Zombies

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts
  • SchnitzelStephan
    Waalkantenaar
    • 09-06-08
    • 10080

    #33
    Dit chauvinisme had ik niet van je verwacht trouwens, RS. Dacht dat jij zo'n nationaliteit-ongebonden wereldburger was? :)
    You know that reality is immaterial

    Comment

    • rocketscience
      Senior Member
      • 05-06-08
      • 2856

      #34
      Oorspronkelijk geplaatst door SchnitzelStephan Bekijk bericht
      Dit chauvinisme had ik niet van je verwacht trouwens, RS. Dacht dat jij zo'n nationaliteit-ongebonden wereldburger was? :)
      Ja, ik ben serieus aan het overwegen om statenloos te gaan, lijkt me geweldig. Zeker als je Belg bent. :-)

      Heb gewoon de indruk dat er gestigmatiseerd wordt, en dat is niet altijd correct, en ik blijf bij mijn originele betoog: dat het over een soort mismatch in stijl en attitude gaat.

      Nu moet ik wel zeggen dat als ik in België rij dat ik me aan de regels hou vanwege de hoge boetes en op het moment dat ik dat in NL doe ik ook in de clinche kom met allerlei mensen. Maar men heeft gewoon nul, nul verkeersinzicht (even overdreven he). Ze zien niet wat ze doen, ze zien niet waar ze rijden (links of in het midden, rechts is geen keus lijkt wel).
      Hierin wordt aangegeven dat je bewust je rijgedrag verandert en dat van andere mensen ook verwacht, terwijl je op je hometurf het niet doet en dezelfde irritaties ervaart als je in BE tegenkomt. Houdt dus geen steek, taxi - back to the writing pad.
      Rock on. RS.

      Comment

      • ExTaxi
        Member van eerste uur....
        • 05-06-08
        • 8093

        #35
        nee want ik zit een jaar in het voorportaal van het strafbankje dus ook in Nederland rijd ik netjes. Maar belgen kunnen niet rijden.............nog erger dan nederlanders!

        Zo!
        Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

        Comment

        • SchnitzelStephan
          Waalkantenaar
          • 09-06-08
          • 10080

          #36
          Statenloos. Lijkt me ook wel mooi. Beter dan hopeloos (belg). :p :p :p

          Serieus:
          Ik heb vaak wel weer de indruk trouwens, dat er in Wallonie beter gereden wordt dan in Vlaanderen.
          You know that reality is immaterial

          Comment

          • rocketscience
            Senior Member
            • 05-06-08
            • 2856

            #37
            Oorspronkelijk geplaatst door ExTaxi Bekijk bericht
            nee want ik zit een jaar in het voorportaal van het strafbankje dus ook in Nederland rijd ik netjes. Maar belgen kunnen niet rijden.............nog erger dan nederlanders!

            Zo!
            Mompelend: Maar wij kunnen tenminste bier brouwen ... en dat kan van NL'ers niet gezegd worden.
            Rock on. RS.

            Comment

            • Toon van Driel
              Senior Member
              • 26-09-08
              • 3174

              #38
              Gisteren ook... Rijdt vanaf Hasselt terug naar Maastricht. Vanaf Bilzen achter een Belgische Mazda 323 2.0TD. Met een vrouwtje van 55 ofzo erin. DIE DUS ECHT NIET KON RIJDEN. Ze is wel 14x bijna naast de weg belandt (in 10km ofzo), terwijl ze mij en achter mij nog ongeveer 15 anderen verplicht 20kmh onder de max snelheid liet rijden (inhalen onmogelijk, overal wegwerkzaamheden op de 70/90 wegen daaro en daardoor onoverzichtelijk en vaak maar 1 baan voor beide richtingen). Om 12h30 zit er toch nog niemand knijterlam achter het stuur? Ben er net over de grens maar ff vol (in zoverre dat mogelijk is in een Corolla 1.3 CE) voorbij gegaan. Wat een doos. Levensgevaarlijk.

              Zo. Weer beetje rustiger.
              '07 Peugeot 207 1.4 16v XS & '15 Peugeot 308SW 1.6BlueHDI BluelineExecutivePack.

              Comment

              • Jasper
                Relsmurf Emeritus
                • 06-06-08
                • 50815

                #39
                Oorspronkelijk geplaatst door Toon van Driel Bekijk bericht
                Om 12h30 zit er toch nog niemand knijterlam achter het stuur?
                In een land waar de Westvleteren Abt uit de gemeentekraan komt? Man, ik zou ook nooit nuchter zijn daar. :)
                Mini Cooper Clubman
                "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                "Jasper val dood." - RH

                Comment

                • rocketscience
                  Senior Member
                  • 05-06-08
                  • 2856

                  #40
                  Oorspronkelijk geplaatst door SchnitzelStephan Bekijk bericht
                  Statenloos. Lijkt me ook wel mooi. Beter dan hopeloos (belg). :p :p :p

                  Serieus:
                  Ik heb vaak wel weer de indruk trouwens, dat er in Wallonie beter gereden wordt dan in Vlaanderen.
                  Ja, ook serieus, moet je eens vergelijken hoeveel auto's je in VL tegenkomt en hoeveel in wallonië. Is net hetzelfde als: 20 jaar geleden waren er X minder ongelukke, ... tuurlijk, Einstein, omdat er X minder auto's waren. Zoiets van die strekking, waarop Geelhoed op de proppen komt met een grafiek waarin onomstotelijk bewezen wordt dat er in 1988 meer ongelukken waren dan in 2008.
                  Rock on. RS.

                  Comment

                  • SchnitzelStephan
                    Waalkantenaar
                    • 09-06-08
                    • 10080

                    #41
                    Hap nou, lul! :)
                    You know that reality is immaterial

                    Comment

                    • Jasper
                      Relsmurf Emeritus
                      • 06-06-08
                      • 50815

                      #42
                      Oorspronkelijk geplaatst door SchnitzelStephan Bekijk bericht
                      Hap nou lul!
                      *werkt stalkfile bij*
                      Mini Cooper Clubman
                      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                      "Jasper val dood." - RH

                      Comment

                      • SchnitzelStephan
                        Waalkantenaar
                        • 09-06-08
                        • 10080

                        #43
                        *doet ctrl+a / delete op JB's stalkfile en vervangt door: 'te kansloos'*
                        You know that reality is immaterial

                        Comment

                        • Dennis Cavallino
                          Disclaimer: MMGHND
                          • 06-06-08
                          • 11601

                          #44
                          Oorspronkelijk geplaatst door geelhoed Bekijk bericht
                          Willen jullie als goedmakertje dan Drenthe misschien hebben?
                          Dan gaat het gemiddelde IQ in beide landen omhoog!

                          Heej!! Ik bepaal zelf waar ik ga en sta, OK?!

                          :)

                          Of had je 't over mijn donker gekleurde achterneefje in Madrid?

                          Comment

                          • RC
                            What would Chuck do?
                            • 05-06-08
                            • 3726

                            #45
                            Wat betreft rijvaardigheid van de bewoners, kwaliteit van de weg en van de bewijzering, is Belgie een ontwikkelingsland.

                            Heb je wel eens 's avonds in of rond antwerpen gereden? Dan vallen die schapen op de ring A10 a'dam nog mee!!

                            Rijles is van laag niveau, vooral op het platteland rijdt iedereen plakgas rond en waagt graag zn leven, vallen er relatief gezien meer doden dan in Botswana en in a'werp is het heel normaal om knakenlam van kroeg naar kroeg te rijden. (ik was die hollandsche sukkel die het bij 3 pilsjes hield)

                            Woon al jaren in het zuiden van NL, kom regelmatig in B, reed er nogal eens doorheen op vakantie en heb een aantal vlaamsche collega's (type kamikaze piloot). Verder ook bijv. in zuid europa rondgereden, scandinavie, duitsland, LA, San Fransico etc. Dus een redelijk referentiekader.

                            Maar ze rijden wel lekker BPM vrij in BMW's, dat wel :)

                            Comment

                            • RC
                              What would Chuck do?
                              • 05-06-08
                              • 3726

                              #46
                              extaxi zegt "nee want ik zit een jaar in het voorportaal van het strafbankje dus ook in Nederland rijd ik netjes."

                              *wou dat ie filmbeelden had van een Punto die met ruim 2 keer de vmax over landweggetjes vliegt om het volgende fotografiepunt tijdig te halen*

                              Comment

                              • RC
                                What would Chuck do?
                                • 05-06-08
                                • 3726

                                #47
                                *schop*

                                waar is de "belgen kunnen niet rijden" rel hier niet goed los gekomen? :)

                                vrijdag nog eens proberen.

                                Comment

                                • SchnitzelStephan
                                  Waalkantenaar
                                  • 09-06-08
                                  • 10080

                                  #48
                                  Oorspronkelijk geplaatst door _RC_ Bekijk bericht

                                  waar is de "belgen kunnen niet rijden" rel hier niet goed los gekomen? :)

                                  In de Tweede kamer.
                                  You know that reality is immaterial

                                  Comment

                                  • Toon van Driel
                                    Senior Member
                                    • 26-09-08
                                    • 3174

                                    #49
                                    Zal ff meedoen; kom eens 30 min hier kijken tussen 18 en 20h; komen al die achterlijke belzen (no offense) hier drugs kopen om de hoek. Wat er dan allemaal gebeurt op de rotonde hiero... :S
                                    '07 Peugeot 207 1.4 16v XS & '15 Peugeot 308SW 1.6BlueHDI BluelineExecutivePack.

                                    Comment

                                    • raspaardje
                                      togliti dai piedi!
                                      • 06-06-08
                                      • 8215

                                      #50
                                      Zit net op m'n fietsje, heerlijk zo'n thuiswerkdag...:) Is er een Panda aan het keren op het fietspad. Ik moet haar ontwijken maar intussen gaat het raampje naar beneden.

                                      "Meneer, mag ik u wat vragen"

                                      - Maar natuurlijk.

                                      "Hoe kom ik zo snel mogelijk van het fietspad?"

                                      - Ja, dat zou ik ook doen, u rijdt hier niet goed.
                                      U hebt de keuze om hier achteruit te gaan en direct de snelweg op te moeten of u rijdt nog 200 meter over het fietspad.

                                      "Dat dacht ik al, ik riskeer het maar, ik ben helemaal verkeerd"

                                      - Joh, inderdaad, maar kijkt u wel goed uit?


                                      Voor de kenners: onderaan de afrit RAI, fietspad parallel aan de Europaboulevard.

                                      HOE KRIJG JE HET VOOR ELKAAR! Inleveren dat roze papiertje. Het enige roze papiertje waar zij aan mag denken hangt af en toe in het toilet...

                                      Comment

                                      • Scudetto
                                        Cuore Sportivo
                                        • 09-06-08
                                        • 5619

                                        #51
                                        Hoe kom je überhaupt op dat fietspad inderdaad. Via die tramlus die na het viaduct ligt oid? Of was het vanaf de andere afrit RAI?
                                        Forza!

                                        Comment

                                        • raspaardje
                                          togliti dai piedi!
                                          • 06-06-08
                                          • 8215

                                          #52
                                          Andere afrit idd, de zuidelijke. Maar ook daar; hoe krijg je het voor elkaar?

                                          En dan nog de guts hebben te vragen wat je moet doen, ik zou me kapot schamen na zo'n actie.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X