemo geen geneeskunst: het is gewoon met naplam strooien zodat alles kapot gaat in de hoop dat het ook de slechte cellen meeneemt. Als er nog iets overblijft om te leven is dat mooi en anders was er niets aan te doen; het is net zo achterhaald als elektroshocks en aderlatingen wmb.
                                            Verdiep je nog maar eens goed in een behandelplan, zou ik zeggen.

                                            Comment


                                            • #23
                                              @jensw discussie over deze zaken met Paco is als water naar de zee dragen. Dr. Professor Emeritus Paco weet het toch beter.

                                              Comment

                                              • _Arthur
                                                Dinges
                                                • 07-06-08
                                                • 9181

                                                #24
                                                En als je het niet met 'm eens bent of jouw mening niet in zijn straatje past, moet je opflikkeren.

                                                Comment

                                                • smileyspeedster
                                                  Een opeltje ja!
                                                  • 02-05-11
                                                  • 1982

                                                  #25
                                                  Millecam en job's enige overeenkomst is hun bekendheid geweest en de stap naar alternatieve geneeskunst.

                                                  Millecam's borstkanker had een goede kans gehad met een klassieke behandeling.
                                                  Job's alvleesklierkanker heeft slechts een 10-20% operatief advies. De rest is al afgeschreven bij constatering.
                                                  Van dat operatieve deel, is het resultaat een gemiddelde 18 maanden levens verlegging.
                                                  Na 5 jaar is het operatiedeel nog 25% in leven. Dat is dus 2.5 tot 5% overlevingskans.

                                                  Comment

                                                  • CWATR
                                                    Master of disaster
                                                    • 06-06-08
                                                    • 3006

                                                    #26
                                                    Met alvleeskanker ben je dus bijna zeker de sjaak. Met vele andere kankersoorten ook.
                                                    Weet je ook iets meer over wat nou precies verschillende kankersoorten triggert (hmm, wacht effe, triggeren suggereert eigenlijk dat kanker standaard is ingebouwd en dat het begin van uitzaaien enkel wacht op een startsignaal....ik weet niet of dat zo is).
                                                    All you need to remember is the number '70' .

                                                    Comment

                                                    • smileyspeedster
                                                      Een opeltje ja!
                                                      • 02-05-11
                                                      • 1982

                                                      #27
                                                      Defecte celdeling.



                                                      Waarom dat die eerste cel van het padje raakt is dus nog niet duidelijk.
                                                      Alleen de versterkende factoren zijn helder, zoals slechte eet en drink gewoontes en roken en soms erfelijkheid.
                                                      Last edited by smileyspeedster; 03-03-12, 15:52.

                                                      Comment

                                                      • Romo
                                                        Senior Member
                                                        • 26-06-08
                                                        • 2781

                                                        #28
                                                        Van Pancreas carcinoom is onlangs vastgesteld dat het een zeer traag groeiende tumor is, dit integenstelling tot wat altijd werd gedacht.

                                                        Ellende van het verhaal is dat het een silent killer is die al wel 20 jaar aan het groeien en bloeien is, op het moment van herkenbare klinische symptomen is het dan te laat in de meeste gevallen.

                                                        Momenteel is men bezig biomarkers in kaart te brengen die vroegtijdige opsporing mogelijk moeten maken.
                                                        If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit!

                                                        When they say nothing's wrong that's when you run

                                                        Comment

                                                        • scuderia
                                                          Senior Member
                                                          • 02-12-08
                                                          • 17706

                                                          #29
                                                          Ik heb de film grotendeels bekeken. Ik moet zeggen dat ik die advertorial achtige films niet zo goed trek. Zeker niet als ze erg "Amerikaans" zijn. Zo'n dokter vanachter zijn bureau in zijn privékliniek die zijn eigen achternaam draagt, die voor de film even een labjas heeft aangetrokken. Just for the picture. De tear jerkers van een familie uit de provincie. Hoog SBS6-gehalte.

                                                          Over de inhoud, moet ik zeggen dat ik het shocking vind hoe dichtgetimmerd de innovatieketen zit in de farmaceutische industrie. Er is geen enkele ruimte voor innovatie, en als een eigenwijs toch een bepaald middel patenteert, wordt het hem onmogelijk gemaakt.

                                                          Die constructie dat het controlerende orgaan FDA in handen is van de farmaceuten, vond ik verbijsterend. De manier waarop men het werk onmogelijk probeerde te maken door zijn licentie af te pakken en weet ik wat nog meer, bizar.

                                                          Over de echte resultaten van zijn medicijnen, ben ik dan wel weer benieuwd naar een objectief onderzoek. De statistieken die voorbij kwamen leken wel interessant, maar waren allemaal in kleinere aantallen. En waarom gaan sommige mensen alsnog dood. Kennelijk slaat zijn behandeling ook niet altijd aan.

                                                          Comment

                                                          • CWATR
                                                            Master of disaster
                                                            • 06-06-08
                                                            • 3006

                                                            #30
                                                            Ik vrees dat je een objectief onderzoek wel kunt vergeten. Zoals in de eerste docu al werd gesuggereerd kan big pharma geen patent op een natuurlijk product claimen....dus geen grove winsten.
                                                            All you need to remember is the number '70' .

                                                            Comment

                                                            • PACO
                                                              Ohjajoh??!!
                                                              • 13-06-08
                                                              • 19576

                                                              #31
                                                              Het probleem ligt niet alleen bij de patenten, maar bij de enorme bedragen die gemoeid zijn met de test trails voor nieuwe medicijnen. Die bedragen zijn zo ongelooflijk hoog (ik meen in de richting van de 100-den miljoenen) dat alleen maar echt grote bedrijven dit kunnen ophoesten. Die drempel drukt kleinere bedrijven automatisch weg. Dit nog even los van het feit dat de grote bedrijven de FDA in de zak hebben en de universiteiten controleren.

                                                              Vandaar dat er zoveel verdiend moet worden met medicijnen: de investeringen om medicijnen op de markt zijn zo groot dat de patenten goud zijn omdat in korte tijd de investering terugverdiend moet worden.

                                                              En ja, onafhankelijk onderzoek IS nodig, ook voor de alternatieve medicijnen, maar dat kan alleen als het systeem elementair veranderd wordt. Op dit moment is een incestueus systeem dat alleen de grote bedrijven in stand houdt. Mensen moeten uiteindelijk de keuze kunnen hebben wat ze in hun lijf laten proppen, maar du moment dat je aan een internist een alternatieve behandelmethode voorstelt dan ben vogelvrij (plus dat de verzekering dan ook nog eens zijn handen van je af kan trekken).

                                                              Ik blijf gewoon verbaasd dat we met alle miljarden in deze industrie en het feit dat zoveel mensen nog aan deze ziekte overlijden nog geen stap dichter zijn gekomen bij een echte genezing. De industrie lijkt er drukker mee om alternatieven weg te duwen en in de verdomhoek te zetten. Tot op heden is het nog steeds symptoombestrijding met de taktiek van de verschroeide aarde, niet curatief niet preventief.
                                                              Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

                                                              Comment

                                                              • Fuseekogel
                                                                Senior Member
                                                                • 08-09-08
                                                                • 360

                                                                #32
                                                                Bij mijn vrouw is twee jaar geleden de ziekte van Hodgkin vastgesteld, ze was toen 31 jaar. Hier en daar wat kleine uitzaaiingen maar een enorm gezwel in de borstholte van 12 cm, geloof mij als je dat hoort is het enige wat je wil overleven, bovendien de kuur start binnen enkele dagen, dus van echte bedenktijd kan je niet spreken. Bovendien het enige wat wij konden bedenken is dat het behandeld moest worden.

                                                                De behandeling begon in het Slotervaart ziekenhuis, ondanks aandringen moest dat daar en niet bij het naast gelegen AVL ziekenhuis. Hoofdzakelijke motivatie het verdien model, tenminste dat vrees/vermoed ik. Ik stond al kritisch tegenover het ziekenhuis omdat de mededeling dat mijn vrouw kanker had gedaan werd met een foldertje. Ze lag op bed en moest het foldertje maar even lezen, verder geen mededeling. Maar goed, je heb geen keuze op dat moment dus je gaat maar door met de behandeling. Tijdens de eerste chemo in het Slotervaart kreeg mijn vrouw jeuk (is ook een symptoom van Hodgkin) zij ging dus krabben.. Gevolg, zij zit nu nog onder de rode strepen omdat je tijdens de chemo dus niet mag krabben. Niemand wist dit in het Slotervaart, en voor informatie keek men steeds in boekjes of belde het AVL. Uiteindelijk via een second opinion gelukkig over kunnen gaan naar het AVL.

                                                                Maar al snel bleek de Hodgkin resistent te zijn, het grote giet er maar wat in, dan kijken wij wel wat er gebeurt behandelmethode begon. Ik denk dat mijn vrouw wel 12 chemokuren heeft gehad, waarbij de Hodgkin gewoon lekker bleef zitten. Ik zag mijn vrouw aftakelen naar heen hoopje mens, waar eigenlijk niets meer van over was. Uiteindelijk heeft men de chemo opgegeven en is men gaan bestralen, er zijn een kleine 20 bestralingen geweest. Na de zoveelste scan bleek dit uiteindelijk aangeslagen te hebben, nu zijn wij inmiddels iets verder en hoeven nog maar 1 keer per 3 maanden daar naar toe te komen.

                                                                Het verdien model was vooral in het Slotervaart heel erg aanwezig, ik blijf nog steeds uiterst kritisch op Dhr Otten de oncoloog. Hij heeft aanwijsbaar gelogen en geprobeerd toch geld er uit te slepen terwijl het evident was dat hij niet over afdoende kennis beschikte. Zoals men al jaren geleden hier riep, hij moet mij niet voor de wagen komen. Iets gechargeerd natuurlijk, maar geeft wel aan hoe wij over hem denken.

                                                                Het AVL is fantastisch, in hoeverre mogelijk natuurlijk. Het is de meest nare plek, maar wel een van de beste nare plekken. Ik ben het eens met Paco dat men gewoon maar wat doet, werkt het ene niet, dan gieten wij dit erin en zien wij wel. Natuurlijk is het vreemd/triest dat het zo gebeurt, maar als je met deze ziekte geconfronteerd wordt heb je weinig keuze. Het gaat niet bepaald over van even een paar dagen op bed liggen, het is dit of... (vul de uitkomst zelf maar in)

                                                                In zweefteef onzin geloof ik niet, en mijn vrouw was/is een redelijke zweefteef van haarzelf. Voordat zij ziek werd lette ze altijd op haar eten, weinig vlees, groente, fruit, yoga je kent het wel. Ook rookte zij niet en dronk vrijwel geen alcohol (glas of drie per jaar). Desondanks kreeg zij toch deze ziekte, makkelijk zat, het zit gewoon in je genen.

                                                                Dus ik vrees dat het eten van bepaald voedsel of wat dan ook niks uitmaakt, op een bepaalde wijze is de kanker geactiveerd, hoe en wat is gewoon nog teveel onduidelijk over. Het viel mij ook dat het in het AVL slechts Europeanen betrof geen Noord Afrikanen, Afrikanen of Turkse mensen. Vooropgesteld dat wij er ook vanuit deze landen wel wat mensen hier hebben is dat opvallend, over het algemeen eten zij hetzelfde voedsel, hetzij anders bereid.

                                                                In het AVL wel eens aangehaald, hun zeggen ook in bepaalde rassen zit het gewoon in de genen, hoe en wat de kanker exact activeert zijn wij nog niet achter. Wel weten wij dat alhoewel het eten/gebruiken van bepaalde producten kan helpen al was het alleen maar psychisch, maar een geneesmiddel is het nooit. De boeken en genezers zijn een aardig hulpmiddel maar nimmer de behandeling.

                                                                Ik ben het daar wel mee eens, ook de stelling dat men nog steeds net zo ver is als 50 jaar geleden is natuurlijk niet correct. Men heeft nu een betere overlevingskans dan 50 jaar geleden ook zijn er vele nieuwe medicijnen de laatste 10 jaar bijgekomen. Ik heb dus vertrouwen in de huidige behandelmethode, vooralsnog heeft deze geholpen. Mijn vrouw eet intussen allerlei zweefteef bende om de ziekte verder tegen te gaan. En hoop is alles wat wij hebben, eigenlijk beide tegen beter weten in.
                                                                Last edited by Fuseekogel; 04-03-12, 06:55.

                                                                Comment

                                                                Working...
                                                                X