Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Slechtste film ooit gezien.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Slechtste film ooit gezien.

Ha, die Gummers;

Ik trap af; Megaforce. Zó slecht en toch kán ik die titel maar niet vergeten. Uch.
    Scherven brengen gelul.

LOL, IMDb 2.3/10.
    Hansv als je dat weet, dan ga je er toch niet je kostbare tijd mee verdoen:-)
    2 x ouwe premium meuk
    BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
    Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

We hadden op het oude gummen zo'n draadje en ik noemde toen een film die volgens mij MN-Power wel mooi vond. Zo'n oost-europese CGI zaadfilm... kan er niet opkomen...

Runners-up:
      - Signs
      - The Village (zien we een patroon?)

Laatst nog zoiets megaberoerds gezien... zeker ook weer verdrongen. Zal morgen GF even vragen wat dat was.
      Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Torque
        $ (cat - 2>&1 ) > /dev/null

Comment

De eerste film die we thuis ooit op video huurden was "Firefox".

Firefox: Directed by Clint Eastwood. With Clint Eastwood, Freddie Jones, David Huffman, Warren Clarke. A pilot is sent into the Soviet Union on a mission to steal a prototype jet fighter that can be partially controlled by a neuralink.

Tenenkrommend!!!

Comment

De Kassiere. Eerste en enige film waaruit we na 2 minuten zijn weggelopen....

Firefox vond ik echt super. Ben benieuwd wat ik er nu van zou vinden.

Als Weekend of Terror fan heb ik veel slechte films gezien. Zo slecht...dat het ook weer leuk was.

Comment

Titanic, ik moest mee...

Comment

Dat moet Dubbel Dutch zijn met de Dolly Dots in de hoofdrol, maar Spice World The Movie was ook niet al te best :-).

Comment

Plan 9 from outer space! Al moet ik toegeven dat ik die keek OMDAT-ie zo te boek staat. Naar bleek volkomen terecht. :)
                  Mini Cooper Clubman
                  "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                  "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geelhoed Bekijk bericht
                    Torque
                    Heb je hem dan toch gezien?

Inderdaad een verselijke zaadfilm. Net als Biker Boys trouwens.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MIOB Bekijk bericht
                      Heb je hem dan toch gezien?
                      Nee, op basis van stukjes. Een slechte film ga je toch niet kijken?

Comment

Original Sin.

Wat een vreselijke butfilm.

Comment

"The Women"

zelfs Eva Mendes in lingerie maakte het niet goed.. :(
                          Forza!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door John Bekijk bericht
                            LOL, IMDb 2.3/10.
                            Hansv als je dat weet, dan ga je er toch niet je kostbare tijd mee verdoen:-)
                            Ha, die John;

Die grappenmakerij kwam uit in 1982 en toen hebben broerv en ik hem gezien. Weinig interweb in die dagen laat staan IMDB. Mooie rating trouwens 2.3/10; iemand lager? En dan ook nog eens drie raspberries: Worst Director, Worst Picture en Worst Supporting Actor. Geen film voor veganisten dus.
                            Scherven brengen gelul.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk bericht
                              We hadden op het oude gummen zo'n draadje en ik noemde toen een film die volgens mij MN-Power wel mooi vond. Zo'n oost-europese CGI zaadfilm... kan er niet opkomen...
                              Oost-europees? Niks mis met CGI, maar ik zou niet weten welke je bedoelt. Tenzij je oosters bedoelt; Final Fantasy heerst. 8-)

My vote: Billy Elliot. Dat was meteen mijn laatste sneak-preview. :-D Zal vast wel een goede film zijn als je ervan houdt en er voor komt, maar dit was de enige keer ooit dat ik zo erg de neiging had te vertrekken(Titanic komt in de buurt).
                              Every second of your life is a part of your song

Comment

Driven met Stallone.....

ARGHHHHHHHH
                                Fährst du quer - Siehst du mehr

Comment

Oceans twelve. Met zo'n cast en zo'n budget zo'n zaadfilm maken. Dat is ook een kunst.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk bericht
                                    Runners-up:
                                    - Signs
                                    - The Village (zien we een patroon?)
                                    Over Shamalamadingdong: Lady in the Water?

Signs en the Village waren teleurstellend vanwege zijn eerdere films(en Signs ook nog vanwege zijn moraal). Lady in the water is echter gewoon een echte seamon movie. Close second to Billy Idiot. :-)

Comment

Burn after reading

Ik wil graag "Burn after reading" aan het lijstje toevoegen. Een film met toch een aardig line up aan acteurs; o.a. Brad Pitt, John Malkovich en George Clooney. Vorig jaar ergens naar toe gegaan in de bios; uitverkochte zaal maar nog voor 3/4 van de film gespeeld was was de zaal al voor de helft leeg. Ik heb hem als echte die hard uitgezeten maar had na afloop werkelijk geen idee waar ik nou in vredesnaam anderhalf uur naar heb zitten kijken...

Ik kom niet hoger dan een 3...
                                      just cause you got the monkey off your back doesn’t mean the circus has left town

Comment

Ha, die Gummers;

Leuk; de IMDB bottom 100; misschien iets van uw gading?
                                        Scherven brengen gelul.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hansv Bekijk bericht
                                          Ha, die Gummers;

Leuk; de IMDB bottom 100; misschien iets van uw gading?
                                          Haha, de Jonas Bros staan boven- (of is dat onder-?) aan. Gisteren de nieuwste South Park gezien waarin die gasten goed op de hak genomen worden :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mr Brassy Bekijk bericht
                                            Ik wil graag "Burn after reading" aan het lijstje toevoegen. Een film met toch een aardig line up aan acteurs; o.a. Brad Pitt, John Malkovich en George Clooney. Vorig jaar ergens naar toe gegaan in de bios; uitverkochte zaal maar nog voor 3/4 van de film gespeeld was was de zaal al voor de helft leeg. Ik heb hem als echte die hard uitgezeten maar had na afloop werkelijk geen idee waar ik nou in vredesnaam anderhalf uur naar heb zitten kijken...

Ik kom niet hoger dan een 3...
                                            Tja, OK 't was niet de beste van de Coen brothers, maar om hem nou slecht te noemen. Niet echt.
                                            Deed me veel aan Fargo denken, maar dan natuurlijk een stuk minder.
                                            2 x ouwe premium meuk

Comment

Nu weet ik het weer: Avalon
                                              Ongelooflijk vaginale butfilm was dat! En het mooiste is dat er mensen zijn die hem briljant vinden.

Dumb & Dumberer - vreselijk vervolg op een briljante film
                                              The Happening - nog een afgrijselijk product van die Simsalabimman. Echt, die kerel moet gewoon in een varkensstal afgeschoten worden voor die vreselijke films die hij iedere keer weer maakt. Hij had gewoon na The Sixth Sense moeten stoppen!
                                              Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Aeon Flux...

Zelfs Charlize Theron in megastrak latex kan dit stukje schijtfilm niet meer redden...

Nee, ECHT NIET vrienden..., tenenkrommend slecht...
                                                "Bork Bork Bork!" - Swedish Chef

Comment

Henk,
                                                  ik geloof je niet... Deze twee screenshots maken de film al goed :-)
                                                  Fährst du quer - Siehst du mehr

Comment

Martijn, de screenshots maken veel goed, maar de film is echt niet meer te redden, al liep ze er naakt in rond...

Film is alleen naar te kijken met het geluid eraf, en bepaalde scene's vooruit te spoelen, en bepaalde scene's vertraagd af te spelen... ;-)
                                                    "Bork Bork Bork!" - Swedish Chef

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Martijn Bekijk bericht
                                                      Henk,
                                                      ik geloof je niet... Deze twee screenshots maken de film al goed :-)
                                                      5.5 Op IMDB en inderdaad geen echte topper. Maar ook de rest van de film zit visueel (erg) goed in elkaar. Je moet alleen niet voor het verhaal gaan, maar het is eigenlijk nog steeds beter dan ik verwacht had van een film gebaseerd op wat geanimeerde tussenstukjes op MTV. Wat ik wel moet zeggen is dat het personage volgens mij een stuk minder meedogenloos is. Ik vond het in elk geval een stuk leuker om naar te kijken dan Rambo o.i.d. :-)

Comment

Op http://www.freerecordshop.nl/ nu 5 films voor 10 euro. Is goed spul bij, maar ook meuk natuurlijk. :-)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                                        Alfa Giulia 1300 (1966)
                                                        Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                                        BMW 320Ci (van GF)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
                                                          Op http://www.freerecordshop.nl/ nu 5 films voor 10 euro. Is goed spul bij, maar ook meuk natuurlijk. :-)
                                                          Klopt, paar weekjes geleden 15 films voor 30,00 daar gekocht.
                                                          2 x ouwe premium meuk

Comment

Eens met Henk over Flux. Ook die Theron vind ik niks

Comment

Nou, die Theron mag op zich wel eens op mijn Mandela gaan zitten. Maar Aeon Flux was inderdaad bud kwadraat.

Nog eentje uit de categorie "Tenenkrommend slecht, zo slecht dat het goed wordt": Showgirls. Kijk, Starships Troopers is goed omdat een intelligente kijker snapt dat 't een parodie is. Bij Showgirls ben ik daar 10 jaar later nog niet uit: is dit een parodie, of is dit gewoon een budfilm???
                                                              Mini Cooper Clubman
                                                              "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                                              "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                                                                Kijk, Starships Troopers is goed omdat een intelligente kijker snapt dat 't een parodie is.
                                                                Cobraman doet weinig goed aan je standaarden voor intelligentie....

Comment

Working...
                                                                X