Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De nicknames die je niet op dit forum zou willen tegenkomen als actief.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• De nicknames die je niet op dit forum zou willen tegenkomen als actief.

Ik trap af met schoonpabaur.
    Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
    Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Steven
    Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Grinnik
      Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.

Comment

Wiesda, Grinnik?
        Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

CW

CobraWoman

Grinnik
          يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

WTF :P

Maar ik ben het met Steven eens ;)

Gr Jeroen
            Alle Baur's in de Baurnhof

Comment

Duchtige LOL @ Steven...
              '07 Peugeot 207 1.4 16v XS & '15 Peugeot 308SW 1.6BlueHDI BluelineExecutivePack.

Comment

Ha, die Gummers;

Twee nicks die ik bepaald niet mis;
                Leasebakrijder (hoewel die salamiverhalen soms hilarisch waren)
                Tuf-tufclub.
                Scherven brengen gelul.

Comment

roddelaar ? ;-)
                  "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
                  "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
                  "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
                  "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Relsmurf
                    You know that reality is immaterial

Comment

SchnitzelStephan.
                      All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.

Comment

Kom op jongens, ik had al minimaal 9x Cobraman hier verwacht.

Anyhow, geen Nick's hier die ik niet trek. Gummerts zijn over het algemeen wel ok
                        Iedereen heeft recht op mijn mening!

Comment

"Leasebakrijder (hoewel die salamiverhalen soms hilarisch waren)"

Euh... u zit hier te doelen op die fantastische homo-erotische persiflages, waarin TTC het vaak moest ongelden? :)
                          Mini Cooper Clubman
                          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                          "Jasper val dood." - RH

Comment

Tweelingbroergeelhoed, daar zou mijn beeldscherm meteen van op zwart springen.

Comment

Ralphs_Rechterhand

*bweurk*
                              Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Brun's_ex_uut_Grun

Eerste topic gelijk in de Tweede Kamer, "Wat kost een beetje tuinbroek?". :)
                                Mini Cooper Clubman
                                "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                                  "Leasebakrijder (hoewel die salamiverhalen soms hilarisch waren)"

Euh... u zit hier te doelen op die fantastische homo-erotische persiflages, waarin TTC het vaak moest ongelden? :)
                                  Ha, die Jasper;

Die, ja. Knaap had verschillende nicks op verschillende fora. Ook nog iets met Davyhuppeldepup. Reed in een of andere Astra DI steesjun, ben hem nog wel eens tegengekomen op de A4 bij t'Schepenhol.
                                  Scherven brengen gelul.

Comment

Nou... wat ik eigenlijk bedoelde te zeggen: die salamiverhalen, dat was zeg maar een soort van Relsmurf avant la lettre. Ahem. :)

Kan me alleen niet herinneren dat ik daar een bestaande nick voor "gebruikte", eigenlijk.
                                    Mini Cooper Clubman
                                    "Jasper val dood." - RH

Comment

Oh, was jij dat
                                      You know that reality is immaterial

Comment

Ha, die Jasper;

Hm; boefje, boefje. Dan was die 'leasebakrijder/davydinges' waar ik op doel zeker een van de vaste jongens in dat soort draadjes. Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is.
                                        Scherven brengen gelul.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MIOB Bekijk bericht
                                          Tweelingbroergeelhoed, daar zou mijn beeldscherm meteen van op zwart springen.
                                          in slechts veertien posts, heel goed!
                                          (hoewel ik in gedachte 'broergeelhoed' had ;) )

Comment

JeBaas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tom Bekijk bericht
                                              JeBaas
                                              Ha, die Tom;

Zou best kunnen nu we geen TagHeuer meer hebben om ons aan het werk te jagen.
                                              Scherven brengen gelul.

Comment

Speaking of whom: TagHeuer, die hoef ik hier ook niet te zien. :)
                                                Mini Cooper Clubman
                                                "Jasper val dood." - RH

Comment

Je personeel :-)
                                                  2 x ouwe premium meuk
                                                  BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
                                                  Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

En Jasper, die moet ook weg.
                                                    All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.

Comment

Working...
                                                    X