Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie is de sterkste?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Wie is de sterkste?

Klik hier en vecht met mij:

LINK VERWIJDERD!!!!!!!!!!
    Last edited by NICO!; 15-04-09, 20:54. Reden: Link mogelijk gevaarlijk
    Nico

"Great thinkers have always encountered opposition from mediocre minds." - Albert Einstein

Voila, kicked your ass...
    Attached Files
    BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

Goed zo en dat kunnen jullie nu allemaal. Come and kick my ass!
      Nico

"Great thinkers have always encountered opposition from mediocre minds." - Albert Einstein

Comment

Maaruh, ik heb het verder niet gelezen ofzo. Waar slaat het verder op?
        BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

Pff, als mn kleine broertje je kont al trapt, dan gaan ik het helegaar niet eens de moeite nie doen... :)

Comment

Hoeft ook niet, maar het mag... ;-)
            Nico

Comment

Helaas Nico, ik ben een maatje te groot voor je!
              The sun has gone down and the moon has come up, and long ago somebody left with the cup

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Plane Bekijk bericht
                Helaas Nico, ik ben een maatje te groot voor je!
                Op zich grappig dat een level 1 van mijn level 7 kan winnen. Wel leuker, anders zou het maar gaan vervelen.

Vergeet niet in te schrijven voor de toernooien elke dag!
                Nico

Comment

Kicked your ass big time.
                  Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Om 1 of andere reden denkt mijn Norton 360 sinds een uur dat de plaatjes op de site een bedreiging zijn. Iemand anders hier ook problemen mee?
                    Nico

Comment

Artificial Intelligence? Natuurlijk zijn ze een bedreiging voor jou! Je virusscanner behoedt je voor klappen!
                      Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Nope, het lijkt er op dat de site geinfecteerd is met een virus of een trojan.

Bij het scannen van mijn systeem kwam ik een virus en een trojan tegen die er sinds gisteren pas stond.

Virus: downloader.Swif.C
                        Trojan: Trojan.Byteverify

Allemaal scannen dus en bij deze mijn welgemeende excuses.
                        Nico

Comment

Working...
                        X