Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
soldaten uitschelden
Collapse
X
-
soldaten uitschelden
"ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
"dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
"Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
"Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--JasperLabels: Geen
-
Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk berichtAh, dus als je kritiek hebt op de politiek van het land waar je woont, dan moet je weg?
Wanneer ga jij dan?
nou ik kan in mn vakgebied bijvoorbeeld , in saoedie arabie werken voor wat centen meer
alleen geen haar op mn hoofd die daar naar toe zou willen ,
en de redenen zijn ontelbaar waarom ik als westerling me daar niet thuis zou voelen
hoeven ze zich ook niet schuldig over te voelen
ik voel me nou eenmaal niet zo thuis in een land waar religieuze politie over straat patrouileerd , en waar je om het minste geringste ,in een kerker kan verdwijnen, zonder dat er ook maar iemand van de ambassade bij kan
moeten ze zelf weten als ze zo het land in willen richten , alleen niet mn ding
die haatbaarden ,zouden het zichzelf makkelijk kunnen maken ,als ze zich overal aan ergen, of beter nog hun "broeders" gaan helpen ipv ze in de steek te laten (oh nee das moeilijk) om in het land van die rot engelsen te gaan wonen , voor wat welvaart"ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
"Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
"Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper
Comment
-
Ah, dit gaat niet over Engelse burgers die het leger bekritiseren vanuit een politiek standpunt, maar is meer een onbeholpen aanleiding van je om moslims te bashen?
Succes ermee ;)Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette
Comment
-
oh nu zijn/voelen ze zich ineens "Engelse burgers "
zeker die bbc moskee undercover docu gemist?
ja wanneer het hen uitkomt ,anders natuurlijk niet
die lui bashen zichzelf wel
hebben ze mij helemaal niet voor nodig"ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
"Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper
Comment
-
-
Ach, mijn eerste reactie was eerlijk gezegd niet ver van die van Motroosje verwijderd. Wat de fuk doe je als door religie benevelde haatbaard in een land als Engeland? Ga lekker nog wat Soera's uit je hoofd stampen of ga lekker met je kaftan an in Islamabad wonen en je vrouw wat corrigerende tikken geven.
Aan de andere kant, na even tot 10 geteld te hebben, ik ben het eigenlijk óók niet eens met de politieke koers van de UK (en NL) inzake Irak. Het feit dat deze lui in de UK inderdaad gewoon hun kritiek kunnen uiten op de politieke koers aldaar zegt eigenlijk álles. Zoiets moeten ze 's proberen in willekeurig welk Islamitisch land.
Zolang ze het maar bij schreeuwen houden, lekker laten schreeuwen en vooral niet te veel aandacht geven.Last edited by iOnline; 13-03-09, 18:18.Iedereen heeft recht op mijn mening!
Comment
-
Ha, die iOnline;
Lijkt op het commentaar van Churchill toen in het naoorlogse Engeland werd betoogd tegen zijn beleid als PM en een van zijn naaste mederwerkers daar schande van sprak.
Waren ze soms de oorlog nu al vergeten? Churchill; "We faught that war so they could raise their voices"....Scherven brengen gelul.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk berichtIk ga een telescoop kopen.
De domheid bereikt astronomische hoogte hier
(of laagte, zo je wilt)
je lijkt net zon pvda dhimmy
orthodoxe christenen , zijn hier talloze keren door jou ,door het slijk gehaald , en niet bepaald zachtzinnig
kijk maar eens naar die vara programma's waar ze keer op keer bekrompen christenen belachelijk maken, maar over de islam is het oorverdovend stil uit angst voor (reeel) geweld en opertunisme voor potentieele kiezers uit die hoek die royaal met een dubbel masker uit de subsidie ruif willen vreten met vage stichtingen
maar o wee als de aanhangers van de zich door alles beledigd voelende woestijn variant bekritiseerd worden
dan komen direct de versleten gespeelde rascisme /domheid en culture of fear troefkaarten op tafel als dooddoener
ik snap jou niet ,je hebt helemaal niets op met religie (zeg je)
maar ik hoor je nooit over het omstreden broertje van de christenen
de ongevaarlijke sullige christenen gaan bij jou en bij de vara wel over de knie
maak nou eens geen discriminerend onderscheid , of houdt je mond over die christenen , of pak ze verbaal allebei aan als ze botsen met je atheistische principes , je hoeft die ene variant niet te behandelen als bedreigde diersoort
is binnenkort de grootste stroming op aarde
is dit een leuk logootje als affiliate partner op die aluhoedjes site van je?
Last edited by motroosje; 14-03-09, 03:32."ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
Comment
-
Ah, ik ben nu opeens links? Is blijkbaar de manier waarop jouw brein werkt - mensen in een hokje stoppen want dan snap je het tenminste.
Ik heb inderdaad niks op met religie, maar iedereen mag van mij belijden wat hij wil zolang anderen er maar geen last van hebben. Het probleem is dat jij niet het verschil kunt zien tussen wat iemand in persoonlijke sfeer wil belijden en wat kennelijk deel uitmaakt van zijn leven/identiteit/whatever en een politieke leer. Jij haalt die twee dingen constant door elkaar en dat jouw denkfout.
Hetgeen waar jij je zo druk over maakt is niet de islam, maar een gepolitiseerde vorm van de islam. Net als Bush zogenaamd voor de christenen opkwam, terwijl de meeste christenen in de wereld zich helemaal niet verbonden voelden met zijn politiek van oorlog en staatsterreur. Als ik morgen uit naam van Boeddhisme overheidsgebouwen ga opblazen, is boeddhisme dan opeens ook een haatreligie? Ik zal je verzekeren dat je altijd wel reactionaire figuren vindt die iets op willen blazen en dan interesseert het ze niet onder welk mom ze dit doen.
Ik zag toevallig een paar dagen terug die Filip de Winter tegenover die Meiden van Halal zitten. Ik vind die meiden meestal een beetje irritant, maar deze keer werd die De Winter goed te kakken gezet en dat lag niet alleen aan die meiden. Die man zette zichzelf vreselijk te kakken omdat hij maar blijft schreeuwen en ageren tegen iets wat een uitzondering is, een extreem doorgevoerd waanidee. Hij wil zieltjes winnen door op de angst in te spelen van mensen die in hun nauwe denkkadertjes vastzitten en bang zijn van alles dat ze niet begrijpen. En ja, een boel mensen laten zich voor dit karretje snappen, net als mensen zich voor het anti-Sovjet en het anti-joden karretje lieten spannen.
Mijn tip voor jou is om eens een keer uit die nauwe denkkadertjes van je te stappen en niet proberen iedereen - mij incluis - in een hokje te stoppen omdat anders je overzichtelijke wereldje instort. Je doet je vaak voor als iemand die het wel allemaal gezien en meegemaakt heeft, maar het lijkt er meer op alsof je angst voor datgene wat je niet snapt en kent jouw gedachtengoed voedt, want je komt telkens met die standaard retoriek en propaganda van die andere haatzaaiers aanzetten, namelijk de Wildersen en De Winters. Probeer een wat objectiever naar beide kanten te kijken of houd het lekker bij dieselmotoren en motorolie, want daar schijn je wel iets van af te weten.Last edited by PACO; 14-03-09, 10:47.Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk berichtAh, ik ben nu opeens links? Is blijkbaar de manier waarop jouw brein werkt - mensen in een hokje stoppen want dan snap je het tenminste..
je doet niet anders op die site van je
in dit geval met het meten van 2 maten wat betreft christenen en islam
zou je op dat punt mooi bij die verkwanselaars (tbv hun eigen carrieres ipv het belang van "arbeiders") van de rode roos passen
Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk berichtIk heb inderdaad niks op met religie, maar iedereen mag van mij belijden wat hij wil zolang anderen er maar geen last van hebben. Het probleem is dat jij niet het verschil kunt zien tussen wat iemand in persoonlijke sfeer wil belijden en wat kennelijk deel uitmaakt van zijn leven/identiteit/whatever en een politieke leer. Jij haalt die twee dingen constant door elkaar en dat jouw denkfout...
dat me dat niet opgevallen was
Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk berichtAls ik morgen uit naam van Boeddhisme overheidsgebouwen ga opblazen, is boeddhisme dan opeens ook een haatreligie? Ik zal je verzekeren dat je altijd wel reactionaire figuren vindt die iets op willen blazen en dan interesseert het ze niet onder welk mom ze dit doen. .
Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk berichtMijn tip voor jou is om eens een keer uit die nauwe denkkadertjes van je te stappen en niet proberen iedereen - mij incluis - in een hokje te stoppen .
weet je wat nou zo opvallend is
je hebt het over kritiek over de islam, dat dat niet kies is want er zijn gewone islamisten en extremisten en dat onderscheid moet goed gemaakt worden volgens jou
volgens mij gaat dit topic over extremisten want de lokale moskee had zich er (voor de buhne) van gedistantieerd
dus dan is de kritiek toch legitiem?
of geld het (nogmaals) alleen als het op christen fascisten geprojecteerd kan worden?
jij hebt er ook geen enkel probleem mee om christenen te schofferen en te generaliseren
kon me je "lol" nog herinneren toen ik iets zei over een orgel spelende regenjas
waarom deze dubbele maat?
die meneer was toch niemand tot "last"?
en wat betreft de "gewone islam" en extremisten
extremisten kunnen toch gevaarlijk worden als ze de macht van het getal achter zich krijgen van het klapvee?
hadden we dat niet eerder gezien met totalitaire systemen in de geschiedenis ?
klapvee verzet zich namelijk niet tegen mensen van de harde lijn , daar heb je namelijk ballen voor nodig en ze hebben veel meer te verliezen dan ze lief is
om die reden is het ook klapvee
zogenaamd openlijk wil niemand er iets van weten en "gedoogd" men het
er is door het getal steeds meer invloed tot op het punt dat het de norm wordt en dan is men ineens voor het systeem openlijk.. omdat kritiek op het systeem nu ineens wel gevaarlijk of sociaal onacceptabel wordt
maar dan kan men niet meer terug en wordt het pas beeindigd na decennia of soms zelfs na eeuwen via een revolutie
das toch ook zo met christenen?
die lui kwamen hier toch aan de macht door de kiezersmassa die ze deze macht geeft?
kijk maar eens waar het cda mee bezig is met het vervolgen en inperking van vrijheden mede mogelijk gemaakt door de achterban in de limburgse en brabantse dorpen waar de gordijnen al vroeg dicht zijn
of recent via extremere weg in joegoslavie en rwanda via etnische botsingen als de getallen groot worden?
wat is er mis mee om daar kritisch over te zijn?
Excerpt from a Canadian symposium. Hitchens makes a brilliant historical case for the defense of free speech and the importance of open, honest discourse.he ...
de commentator op het eind maar even negeren die weet niet over wie het ging blijkbaar
leek net een pvda er van het kaliber john leerdam ;-)Last edited by motroosje; 15-03-09, 03:43."ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
Comment
-
volgens mij gaat dit topic over extremisten want de lokale moskee had zich er (voor de buhne) van gedistantieerd
dus dan is de kritiek toch legitiem?
Daarbij luister/lees je niet. Ik kan me niet voorstellen dat je als zelfdenken persoon maar bij hetzelfde starre standpunt blijft als de verrotheid van alles zo duidelijk te zien is. Als je dan nog in zwart en wit wil denken dan ben je in mijn ogen zelf een fanaticus die kwijlend achter wat handige volksmenners loopt. Wel ironisch dat je dit gevaar van de kant van de extremistische islam aanduidt, maar zelf niet ziet dat je op deze manier net zo hard meedoet met die tegenovergesteld en even starre beweging.
Maar jij zult het vast kunnen verkopen met termen als "ruggegraat" enzo. Ik noem het starheid en kokerkijken.
En wat betreft christen: ik ageer nu liever tegen de christen omdat ik van hun vrijheidsinperking en door religie gevoede politiek ook DAADWERKELIJK last heb. ZIJ zitten nu al een decennium in de regering, maken de dienst uit en hebben ons in onwettige oorlogen gestort en oorlogsmisdaden begaan. Zij verzieken de maatschappij met hun moraal en regeltjes die ik niet wens te volgen omdat ik hun god niet blief. Die gekke moslims zijn gelukkig niet aan de macht, dus ik heb er ook geen last van. Ik verzet me liever tegen diegene die me nu loopt te fukken dan diegene die roept me te willen fukken.
Pas als moslims aan de macht zijn en ik er last van zou hebben, dan wil ik er wel tegen ageren. Tot dan toe mag iedereen van me roepen wat hij wil, want dat is vrijheid van meningsuiting. Ze mogen ook belijden wat ze willen, zolang ik er maar geen last van heb. Daarnaast kan ik excessen redelijk goed scheiden van de doorsnee, dus ik loop ook niet meteen te flippen als een moslim zich opblaast; net zoals ik nu niet loop te flippen wanneer ik een jood zie of een christen. Ik hoef het niet leuk te vind of ermee eens te zijn, maar dat wil zeggen dat ik dan ook kan doen en zeggen wat ik wil. Ga eens kijken in een ministaatje als New York: daar hebben ze begrepen hoe je allerlei nationaliteiten en religies naast elkaar kunt laten bestaan. Het geheim: ieder doet wat hij wil zolang ze zich maar aan de wet houden en anderen niet tot last zijn. Voor de rest spreken ze hun eigen taal en bidden tot hun eigen god. PRIMA!
Maar nee, hier moet iedereen zich aanpassen aan dezelfde saaie Calvinistische eenheidsworst en integreren. Nee, je moet je houden aan de wet, in je eigen onderhoud voorzien en je verstaanbaar kunnen maken. Doe je ogen open en realiseer je nu eens dat je in de 21ste eeuw leeft. Wil je vasthouden aan je roots en geen inmenging van buiten je comfortbubbel, verhuis dan naar een streek of land waar meer van dat soort fossielen zitten die in de middeleeuwen willen leven. Saoedi-Arabië bevoorbeeld ;)Last edited by PACO; 15-03-09, 10:46.Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette
Comment
-
ik loop helemaal achter niemand aan , hoe kom je erbij?
heb alleen mn mening gegeven
"Die gekke moslims zijn gelukkig niet aan de macht"
oh nee?
en "gelukkig" ???? hoezo zou daar wat mis mee zijn? en "moslims" is dat geen generalisatie?
naarmate de getalen aan het groeien zijn wordt er steeds meer opgeeist/beinvloed
en diezelfde regering staat steeds meer rariteiten toe , in een poging "de boel bij elkaar te houden"
klein detail : die "lord ahmed" heeft gedreigd duizenden moslims te mobiliseren om het lagerhuis te bestormen als wilders daar zn verhaal zou houden
er wordt dus met geweld gedreigd als men zn zin wil krijgen
daar hadden ze geen zin in in engeland , dus gaf de rubberen ruggegraat maar weer mee
Britain's spineless governmentBOOK OF VIDEO TRANSCRIPTS NOW AVAILABLEhttp://www.lulu.com/content/paperback/godless-and-free/7864233READ MY RECENT INTERVIEW W...
als dat geen invloed of macht is dan weet ik het ook even niet meerLast edited by motroosje; 15-03-09, 11:23."ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
Comment
-
[QUOTE=PACO;68632] Die gekke moslims zijn gelukkig niet aan de macht, dus ik heb er ook geen last van. Ik verzet me liever tegen diegene die me nu loopt te fukken dan diegene die roept me te willen fukken.
Pas als moslims aan de macht zijn en ik er last van zou hebben, dan wil ik er wel tegen ageren. Tot dan toe mag iedereen van me roepen wat hij wil, want dat is vrijheid van meningsuiting. [UNQUOTE]
De vraag is hoe lang je in staat zou worden gesteld te ageren onder een moslim-totalitair bewind. Bestaat er sites als je jouwe, Paco, in Indonesie, Iran of Irak ?
Comment
-
Joshua, in dat hypothetische geval moeten we maar zien hoe dat gaat. Uiteindelijk bestaat er onder ieder totalitair regime wel weerstand.
Sowieso is het niet realistisch te denken dat wanneer de politieke invloed van (extreme) moslims groter wordt dit leidt tot praktijken zoals we zien in traditionele moslimlanden. Die landen zitten economisch, maatschappelijk en staatkundig totaal anders in elkaar. Sterker nog, dat is de belangrijkste verklaring voor de verschillen die we zien.Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette
Comment
-
Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk berichtJoshua, in dat hypothetische geval moeten we maar zien hoe dat gaat. Uiteindelijk bestaat er onder ieder totalitair regime wel weerstand. .
Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk berichtSowieso is het niet realistisch te denken dat wanneer de politieke invloed van (extreme) moslims groter wordt dit leidt tot praktijken zoals we zien in traditionele moslimlanden. Die landen zitten economisch, maatschappelijk en staatkundig totaal anders in elkaar. Sterker nog, dat is de belangrijkste verklaring voor de verschillen die we zien.
misschien is er wel een directe correlatie hoe die landen zijn ingericht
of worden ingericht als men aan de macht is /komt en hoe het dan daarna economisch naar de klote gaat als er geen enorme oliehoeveelheid onder de grond zit
maar je had gelijk hoor onze regering perkt al aardig de vrijheid in
de regering laat zich aardig voor het karretje spannen door dreigementen
de big fokking picture toch;-)"ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
Comment
-
Of ze bedienen zich handig van deze halfzachte 'dreigementen' om jouw en mijn vrijheden in te perken. Onder het mom van "we beschermen de motroosjes tegen potentiële terreur van haatbaarden, maar dan moet je wel eerst wat vrijheden inleveren (garantie tot aan de deur)". Beter nog, die tolerante houding tegenover de 'haatbaarden' zoals jij dat noemt zal voor een groter deel van de christenen komen dan van de socialisten. Vergeet niet dat wetgeving die de islam welgevallig is dezelfde wetgeving is die gunstig is voor het christen/-jodendom.
Anti-homo, anti-vrouw, religieuze beeltenissen in het openbaar, hoofdoek/nonnen-outfit, niks-verhullende kleding en seks weg uit straatbeeld en op TV, enz.; allemaal gedachtengoed wat ze delen. Sowieso iedere wet die vrijheid van de islam zou inperken, zou ook alle andere godsdiensten inperken in aangezien je geen onderscheid mag maken. Dat is de reden dat de christenen de islam met een redelijk positief gevoel bezien: ze delen samen veel (achterlijke) normen en waarden. En iedere wetgeving die de islam goedgezind is, is voordelig voor beiden. Ik verdenk de christenen er juist van om de islam als hefboom te gebruiken om zo hun leegstromende kerken weer te vullen.
En wie zijn er nu al ruim tien jaar aan de macht? Precies.
Dat is de big fokking picture.Last edited by PACO; 15-03-09, 22:51.Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door motroosje Bekijk berichtmisschien is er wel een directe correlatie hoe die landen zijn ingericht
of worden ingericht als men aan de macht is /komt en hoe het dan daarna economisch naar de klote gaat als er geen enorme oliehoeveelheid onder de grond zit
Feit is juist dat het westen zenuwachtig wordt van seculiere en democratische staten in die hoek.
De democratisch gekozen Mossadeq werd door de Amerikanen gewipt, ten faveure van de despotische Sjah. Met deze zetbaas hadden ze tenminste controle over de olie aldaar, i.p.v. dat die Iraniërs er zelf mee aan de slag gingen (met hun eigen olie?! Hoe durven ze?!). Of het wippen van Saddam Hoessein - toegegeven, een vreselijke dictator - die toch een seculiere staat had neergezet met één van de hoogste levensstandarden in de regio. Of het om zeep helpen van een democratisch gekozen Palestijnse staat, met verraders als Arafat en later Abbas. Het aan de macht houden van tirannieke regeringen zoals Egypte, waardoor extremisme juist toeneemt. En helemaal mooi wordt het met religieus-despotische landen als Saoedi-Arabië, waar pas echte haatbaarden aan de macht zijn, gesponsord en bewapend door de Amerikanen (de koninklijke garde is er om de koning te beschermen tegen zijn eigen onderdanen).
M.a.w.: zolang er van die geflipte extremisten aan de macht zijn die aan de hand van het westen (US c.s.) lopen, dan is er geen vuiltje aan de lucht en worden de geopolitieke belangen gediend; en Nederland doet hier politiek hard aan mee. Men wil helemaal niet dat er rust en vrede in die regio komt, anders zouden ze weleens hun enorme resources kunnen aanwenden om zich een belangrijke positie in de wereldeconomie te verwerven, ten koste van de verslappende economie van het westen. Vervolgens kijkt iedereen verbaasd op dat in die met-Westerse-steun onderdrukte landen opeens islamextremisme op duikt en dat het zich verspreidt.
Iets met zaaien en oogsten...Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette
Comment
-
je grijs gedraaide lezing over de christenen ken ik nou wel
sterker nog... die onderschrijf ik voor 95%
toen van gogh nog niet koud was , wou donner wel even het godslastering wetje aanscherpen
hoezo omgekeerde wereld?
hij zou zich kapot moeten schamen voor de familie
kunnen we mekaar daar dan de hand schudden? ja?
Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk bericht
Iets met zaaien en oogsten...
de christenen hebben een duivelspact met de islam tegen de atheisten?
als het uitkomt , maar naaien mekaar ook als het kan?
en de zure vruchten krijg ik straks op mn bord? en dan moet ik niet zeuren?
in het begin van het draadje hoorde ik nog dat het met "die gekke moslims" nooit zo ver zou komen
nu draai je bij , kan ook niet anders want ze zijn de andere kant van dezelfde roestige munt
om te beginnen voel ik me helemaal niet vertegenwoordigd door deze regering
dus de gevolgen van hun beleid en decenia ervoor is niet "mijn schuld"
waren we niet begonnen in al die talloze draadjes dat ik deze tendens helemaal niet wil
ook geen bemoeienis in afghanistan en irak overigens
ze kunnen zich beter druk gaan maken over het paard van troje , als ze strax na bewezen diensten ook aan de kant kunnen
"Waarlijk, het is links dat de verspreiding van de Boodschap van Islam in de weg staat, niet Wilders. Wilders helpt ons juist, omdat dankzij Wilders meer mensen zich zijn gaan verdiepen in de echte Islam (met uitzondering van zijn semi-analfabete volgelingen natuurlijk). Dankzij onze blonde vriend, komt de dag dat er een zwarte vlag met de shahada erop wappert boven het Paleis op de Dam, steeds dichterbij."
"de echte islam" mmmm
maar goed als het mis gaat is het toch de schuld van de "blonde vriend" niet de politieke partijen die dit proces decennia lang gefasciliteerd hebbenLast edited by motroosje; 16-03-09, 08:56."ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
Comment
-
Motroos, je begint nu jezelf tegen te spreken, want net was het nog links die de islam hier de vrije hand geeft...
Geen probleem wat mij betreft, want ik denk dus ook dat Wilders de extremistische islam eerder helpt te voeden dan te bestrijden. Hij zorgt voor polemiek zonder einde en dat is precies de voedingsbodem voor zijn ultrarechtse praatjes en die van de extremisten. Dat zijn de twee kanten van dezelfde munt.
Verder haal je twee stellingen door elkaar: ik beschrijf wat ik zie gebeuren (of eerder niet zie gebeuren) in Nederland en vervolgens wat er aan de hand is in het Midden-Oosten. Het is totaal ondenkbaar dat we de gepolitiseerde vorm van de islam zoals die daar bestaat, hier gaan krijgen. De mensen daar voeren een heel andere strijd dan hier. Totaal verschillende landen, culturen, historie, enz.
Mag je me op quoten als het onverhoopt toch mocht gebeuren dat we hier in een extremistische moslimstaat komen te leven ;)
En nog iets: jij neemt telkens die propaganda van de extremisten voor waar aan? Voor mij zijn ze meer als Al-Sahaf die terwijl de DU-bommen om z'n oren vlogen stond te verklaren dat er niets aan de hand was en ze de oorlog aan het winnen waren. Geloof mij nu maar dat de meeste moslims niks van die extremistische onzin moeten hebben.Last edited by PACO; 16-03-09, 09:57.Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette
Comment
-
ik spreek helemaal niets tegen
ik geef aan wat de motieven zijn van de exotische religieuzen
(ze maken er tegenwoordig zelfs geen geheim meer van )
namelijk een zwarte vlag op het paleis (ze mogen van mij de spullen van die corrupte familie hebben )
of en hoe dat gaat lukken .....
en kwoot een artikel met hun zienswijze
dat zijzelf links zien als een verwerpelijk iets voor "de echte islam"
met zogenaamde vrijheden
dat zal best en verbaast me ook niets , ze maken natuurlijk wel gebruik als het uitkomt van datzelfde links in de vorm van subsidies en de hand die boven het hoofd wordt gehouden
we kennen de lintenknipfeestjes wel met vriendelijk lachende baardjurken die vriendelijke schoenenloze pvda politici de hand schudden als dank voor een gebouwtje
en we kennen ook de geheim opgenomen bandopnames in diezelfde gebouwtjes een tijdje later waar mensen gehersenspoelt worden in haatdragende marionetten
ik weet allang dat die idioten van de pvda afgedankt worden als ze niet meer benodigd zijn of bruikbaar zijn voor de agenda
o a links heeft oa het paard van troje wel mogelijk gemaakt , waardoor we de discussie in de eerste plaats hebben
dat nu de gastheren in de hand gebeten worden
zal wel iets met je zaaien en oogsten te maken hebben van opertunisten met oogkleppen op
"Mag je me op quoten als het onverhoopt toch mocht gebeuren dat we hier in een extremistische moslimstaat komen te leven ;)"
alsof dat dan nog kan ;-)
denk dat ik dan wel andere dingen aan mn hoofd heb om mn ongelovige lijf te moeten redden tegen de hordesLast edited by motroosje; 16-03-09, 10:25."ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
Comment
-
"Hun" zienswijze.
Wie is dan "hun" voor jou? Je blijft telkens maar in dat soort containertermen praten en weigert in te zien dat dit een extreem deel van een grotere groep is. Kijk eens wat minder op Geenstijl en Youtube en kom uit je peul. Ben je al eens belaagd door haatbaarden op straat? Staan ze bij jou aan de deur met de melding "we komen de sharia brengen?"
Ook dat links de extreme islam mogelijk heeft gemaakt is pure onzin. Als er al sprake is van schuld, hebben alle partijen daar schuld aan.
Vanaf dat de groep Nederlanders met een moslimachtergrond groter is geworden zitten alle politici in een spagaat: de linkse partijen omdat ze een ongelovig gedachtegoed hebben maar wel een groep kiesgerechtigden zien beantwoorden aan de groep waarvoor ze van origine opkomen, namelijk 'de arbeider'. De Christenen voelen misschien nog latent ergens de pijn van eeuwenlang kruisoorlogen maar beseffen terdege dat hun 'kudde' misschien hierdoor weer naar de kerken komt plus dat alle wetgeving die gunstig is voor de islam, automatisch gunstig is voor het christendom. En dan hebben we nog de rechts-populistische partijen die maar wat graag op de angst teren van eenzijdig geïnformeerde Nederlanders en daarmee hun propagandapraatjes kunnen voeden.
Allemaal met één doel: politiek macht verkrijgen, want dat is het enige doel van een politicus.
Echt, ik wil best voor de 1000e keer de discussie voeren, je schrijft het soms grappig op, maar los van het feit dat je niet of alleen selectief leest en weigert 5 seconden na te denken zonder je weer op brainfarts van anderen te moeten beroepen, leidt mij ertoe dat het een zinloze discussie is. Ik heb niet zoveel met polemiek en onderbuikgevoelens, dus je moet me maar vergeven dat ik je de hand schud en je succes wens met de strijd tegen Eurabia.
Gr,
A.Last edited by PACO; 16-03-09, 10:49.Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk berichtJij en iOline maken er vervolgens een polemiek van en trekken het weer naar de islam en gaan dan weer generaliseren.
Laat mij erbuiten a.u.b. Als je mijn postje beter leest, lees je dat in eerste instantie ook mijn nekharen overeind gaan staan van dit soort figuren maar vervolgens aangeef dat het mooi is dat ook zij hun onvrede kunnen uiten binnen onze Westerse maatschappij. Meer niet. Iets wat Hansv, gezien zijn reactie, kennelijk wel begreep maar jou lijkt te ontgaan.
Heeft écht geen éne pepernoot met "generaliseren" te maken en al helemaal niet met naar "de Islam" (whatever that may be) toe trekken. Wanneer er een hele club Moslims in uitermate conservatieve Islamitische kledij inclusief jurk en baard gaat staan roepen dat ze het ergens niet mee eens zijn, kan het zijn dat er een link gelegd wordt met "de Islam". Daar hebben ze mij of Motroosje niet voor nodig. Die link hadden ze zelf al gelegd.
Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk berichtIk ga een telescoop kopen.
De domheid bereikt astronomische hoogte hier
(of laagte, zo je wilt)
Ik ben het lang niet altijd met je eens, maar waardeer jouw visie op de dingen. Prikkelt, zet aan tot nadenken en houdt scherp.
Je arrogantie echter lijkt mij misplaatst.Iedereen heeft recht op mijn mening!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door motroosje Bekijk berichtgehersenspoelt worden in haatdragende marionettenBelly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iOnline Bekijk berichtPfff, gaan we weer.
Laat mij erbuiten a.u.b. Als je mijn postje beter leest, lees je dat in eerste instantie ook mijn nekharen overeind gaan staan van dit soort figuren maar vervolgens aangeef dat het mooi is dat ook zij hun onvrede kunnen uiten binnen onze Westerse maatschappij. Meer niet. Iets wat Hansv, gezien zijn reactie, kennelijk wel begreep maar jou lijkt te ontgaan.Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette
Comment
-
* heeft ff geen zin om het hele verhaal in dit draadje te lezen *
"De krant The Sun is woedend dat hun helden zo zijn beschimpt door een stel haatbaarden die op kosten van de belastingbetaler leven."
Prachtige flame-attempt. Van een krant! Dat zie ik de Telegrof nog niet zo snel doen ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rutger Bekijk berichtPrachtige flame-attempt. Van een krant! Dat zie ik de Telegrof nog niet zo snel doen ;-)$ (cat - 2>&1 ) > /dev/null
Comment
-
Heeft écht geen éne pepernoot met "generaliseren" te maken en al helemaal niet met naar "de Islam" (whatever that may be) toe trekken. Wanneer er een hele club Moslims in uitermate conservatieve Islamitische kledij inclusief jurk en baard gaat staan roepen dat ze het ergens niet mee eens zijn, kan het zijn dat er een link gelegd wordt met "de Islam". Daar hebben ze mij of Motroosje niet voor nodig. Die link hadden ze zelf al gelegd.
Ja dat kan alleen is het pas eerlijk om de link te leggen als "het Christendom" als geheel die groep mensen als hun lichtend voorbeeld ziet. Geldt net zo goed voor Mo' Slims. En het is naar mijn nederige mening dus wel generaliseren, aangezien je de mening van een kleine deelgroep zonder goede reden projecteert op de hele groep.Every second of your life is a part of your song
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MN-Power Bekijk berichtWanneer er een hele club Christenen in uitermate conservatieve kledij inclusief jurk en klompen gaat staan roepen(of folderen) dat ze het ergens niet mee eens zijn, kan het zijn dat er een link gelegd wordt met "het Christendom".
Ja dat kan alleen is het pas eerlijk om de link te leggen als "het Christendom" als geheel die groep mensen als hun lichtend voorbeeld ziet. Geldt net zo goed voor Mo' Slims. En het is naar mijn nederige mening dus wel generaliseren, aangezien je de mening van een kleine deelgroep zonder goede reden projecteert op de hele groep.
die lui zijn christen honden of is dat ook weer te generaliserend voor conservatieve christenen ? , of moet daar ook een sub verdeling worden gemaakt ,zodat tot die tijd de discussie weer vaststaat
?
die demonstranten zijn aangeduid als haatbaarden
wat is het probleem?
als er iemand boos op iemand zou moeten zijn is dat die zogezegde zwijgende meerderheid die de andere kant op kijkt als deze lieden weer negatief in het nieuws komen
DAAR ligt de kern van het probleem
niet de boodschapper van het nieuwsfeit"ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
Comment
Comment