Was deze er niet al ergens? Of ook weer gummen v1.0?
Evengoed de aftrap dan maar:
Een man in een luchtballon is verdwaald. Hij zakt wat en ziet een vrouw op de grond lopen.
Hij roept haar toe: "Ik heb vrienden van mij beloofd hen over een uur te ontmoeten, maar ik heb geen idee waar ik ben".
De vrouw roept terug: "U bevindt zich in een ballon op tien meter hoogte en u zit tussen de 51 en 52 gr noorderbreedte en tussen de 5 en 6 gr westerlengte".
"U bent technicus", zegt de man.
"Inderdaad, hoe weet u dat? " vraagt de vrouw.
"Wel", zegt de man, "u hebt mij een technisch perfecte uitleg gegeven, maar ik weet niet wat ik met die informatie moet doen en heb nog steeds geen idee waar ik me bevind. In alle eerlijkheid, u hebt me niet veel geholpen en mij bovendien nog eens kostbare tijd doen verliezen".
"U bent manager", zegt de vrouw.
"Inderdaad, hoe weet u dat? "vraagt de man.
"Wel, u weet niet waar u zich bevindt, noch waar u naartoe moet.
Een grote massa lucht heeft u gebracht waar u nu bent.
U hebt een belofte gedaan waarvan u geen idee heeft hoe u die na moet komen.
Nu verwacht u dat de mensen die onder u staan, uw problemen oplossen.
Het feit is dat u in dezelfde situatie zit als vijf minuten geleden, alleen is het nu ineens mijn fout !!!".
Evengoed de aftrap dan maar:
Een man in een luchtballon is verdwaald. Hij zakt wat en ziet een vrouw op de grond lopen.
Hij roept haar toe: "Ik heb vrienden van mij beloofd hen over een uur te ontmoeten, maar ik heb geen idee waar ik ben".
De vrouw roept terug: "U bevindt zich in een ballon op tien meter hoogte en u zit tussen de 51 en 52 gr noorderbreedte en tussen de 5 en 6 gr westerlengte".
"U bent technicus", zegt de man.
"Inderdaad, hoe weet u dat? " vraagt de vrouw.
"Wel", zegt de man, "u hebt mij een technisch perfecte uitleg gegeven, maar ik weet niet wat ik met die informatie moet doen en heb nog steeds geen idee waar ik me bevind. In alle eerlijkheid, u hebt me niet veel geholpen en mij bovendien nog eens kostbare tijd doen verliezen".
"U bent manager", zegt de vrouw.
"Inderdaad, hoe weet u dat? "vraagt de man.
"Wel, u weet niet waar u zich bevindt, noch waar u naartoe moet.
Een grote massa lucht heeft u gebracht waar u nu bent.
U hebt een belofte gedaan waarvan u geen idee heeft hoe u die na moet komen.
Nu verwacht u dat de mensen die onder u staan, uw problemen oplossen.
Het feit is dat u in dezelfde situatie zit als vijf minuten geleden, alleen is het nu ineens mijn fout !!!".
Comment