Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

amazon.co.uk

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• amazon.co.uk

Ik wil dus een boek vanuit de UK naar NL laten komen maar dat wil niet echt lukken. Volgens de site zou het allemaal geen probleem mogen zijn maar eenmaal besteld blijkt het toch niet te kunnen.

Zijn er meer mensen met dit probleem en zo ja, hoe krijgen jullie je spullen naar NL?
    De Boekhouder

Oi, no professionals

via een vriend van me die in Cambridge woont en alles voor me meeneemt. Eind april komt hij weer, dus...

Met groeten,
    Maurice
    www.carscoffeecigars.nl

Comment

Vreemd, ik heb al heel vaak boeken van Amazon.co.uk besteld en ook bezorgd gekregen. De laatste keer een jaartje terug of zo. Is er sindsdien iets veranderd?
      Mini Cooper Clubman
      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
      "Jasper val dood." - RH

Comment

Toenet (ja echt) nog eentje besteld, vorige week nog de Blackadder-box op DVD (is al hier), en alles komt netjes (en in case of studieboeken ook nog eens STUKKEN goedkoper) deze kant op! Geen centje pijn. Heb je wel een account?
        Last edited by Toon van Driel; 16-04-09, 17:28.
        '07 Peugeot 207 1.4 16v XS & '15 Peugeot 308SW 1.6BlueHDI BluelineExecutivePack.

Comment

Code:
          *** We're sorry. This item can't be shipped to your selected destination. You may either change the shipping address or delete the item from your order by changing its quantity to 0 and clicking the update button below. ( See geographical restrictions.) ***
          Ofwel, met account lukt het nog steeds niet. Kan het ermee te maken hebben dat het een 2e handsje is?
          Last edited by Tomstr; 16-04-09, 17:57.
          De Boekhouder

Oi, no professionals

Comment

Hmm geen idee; heb ik ook wel eens eentje besteld, en is ook aangekomen. Moet ik het anders eens proberen? PM me ff hoe en wat, dan laat ik het naar jou opsturen en maak jij de knaken over?
            '07 Peugeot 207 1.4 16v XS & '15 Peugeot 308SW 1.6BlueHDI BluelineExecutivePack.

Comment

Doen we!
              De Boekhouder

Oi, no professionals

Comment

In december nog, was er binnen 5 dagen (18e besteld, 22e of 23e binnen).

Comment

Lukt idd niet, heb de seller ff gemaild. Gaat we lukken!

Comment

Maurice, ik wacht even de reactie op de mail van Toon af.

Als dat niets word wil ik 'm graag vie jou bestellen. :-)
                    De Boekhouder

Oi, no professionals

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomstr Bekijk bericht
                      Ik wil dus een boek vanuit de UK naar NL laten komen maar dat wil niet echt lukken. Volgens de site zou het allemaal geen probleem mogen zijn maar eenmaal besteld blijkt het toch niet te kunnen.

Zijn er meer mensen met dit probleem en zo ja, hoe krijgen jullie je spullen naar NL?
                      Ik bestel via Amazon in de VS en dan is het helemaal cheapo. En nog snel ook.

De boeken worden dan overigens uit Duitsland opgestuurd. Ik zou de UK dus laten voor wat het is en een US-accountje aanmaken.
                      Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

.com is lang niet altijd goedkoper; zeker met studie/managementboeken zou ik altijd .co.uk ook checken!

Comment

Of probeer play.com als alternatief (doen ook boeken). Gratis shipping, bedrijf op een van de Kanaaleilanden.
                          ------------------------------------------------
                          We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

Heehoo! Try again!

Thank you for your enquiry: I tried to order the mentioned book above from your store, but this could not be
                            delivered in The Netherlands? Could you maybe help me on this issue?

I can indeed help you with this issue. The reason you have been unable to order the above book is because of the weight of the book and how Amazon automatically selects the shipping options when we upload each item. With the above book weighing in at 2600GMS, Amazon therefore selected 'within UK only'.

I have however changed the shipping options to UK and within Europe so you should now be able to order without any problems.

If you do have any problems, please do not hesitate to contact me.

Kind regards

Barry Graham
                            CUSTOMER SERVICE TEAM
                            BOOKDONORS COMMUNITY INTEREST COMPANY

Comment

Hulde! :)

Besteld!
                              Last edited by Tomstr; 17-04-09, 12:48.
                              De Boekhouder

Oi, no professionals

Comment

tweedehands ben je afhankelijk van de seller, niets met Amazon zelf te maken dus.

Comment

Working...
                                X