Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kooptip: Serengeti

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• kooptip: Serengeti

Samen met nog 2 andere Gummers (in ieder geval 1) heb ik een Serengeti zonnebril gekocht in Amerika. Wat een geweldige bril zeg! De Ferrari onder de zonnebrillen en voor mensen die veel autorijden echt een genot voor je ogen!

Tipje mijnerzijds, bestel een Serengeti in Amerika, in NL betaal je meer dan het dubbele voor een bril.

Je moet dan de Drivers versie nemen, die is speciaal voor het autorijden.
    Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Mjah...
    Die draag ik al een jaar of 15... :-))

(Nu alweer een jaar of 4 de Velocity.)
    Last edited by w220l; 12-06-08, 21:11.
    Veritatis simplex oratio est

Comment

En daar kom jij nu pas achter?? In het oude zonnenbrillenpatsdraadje meldde ik al tijden geleden dat de Serengeti Autobahn met Driver glazen mij zo goed bevalt. :-)

In Nederland in de winkel € 270 en uit de USA via internet €90 of zo... Superbril.

Comment

Nee daar kom ik niet nu pas achter, het is een kooptip omdat het in USA nu zo goedkoop is.

Comment

Voor mij al jaren Revo.

Heb ook 2 van Tag Heuer liggen maar zet naar verloop graag weer één van mijn Revo's op.

Zo'n Serengeti wil ik nog wel eens proberen.

Comment

Dick heb je voor ons gummers ook misschien een website en info over de verzendkosten? Klinkt op zich interessant allemaal.

Comment

1 probleem. ik vind ze doorgaans erg lelijk. Ik koop zo eens in de 2 jaar een nieuwe bril. Ik heb diverse Ray Ban's gehad, 1x Revo (prima bril), 2x Oakley en heb nu een Tag Heuer. En ja, een bril is niet alleen om te kijken maar ook gewoon een mode-accessoire, dus bye bye Serengeti. ;-))

Groet
              GJ

Comment

Heb je Serengeti-plaatjes?

Ik heb er wel eens naar gekeken, maar kon echt geen mooie vinden, dus ben nog steeds van de Ray-Ban.
                "Bork Bork Bork!" - Swedish Chef

Comment

Daarna kun je zelf even verder zoeken.

Groet
                  GJ

Comment

Helaas voor mij moet de zonnebril op sterkte. Dus momenteel is het een Nike Pounce.
                    ------------------------------------------------
                    We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MartijnL Bekijk bericht
                      Helaas voor mij moet de zonnebril op sterkte. Dus momenteel is het een Nike Pounce.
                      Ja, en ???

;-)

Comment

Hmm, ja vind de modellen ook niet zo bijzonder. Heb nu een Julbo, maar wil weleens wat anders. Moet sowieso gepolariseerde lenzen hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ExTaxi Bekijk bericht
                          Samen met nog 2 andere Gummers (in ieder geval 1) heb ik een Serengeti zonnebril gekocht in Amerika. Wat een geweldige bril zeg! De Ferrari onder de zonnebrillen en voor mensen die veel autorijden echt een genot voor je ogen!

Tipje mijnerzijds, bestel een Serengeti in Amerika, in NL betaal je meer dan het dubbele voor een bril.

Je moet dan de Drivers versie nemen, die is speciaal voor het autorijden.

Mijn laatste aanschaf was een Serengeti ( Corsa ) maar ik vind dat hij wel erg donker maakt, in verhouding met mijn vorige RayBan's , ik heb een paar van die piloten modellen gehad, en eerlijk dit model Ray Ban met de groene glazen vind ik nog steeds de prettigste .

Jan

Comment

Ik heb mijn Serengeti Vedi bij deze toko gekocht http://www.opticsplanet.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fastturbo Bekijk bericht
                              Mijn laatste aanschaf was een Serengeti ( Corsa ) maar ik vind dat hij wel erg donker maakt, in verhouding met mijn vorige RayBan's , ik heb een paar van die piloten modellen gehad, en eerlijk dit model Ray Ban met de groene glazen vind ik nog steeds de prettigste .
                              Jan
                              welke glazen heb je er in zitten dan? Ik heb het puur en alleen over de Drivers glazen

Comment

Was gisteren wezen kijken voor een bril voor tijdens het fietsen. Je komt dan al gauw bij Oakley terecht. Probleem alleen, is dat ik die "blitse" brillen SPUUGlelijk vind. En dan ook nog te duur.

Ben op zoek naar een sportbril, liefst met meekleurende glazen. Bleek nogal moeilijk te zijn volgens de brillenverkoperts.
                                Tips, dames?
                                Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Paco, ik weet dat Nike een tijdlang vrij redelijke brillen had. Bij de betere sportzaken wel te krijgen volgens mij. Bijvoorbeeld die Intersport bij de grote Appie Happie in Eindhovuh. Die zijn iets minder "opvallend" dan de Oakley's (waar je trouwens ook best wat minder opvallende brillen bij hebt zitten).
                                  Groet
                                  GJ

Comment

Adidas werd me vooral aangeraden.
                                    Als ik nu ga fietsen heb ik gewoon m'n normale zonnebril op, een RayBan Predator. Deze:

Kan op zich nog wel, want het is een sportief model en erg licht, maar qua bescherming en contrast niet wat ik zoek. Vooral voor de overgang van (donkere) bossen naar openlucht zou meekleurend handig zijn.
                                    Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Alhoewel ze vaak heel foute brillen hebben, zou je ook eens een goede fietspeciaalzaak kunnen proberen.

Groet
                                      GJ

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk bericht
                                        Hehe, goeie :)

Ik heb nogal een specifieke sterkte/cylinder combi, altijd maatwerk, dus dat bestel ik liever bij de lokale opticien/optometrist.
                                        We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk bericht
                                          Was gisteren wezen kijken voor een bril voor tijdens het fietsen. Je komt dan al gauw bij Oakley terecht. Probleem alleen, is dat ik die "blitse" brillen SPUUGlelijk vind. En dan ook nog te duur.

Ben op zoek naar een sportbril, liefst met meekleurende glazen. Bleek nogal moeilijk te zijn volgens de brillenverkoperts.
                                          Tips, dames?
                                          Meekleurende glazen? Moet je ff naar Duitsland. Keuze genoeg met robuuste retromonturen. :)
                                          You know that reality is immaterial

Comment

Zo'n modelletje zeker?

Probleem is dan alleen dat de broek met wijde pijpen tussen de fietsketting komt te zitten

Comment

Ja, ok, maar als je 'm stevig tussen de bakkenbaarden klemt, waait ie iig niet af. :)
                                              You know that reality is immaterial

Comment

Zit zelf in een tak van de optiek, en voor mij niets anders dan minerale glazen in een zonnebril, dus kom je dan al vrij snel bij Red Band, of Serengetti. Polaroid (uiteraard met polarizerende glazen) is ook een aanrader, ook in sterkte te verkijgen. Als je overigens je Serengetti op sterkte laat maken, dan is de kans dat je ook echte Serengetti glazen op sterkte krijgt niet erg groot, dus eerst ff checken.....
                                                Let overigens wel op de breedte van de veer (Hollands: poot), dit heeft een maximale bij de wet toegestane breedte om mee te mogen autorijden.
                                                Bij onbekende merken altijd checken ofdat de glazen UV filter hebben.
                                                Honda Civic Type-R 2010 GrandPrixWhite

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DBN Bekijk bericht
                                                  Let overigens wel op de breedte van de veer (Hollands: poot), dit heeft een maximale bij de wet toegestane breedte om mee te mogen autorijden.
                                                  Ja ja.....

En je haar ook in een staartje binden he....

Comment

Glas in een sportbril is natuurlijk een no-go. Te zwaar ook.
                                                    Daarom vallen Serengeti c.s. af uiteraard.

Comment

Ik draag deze Ray Ban met regelmaat

Predator RB 4079

Gepolariseerd glas, prima op de boot, in de auto en op de fiets.

En niet zwaar op de neus....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk bericht
                                                        Glas in een sportbril is natuurlijk een no-go. Te zwaar ook.
                                                        Daarom vallen Serengeti c.s. af uiteraard.
                                                        Glas in een gewone bril zou ik ook niet meer doen eerlijk gezegd. Ik heb vroeger nog wel glas gehad omdat dat minder krast dan kunststof maar de anti-kras lagen zijn tegenwoordig zo goed dat ik altijd kunststof heb.

Comment

Working...
                                                        X