Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Naar gevoel over onderhoudscontract printer...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Naar gevoel over onderhoudscontract printer...

Kreeg steeds aanmaningen voor een onderhoudscontract van een kleurenlaser printer. Wel van hetzelfde bedrijf waar we deze ook hebben gekocht. I.v.m. de aankoop van Canon's (via de Shop) gaan we dus afscheid nemen van het bedrijf. Plotseling komt dus de nota. Ik weet van niks. Kan me niks herrinneren en heb ook nooit een onderhoudsmonteur gezien.

Dus ik vraag vandaag het contract op bij die gast.

Staat dus een handtekening.....maar die is niet van mij (wel iets van A. Pappie met wat krabbels er door heen).

Heb nu erg naar gevoel over. Iemand dit wel eens meegemaakt?

Vaag. Heb je zelf de aankoopnota niet meer?

Als het niet jouw handtekening is, zou ik simpelweg keihard niet betalen en ze een briefje terugsturen dat ze valsheid in geschrifte plegen en dat ze maar naar de rechter moeten stappen als ze het tegendeel vinden.

Dat ga je winnen, want in jouw zaak verkeren ongetwijfeld honderden documenten met jouw handtekening erop. Volgens mij heb ik zelfs nog wel een offerte hier liggen met je krabbel eronder. :-)

Alles meenemen naar de rechtzaak, bij de rechter op het bureau leggen, gewonnen.

Durf te wedden dat ze er deze week achterkwamen dat er inderdaad geen contract was, en snel even eentje in elkaar hebben geflanst.
    Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Valsheid in geschrifte is dat. Je kunt gewoon aangifte doen, misschien leven die lui wel van dit soort praktijken.

In dit geval tevens oplichting ipv het reduceren van schade ;)

Wat ook kan, is dat één van je medewerkers heeft getekend. Of kan dat niet?

Comment

Nee. Medewerkers tekenen alles onder eigen naam of met i.o.

Daarnaast ben ik de facilitair manager van dit establisiment (pffffffff) en gaan al dit soort zaken via mij.

Heb de boekhoudster gevraagd alle nota's erbij te halen.

Heel vreemd verhaal. Je laat je klanten toch gewoon zelf tekenen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brun Bekijk bericht
          Vaag. Heb je zelf de aankoopnota niet meer?

Als het niet jouw handtekening is, zou ik simpelweg keihard niet betalen en ze een briefje terugsturen dat ze valsheid in geschrifte plegen en dat ze maar naar de rechter moeten stappen als ze het tegendeel vinden.

Dat ga je winnen, want in jouw zaak verkeren ongetwijfeld honderden documenten met jouw handtekening erop. Volgens mij heb ik zelfs nog wel een offerte hier liggen met je krabbel eronder. :-)

Alles meenemen naar de rechtzaak, bij de rechter op het bureau leggen, gewonnen.

Durf te wedden dat ze er deze week achterkwamen dat er inderdaad geen contract was, en snel even eentje in elkaar hebben geflanst.
          Mijn handtekening is vrij consisten....heb wel wat mailingen gedaan....brieven getekend..... :-)

Comment

Ik zou er zelf werk van maken....dus aangifte. Van dit soort praktijken gaan mijn haren rechtop staan!

Uiteraard geen cent betalen. Net briefje terug, plus copy voor archief.

Comment

Slightly off-topic..

Ik zag de maandelijkse kosten voor het onderhoud van de printers bij onze toko..

150 Euro zwart-wit printers/ 350 Euro kleurenprinters.

Scherp onderhandeld... ;-)
              Veritatis simplex oratio est

Comment

Flyertje trouwens nog in de e-mail gehad gisteren, Kleintje?
                Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

@Sterremans; Eh....hoeveel printers heeft je werkgever? :-)

@Schrijvermans; Gezien....retourmailtje komt waarsch. maandag.

Comment

Veel, heel veel.... ;-) ( honderden)
                    Veritatis simplex oratio est

Comment

Hij stuurt vandaag per fax een laatste aanmaning. Zou ie niet goed bij zijn hoofd zijn?

Zal ik advocaat inschakelen of rustig wachten op de deurwaarde/incasso buro? Boekhoudster is nu druk op zoek naar alle nota's die we betaald hebben voor dit apparaat.

Comment

Working...
                      X