Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gehoorbescherming

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• MartijnL
    replied
    Ik heb bij de Beter Horen gehoorbeschermers op maat laten maken voor het motorrijden destijds. Filters zijn bij die dingen vervangbaar dus heb je zwaardere demping nodig dan kan dan dat met dezelfde beschermers.

Leave a comment:

• Harold
    replied
    otoplastieken heb ik gehad, van alpine, ook voor op de motor.
    op de motor was het zeker wel prettig maar bij normaal werk doe ik liever normale oorkappen op
    ik werk al 20 jaar met Peltor.
    in diverse klasses te krijgen.
    zitten prettig, zelfs na uren.

Leave a comment:

• Tomstr
    replied
    Ik moet wel nog met mensen kunnen praten dus dat systeem met watten valt af.

Hoelang gaan die zachte otoplastieken gemiddeld mee?

Leave a comment:

• NoTVR
    replied
    Ik heb van die zachte, met maximale demping, voor de motor, maar soms sta ik ook wel bij testjes van hoogtoerige hydromotoren. Zitten behoorlijk comfortabel, maar ze gaan minder lang mee dan de harde. Maar ik dacht: als je gehoorgang wat verandert, passen die harde helemaal niet meer. Maar ja, of dat kán weet ik dan weer niet.

Ohropax (was met watten) dempt het best van alles, maar dan hoor je ook echt helemaal niks meer.

Leave a comment:

• Tomstr
    started a topic Gehoorbescherming

Gehoorbescherming

Wie van de gummers werkt met gehoorbescherming en wat kunnen jullie me aanraden?

Ik heb bij mijn werk vaak te maken met heftig veel geluid en ik zou het nogal jammer vinden als ik daardoor gehoorschade opliep.

Nou weet ik dat otoplastieken het beste zijn, maar waar moet ik op letten voor een beetje duurzaamheid en gebruiksgemak?
Working...
X