Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Onverwacht talent

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Onverwacht talent

http://www.youtube.com/watch?v=riXbsmqsNMI
    Je gaat het pas zien als je het door hebt

Had 'm al gezien. Ze zingt niet live - kijk maar heel goed naar de synchronisatie. Ze zet vaak net iets te laat in. Snap werkelijk niet dat dit niemand opvalt.
    Clio Mexx 1.4 '97
    Fulvia Coupe 1.3 Rallye S '69

Comment

ja, en de jury praat ook niet live natuurlijk. Pfff ;-)
      Je gaat het pas zien als je het door hebt

Comment

Ik geloof er geen barst van.

OK, :-)

Maar mijn GOD IN DE HEMEL wat is dat mens lilluk zeg.
        Clio Mexx 1.4 '97
        Fulvia Coupe 1.3 Rallye S '69

Comment

Precies! En die presentatoren en jury playbacken ook al!

**schudt hoofd**

EDIT: **moet sneller typen**
          Let's kick some ass and chew bubblegum...
          ----------------------------------------------------------------------------
          '71 Alfa Romeo Giulia Super
          '72 Alfa Romeo GT 1300 Junior
          '00 BMW E39 528iA Touring
          '06 BMW Z4M Roadster
          '96 BMW E36 328i trackracer
          '07 Aprilia Tuono Factory

Comment

Moehaha, LOL @ watchmaker. Nee, dat zal niet opgevallen zijn. Gebeurt wel vaker bij youtube-filmpjes. Verder serieus kippevel, wat een stem en wat een verrrassing. Waarom gebeurt dit in NL niet waar we we semi-permanent opgescheept zitten met over het paard getilde 10-jarigen die willen laten zien dat kunnen punniken op muziek?

Groet
            GJ

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Watchmaker Bekijk bericht
              Had 'm al gezien. Ze zingt niet live - kijk maar heel goed naar de synchronisatie. Ze zet vaak net iets te laat in. Snap werkelijk niet dat dit niemand opvalt.
              Youtube en synchronisatie? :-) Deze is ook wel geinig:
              http://www.youtube.com/watch?v=1k08yxu57NA

Dat gebit en dan zo'n stem, LOL.

Comment

Wat ik niet snap is dat iedereen het helemaal geweldig vind terwijl ik niemand ken die zulke muziek ook daadwerkelijk kan waarderen. Eh ja die stem is geweldig maar wat een KUT MUZIEK. Het zou je buurvrouw maar zijn, ben je mooi klaar mee. Sinds wanneer is dat soort muziek weer populair bij het grote publiek?

Comment

mooi die emotie van Amanda....
                  Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tom Bekijk bericht
                    Wat ik niet snap is dat iedereen het helemaal geweldig vind terwijl ik niemand ken die zulke muziek ook daadwerkelijk kan waarderen. Eh ja die stem is geweldig maar wat een KUT MUZIEK. Het zou je buurvrouw maar zijn, ben je mooi klaar mee. Sinds wanneer is dat soort muziek weer populair bij het grote publiek?
                    Ehmm, Tom, ik heb er niet zo heel veel mee persoonlijk, maar om nou te stellen dat Les Miserables niet op enige populariteit kan bogen? Onder welke steen kom jij vandaan? In elke uitvoering in Nederland, op Broadway, in the West End is die show een doorslaand succes. Dat jij te weinig algemene ontwikkeling hebt om het te herkennen, zegt meer over jou dan over die muziek. En dat komt dus van iemand zoals ik, die niet zoveel heeft met musicals, maar vraag eens aan Joop van den Ende wat "men" met musicals heeft, misschien dat hij het uit kan leggen.

Groet
                    GJ

Comment

Vind ik deze leuker...

http://www.dumpert.nl/mediabase/4706...en_talent.html
                      Veritatis simplex oratio est

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GJ Bekijk bericht
                        Ehmm, Tom, ik heb er niet zo heel veel mee persoonlijk, maar om nou te stellen dat Les Miserables niet op enige populariteit kan bogen? Onder welke steen kom jij vandaan? In elke uitvoering in Nederland, op Broadway, in the West End is die show een doorslaand succes. Dat jij te weinig algemene ontwikkeling hebt om het te herkennen, zegt meer over jou dan over die muziek. En dat komt dus van iemand zoals ik, die niet zoveel heeft met musicals, maar vraag eens aan Joop van den Ende wat "men" met musicals heeft, misschien dat hij het uit kan leggen.

Groet
                        GJ
                        Natuurlijk is zo'n musical een succes (ook door de naam die het heeft) maar waarom vind heel internet dit filmpje geweldig terwijl dat soort muziek gewoon niet populair is? Het is leuk dat zo'n vrouwtje die er niet uitziet toch zo'n stem heeft terwijl niemand het verwacht. En haar reactie en die van de jury is leuk. Maar verder kan ik mij niet voorstellen dat iedereen dit mooi vind. De reacties op fora en plekken waar dit filmpje voorkomt doet lijken alsof iedereen het super vind en morgen een cd gaat halen en naar ticketservice om kaarten te scoren voor het concert.

Comment

Azijn gedronken ???

Comment

WOOOOW geweldig, wat een stem!! PRACHTIG
                            een engel op aarde.

Zo goed?
                            Net als de rest van de reacties op dat filmpje.

Sorry dat ik een eigen mening heb he.

:)

Comment

Natuurlijk is zo'n musical een succes (ook door de naam die het heeft) maar waarom vind heel internet dit filmpje geweldig terwijl dat soort muziek gewoon niet populair is? Het is leuk dat zo'n vrouwtje die er niet uitziet toch zo'n stem heeft terwijl niemand het verwacht. En haar reactie en die van de jury is leuk. Maar verder kan ik mij niet voorstellen dat iedereen dit mooi vind. De reacties op fora en plekken waar dit filmpje voorkomt doet lijken alsof iedereen het super vind en morgen een cd gaat halen en naar ticketservice om kaarten te scoren voor het concert.
                              En daar zit je er dus naast. Er zijn hele volksstammen die dit inderdaad prachtige muziek vinden en thuis alle CD's hebben van de "grote musicals". Nogmaals waarom denk je dat musicals zo'n gouden business is?

Groet
                              GJ

Comment

Tom, heb jij deze video al eens bekeken? Is van Paul Potts bij dezelfde show. Jij zal de muziek niets vinden (is opera dus hé), maar de man trekt inmiddels dus echt volle concertzalen.

http://www.youtube.com/watch?v=1k08yxu57NA

Groet
                                GJ

Comment

Dit is waar de meeste mensen het over hebben : "Het is leuk dat zo'n vrouwtje die er niet uitziet toch zo'n stem heeft terwijl niemand het verwacht. En haar reactie en die van de jury is leuk. "

En niet dat de meeste mensen cq iedereen musicals geweldig vinden.

Comment

Vanochtend ook gekeken op Youtube. Snap de reactie van de jury niet helemaal omdat de man aan de linkerkant zegt dat dit de grootste verassing is in 3 jaar sinds deze show. Maar met Potter (??) was ie net zo blij verrast.

Ach er zullen vast mensen veel mooier kunnen zingen maar het was een prettig stemgeluid en weer heel verrassend.

Ik vond het leuk terwijk ik zeker geen musical fan ben.

Comment

GJ daar gaat het mij niet om. Natuurlijk is er publiek voor. Maar vraag 100 mensen op straat of ze wel eens een cd met goede opera kopen en 10, misschien 20, mensen zullen ja zeggen (opera cd's liggen niet bepaald in de sportlights bij de meeste cd winkels, zal niet voor niets zijn). Vraag vervolgens 100 mensen of ze een cd van U2 (of andere muziek die je op elke muziekzender, van 3FM tot Skyradio hoort) en je zult meer 'ja' dan 'nee' horen.

De video is een succes omdat niemand het verwacht, zij gewoonweg lelijk en onzeker is en de reactie van de jury. Dat maakt het leuk om naar te kijken.

Comment

GJ daar gaat het mij niet om. Natuurlijk is er publiek voor. Maar vraag 100 mensen op straat of ze wel eens een cd met goede opera kopen en 10, misschien 20, mensen zullen ja zeggen (opera cd's liggen niet bepaald in de sportlights bij de meeste cd winkels, zal niet voor niets zijn). Vraag vervolgens 100 mensen of ze een cd van U2 (of andere muziek die je op elke muziekzender, van 3FM tot Skyradio hoort) en je zult meer 'ja' dan 'nee' horen.

De video is een succes omdat niemand het verwacht, zij gewoonweg lelijk en onzeker is en de reactie van de jury. Dat maakt het leuk om naar te kijken.
                                        Ik denk echt dat je denkraam veel te klein is. Ik ken persoonlijk hele volksstammen die geen U2-cd oid hebben maar wel opera. Ik ken ook hele volksstammen die beide hebben (ik bijvoorbeeld). Het is misschien typerend voor de jeugd om te denken dat iedereen dit soort muziek niets vindt. Vond ik ook, toen ik jouw leeftijd had en inmiddels is mijn muzieksmaak behoorlijk geëvolueerd en breder (en rijker) geworden.

Vergelijk verder je eerste reactie eens met je laatste zin.

Kennelijk snap je dus wel waarom de meesten het geweldig vinden.

Groet
                                        GJ

Comment

Maar als ik het goed begrijp gaat Van den Ende een musical over U2 schrijven, en die lilluke Engelse pad gaat Bono spelen? :)
                                          Mini Cooper Clubman
                                          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                          "Jasper val dood." - RH

Comment

roflol @ Tom :)
                                            Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

LOL
                                              Straks komt Toledoman nog vertellen dat country even populair is. Volgend jaar bij Britain got talent, een Toledoman met een countrynummer al line-dancend waarbij het volledige publiek uit z'n dak gaat, staande ovatie van de jury en elke weblog schrijft erover en kan de stroom van positieve reacties ("wat een danspassen en ritme in dat countrynummer!!! RESPECT") niet meer aan :)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kleintje Bekijk bericht
                                                Vanochtend ook gekeken op Youtube. Snap de reactie van de jury niet helemaal omdat de man aan de linkerkant zegt dat dit de grootste verassing is in 3 jaar sinds deze show. Maar met Potter (??) was ie net zo blij verrast.

Ach er zullen vast mensen veel mooier kunnen zingen maar het was een prettig stemgeluid en weer heel verrassend.

Ik vond het leuk terwijk ik zeker geen musical fan ben.
                                                "Potter" was dus al 3 jaar geleden :-)

Comment

Dit vind ik toch ook wel knap: http://www.dumpert.nl/mediabase/4723...8_minuten.html

D'r zit zelfs wat voor Stefan en Lenny tussen. :)
                                                  Mini Cooper Clubman
                                                  "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                                  "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maik Bekijk bericht
                                                    "Potter" was dus al 3 jaar geleden :-)
                                                    Dat is....duidelijk :-)

Comment

dit is pas talent!

http://www.dumpert.nl/mediabase/4439...olka_band.html
                                                      Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door extaxi Bekijk bericht
                                                        repost!!
                                                        Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Ik heb het clipje nog niet bekeken, zal ik straks even doen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de stem van Paul Potts niet echt briljant vind. Hij haalt het niet bij echte opera sterren. Hij zong natuurlijk een prachtig emotioneel nummer destijds (Nessun Dorma), maar een goede stem? Nuh...

Dat Paul Potts nu net volle zalen trekt zegt juist veel over de hype die zulke programma's creeeren.

Comment

ik wil niet veel zeggen maar als je dit nummer zo zingt ben j echt een super talent:

Cry Me A River
                                                            Tegenwoordig kennen de mensen de prijs van alles en de waarde van niets - Oscar Wilde

Comment

Nee hoor, gaat volkomen eerlijk en er is niets vooropgezet...

http://www.youtube.com/watch?v=yVU4IkzMNIo

Jaja....

Comment

Ha, die W220L;

Goh, wat slim, handig & toevallig dat ze dat andere deuntje ook in huis hadden!
                                                                Scherven brengen gelul.

Comment

Working...
                                                                X