Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zomertijd perikelen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Zomertijd perikelen

Deze hele week al , 's ochtends bij het opstaan, schreeuwt mijn lijf tegen mij "te vroeg!!" en strompel ik als een zombie naar mijn werk.
    Dat trekt daarna wel relatief snel weg, maar toch.

Ik kan me niet herinneren dat ik eerder zoveel problemen had met de omschakeling van winter naar zomertijd.

ben benieuwd hoe lang het duurt dat ik eraan gewend ben.

Watje!
    "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
    BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Parohl Bekijk bericht
      Watje!
      Ja, nou en?

Comment

Da's de leeftijd he....
        Veritatis simplex oratio est

Comment

Same here... Hoewel ik er wel vrolijk van word. Lekker lang licht weer 's avonds. heerlijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Elentinos Bekijk bericht
            ... Hoewel ik er wel vrolijk van word. Lekker lang licht weer 's avonds. heerlijk.
            Nergens last van...maar idd, 's avonds ff een uurtje langer buiten rotzooien.

Gr Jeroen
            Alle Baur's in de Baurnhof

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk bericht
              Da's de leeftijd he....
              Kinderen, vooral baby's en kleuters, hebben er ook veel last van. Makes you think...
              Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
              "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Elentinos Bekijk bericht
                Same here... Hoewel ik er wel vrolijk van word. Lekker lang licht weer 's avonds. heerlijk.
                Ben ook niet slecht gehumeurd of zo.
                's avonds is inderdaad gewoon lekker.

Comment

Nou ja, de leeftijd. Ik zit voorlopig nog in m'n 20's en ik kom nu steevast een dik uur te laat! Tot vorige week zat ik hier vanaf half 8 - 8u, maar nu kom ik rond 9u binnenstrompelen.

Ik heb er wel last van blijkbaar. Trekt wel weer bij in het weekend.
                  Forza!

Comment

Ik zie de relatie met leeftijd ook niet zo?

[Geelhoed-mode]
                    Kun je dat wetenschappelijk onderbouwen W220?
                    [/GH-mode]
                    ;-)

Comment

Als ik dat nu nog moet uitleggen......

Geeltje zal zo wel reageren, hij heeft een programma wat automatisch reageert op post waarin zijn naam wordt genoemd....

Comment

'S avonds lig ik te staren naar het plafond, 's ochtends kom ik mijn bed niet uit. Ook ik heb dit nog nooit gehad. Irritant!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door OOPS Bekijk bericht
                          'S avonds lig ik te staren naar het plafond, 's ochtends kom ik mijn bed niet uit. Ook ik heb dit nog nooit gehad. Irritant!

Ja, de crisis treft ons allemaal....

Comment

Ik heb er anders ook last van. En al helemaal omdat ik nog te lui ben geweest om de klok op mijn slaapkamer een uur vooruit te zetten, waardoor die nu op 04.00 staat als ik opsta, en dat is echt HEEEEEEEEEL erg vroeg.

Comment

Hier nog iemand die er last van heeft. Al 4 nachten dat ik door de wekker wakker gemaakt moet worden. Voor mij een teken dat ik er nog niet aan gewend ben (normaal ben ik 5 minuten voordat de wekker afgaat al wakker).
                              Kinderen hebben er ook last van. Die snappen er niets van dat het nog zo licht is, als zij naar bed moeten. En 's ochtends zijn ze er niet uit te branden.
                              When men were men

Comment

Och, het gaat. 't Weer maakt alles goed.
                                You know that reality is immaterial

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ingmar Bekijk bericht
                                  Kinderen hebben er ook last van. Die snappen er niets van dat het nog zo licht is, als zij naar bed moeten.
                                  Dat speelt hier ook inderdaad. En de nieuwe gordijnen blijken ook niet zo donker te zijn als we gehoopt hadden :-(

Comment

Ik snap dat behoudens de kinderen echt niet.
                                    Gaan jullie altijd dezelfde tijd op stok dan?
                                    Ik ga soms om 10.30 uur, dan weer om half een als er op Gummen wat te beleven valt en het wekkertje gaat iedere werkdag om 5.45 uur
                                    Heb er totaal géén last van.

Het wordt zelfs op gummen een wereld van kneuzen en mietjes :-)
                                    "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
                                    BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

Het wordt zelfs op gummen een wereld van kneuzen en mietjes :-)
                                      Zo is het....

Comment

Gaan jullie altijd dezelfde tijd op stok dan?
                                        Nee, hoewel de variatiebreedte niet zo groot is als bij jou.

Comment

Als ik werk (vier dagen per week) probeer ik de avond ervoor voor 22.00h in bed te liggen. En ja, dan krijg je problemen bij de invoering van de zomertijd.
                                          When men were men

Comment

22.00 naar bed, uurtje tv kijken dan nog in bed en 05.00 weer op.
                                            Ik ben altijd erg gevoelig voor wisselingen hierin. Maandag is ook altijd een ramp, want in het weekend slaap ik behoorlijk uit tot wel 08.00/09.00 en dan is maandag 05.00 ineens vroeg. En al helemaal wanneer het zaterdagnacht/zondagochtend een keer ook 05.00 wordt na het stappen. Dan is mijn ritme goed verstoord.

Comment

Indirect zomertijd effect is dat je dan denkt op donderdag, kom, drinken we lekker een glaasje. En ineens is die fles Tavel leeg. Kut. Nou, nog maar naar de kelder voor een Chimay blauw. Dan valt het niet mee om je nest uit te komen. :)
                                              You know that reality is immaterial

Comment

Is het in Duitsland dan een dag vooruit ipv een uur vooruit ???

Vandaar....

Comment

Dat de avonden nu zo lekker zijn, werkt inderdaad ook niet mee om aan voldoende slaap te komen...

Comment

Working...
                                                  X