Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

T-mobile factuur te hoog, betaalde bedrag terugstorten ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• T-mobile factuur te hoog, betaalde bedrag terugstorten ?

Bij T-mobile heb ik voor 2 maanden een absurd bedrag gekregen op een factuur van hun.

Gebeld etc. ze hebben mij verzekerd dat het goed zou komen. Nu heb ik iemand gesproken die zei dat het mogelijk is dat het bedrag terug gestort kan worden. Ik moest eerst gewoon de te hoge factuur bedrag betalen.

Krijg ik netjes brief dat het gecrediteerd (verrekend) zou worden met de volgende facturen, nou mooi niet dat bedrag kan (wil) ik niet zomaar kwijt. Ik bellen, zegt die mevrouw aan de lijn dat het absoluut niet mogelijk is. Na een behoorlijke discussie zei ze dat ze maandag terug zou bellen omdat de afdeling er niet was.

Ik heb de naam, datum en tijdstip van wanneer ik met de eerste persoon heb gesproken, hij had me verzekerd dat terugstorten mogelijk was.

Heeft iemand hier ervaring mee? Moet T-mobile dat geld terugstorten of mogen ze het gewoon crediteren, want die werknemer (eerste dus) zei dat het gewoon zeker mogelijk was, zolang ik er maar om vroeg...

Het gaat dus niet effe om een paar honderd euro maar om bijna 700 euro... Daarmee kan je een boel Wanli bandjes kopen...

Bij mij is er 245euro beltegoed teveel afgeschreven en kan ik opeens niet meer SMS-en

Ik heb ook gebeld en mij werd verzekerd dat het rechtgezet ging worden.

Maandag leg ik het extern weg, ik ga er mijn tijd niet aan verdoen.

Stelletje imbecielen bij Tmobile.

E
    يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

Heerlijk bij KPN.....

Comment

waarom laat je dit niet storneren door de bank? Dan kan tmobile het lekker verder uitzoeken.

Comment

Als je dat doet, dan sluiten ze je gewoon af op een zeker moment.
          Is dus wel een optie, maar heeft ook consequenties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kleintje Bekijk bericht
            Heerlijk bij KPN.....

en kpn maakt geen fouten? laat me niet van me stoel vallen van het lachen ;)

storneren staat bij tmobile gelijk aan afsluiten.
            dat type bedrijven kan echt niet meer nadenken...'nee, u moet eerst teveel betalen en dan kunnen we teveel crediteren'.....zorg gewoon voor een correcte faktuur!
            Autopoetsen klik A1 Car Cleaning
            A1 Car Cleaning |Alloygator Velgrandbescherming|Polishangel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door EG Bekijk bericht

Heeft iemand hier ervaring mee? Moet T-mobile dat geld terugstorten of mogen ze het gewoon crediteren, want die werknemer (eerste dus) zei dat het gewoon zeker mogelijk was, zolang ik er maar om vroeg...

Het gaat dus niet effe om een paar honderd euro maar om bijna 700 euro... Daarmee kan je een boel Wanli bandjes kopen...
              jij bestrijd dus de faktuur en de gemaakte belkosten, dat moet dus uitgezocht worden.
              ze mogen het verschil wel crediteren/verrekenen met nieuwe fakturen maar dat wil jij niet dus lijkt het mij normaal dat ze het teveel geincasseerde bedrag terugstorten.
              Autopoetsen klik A1 Car Cleaning
              A1 Car Cleaning |Alloygator Velgrandbescherming|Polishangel

Comment

Netzoiets met Vodafone meegemaakt. Teveel berekenen (en afschrijven), maar geen verantwoording voor de factuur nemen. Heeft 7 maanden geduurd voordat ik me geld terug had.
                Was overigens 8 Euro... LB! Gaat om het idee. Fuck 'm.
                Honda Civic Type-R 2010 GrandPrixWhite

Comment

Ik heb geen iPhone omdat ik niet naar T-Mobile wilde. (Ik heb er nog steeds geen maar dat is een ander verhaal).

Zit al 15 jaar bij KPN en nooit problemen gehad.....

Maar het kan overval voorkomen.....da's waar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Harold Bekijk bericht
                    jij bestrijd dus de faktuur en de gemaakte belkosten, dat moet dus uitgezocht worden.
                    ze mogen het verschil wel crediteren/verrekenen met nieuwe fakturen maar dat wil jij niet dus lijkt het mij normaal dat ze het teveel geincasseerde bedrag terugstorten.
                    Het gaat niet om wat netjes is of wat niet, het gaat erom of ze het wettelijk wel mogen, want het gaat niet om een paar centjes uiteraard...

Mja morgen ga ik effe erachteraan.

Comment

Bij T-mobile moet het echt een administratieve puinhoop zijn. Vorige maand werd ons bedrijf met ca. 30 mobiele aansluitingen gesommeerd een factuur te voldoen, op straffe van afsluiting. Waarop wij netjes antwoordden dat alle facturen lang en breed betaald waren en dat ze het niet moesten wagen ons af te sluiten op straffe van het opzeggen van het contract.
                      Waarop werd verzekerd dat alles in orde kwam. Waarna op zekere dag niemand meer kon bellen, want we waren afgesloten. :-)
                      Waarop we het contract hebben opgezegd en weer fijn met KPN gaan bellen.

@EG: ik zou gewoon schriftelijk bezwaar maken tegen die factuur. Foutieve facturen hoef je wettelijk gezien niet te betalen hoor, zij houden zich in feite niet aan de overeenkomst die jij met hen hebt gesloten, t.w. bellen tegen een bepaald tarief. Als je wel betaald, wordt het jouw probleem aangezien zij dan kunnen terugbetalen op een moment dat het hen uitkomt.
                      Last edited by Taeke; 31-03-09, 09:08.

Comment

Euhm, Dutch, naar welke provider waren wij net overgestapt?

*ziet UPC-achtige taferelen aan de horizon opdoemen*
                        Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Ik wil voortaan al die toezeggingen schriftelijk van die callcentre medewerkers ontvangen, want er klopt geen jota van. Niet bij Vodafone, niet bij T-mobile. Wel jammer, want ik vond 't qua bellen in binnen - en buitenland altijd prima.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brun Bekijk bericht
                            Euhm, Dutch, naar welke provider waren wij net overgestapt?

*ziet UPC-achtige taferelen aan de horizon opdoemen*
                            Hmm, de vorige rekening was nog gewoon netjes 'lager dan ooit'...
                            Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                            "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Ze hebben het trouwens netjes geregeld, ik ben teruggebeld en mevrouw aan de lijn heeft gezegd dat ik het bedrag binnen 2-3 weken terug ga krijgen.

Blijft vreemd dat ze in het begin beweerde dat het helemaal niet kon :/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door EG Bekijk bericht
                                Ze hebben het trouwens netjes geregeld, ik ben teruggebeld en mevrouw aan de lijn heeft gezegd dat ik het bedrag binnen 2-3 weken terug ga krijgen.....
                                Ha, standaard antwoord na je telefoontjes.

Ik heb ook gedoe gehad met T-mobile, facturen van een ander bedrijf werden van mijn rekening afgeschreven.

En met 2x 30 aansluitingen is dat een behoorlijk bedrag......

Bellen met T-mobile gaf uiteindelijk ook de toezegging dat het binnen 2-3 weken gestort zou zijn, "want de betalingen waren net de deur uit en uw terugstorting gaat met de volgende mee...."

Uiteindelijk via de bank m'n geld teruggekregen, T-mobile moet nog storten...
                                Veritatis simplex oratio est

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk bericht
                                  Ha, standaard antwoord na je telefoontjes.

Ik heb ook gedoe gehad met T-mobile, facturen van een ander bedrijf werden van mijn rekening afgeschreven.

En met 2x 30 aansluitingen is dat een behoorlijk bedrag......

Bellen met T-mobile gaf uiteindelijk ook de toezegging dat het binnen 2-3 weken gestort zou zijn, "want de betalingen waren net de deur uit en uw terugstorting gaat met de volgende mee...."

Uiteindelijk via de bank m'n geld teruggekregen, T-mobile moet nog storten...
                                  WTF? In zo'n geval onmiddelijk laten storneren en machtiging intrekken. Als ze je dan afsluiten, dan desnoods even pre-paid bellen totdat ze het weer op orde hebben.

Comment

Had een mailtje van de ING gekregen over nieuwe pas. Staat nu zo'n afbeelding op (de playboy centerfold van maart 2003 natuurlijk) en vanwege de chip kon er iets afvallen. Natuurlijk hoeven die tieten niet voorzien worden van chip dus je kon gratis een nieuwe aanvragen. Ik een nieuwe ontworpen en ontvangen, allemaal prima. Nu hadden ze toch 10 euro afgeschreven (dat normale bedrag als je een pas aanvraagt). Gaat mij niet om die 10 euro maar als in de mail stond dat het gratis kon vind ik het niet kloppen.

Even via Ing.nl op chat geklikt en kreeg na een paar seconden zo'n dude. Doorgegeven wat het probleem was. Hij ging het in orde maken en het bedrag werd binnen vier weken teruggeschreven. Het was dus in vijf minuten geregeld zonder te bellen, in de wacht te staan, doorverbonden te worden en ga zo maar door.
                                    Dat soort dingen is toch netjes voor zo'n grote organisatie!

Comment

t-mobile

Heb al anderhalf jaar absurde telefoonrekeningen van T-Mobile en heb ze hierover een mail gestuurd met als antwoord dat ik verantwoordelijk ben voor mijn sim kaart. Tuurlijk logisch maar soms is het verschil wel 120 tot 200 euro per maand terwijl ik echt een eentonig bel en sms gedrag heb. Hoe kan ik het tegendeel bewijzen? Wie weet hoe ik dit aan moet pakken?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wollie Bekijk bericht
                                        Heb al anderhalf jaar absurde telefoonrekeningen van T-Mobile en heb ze hierover een mail gestuurd met als antwoord dat ik verantwoordelijk ben voor mijn sim kaart. Tuurlijk logisch maar soms is het verschil wel 120 tot 200 euro per maand terwijl ik echt een eentonig bel en sms gedrag heb. Hoe kan ik het tegendeel bewijzen? Wie weet hoe ik dit aan moet pakken?
                                        Al eens een gespecificeerde rekening gevraagd?

Comment

http://www.google.nl/#hl=nl&source=h...556c33e40f0739

LOL, dat kan gezellig worden hier als T-Mobile dit vaak fout gaat doen
                                          2019 Volvo V60 T6

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door floris_s Bekijk bericht
                                            http://www.google.nl/#hl=nl&source=h...556c33e40f0739

LOL, dat kan gezellig worden hier als T-Mobile dit vaak fout gaat doen
                                            Waren er facturen van T-Mobile dan te hoog?

Comment

Working...
                                            X