Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Roken niet zo gezond

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Roken niet zo gezond

Bedoelen ze nou Oostindisch doof? Want als ik de waarschuwingen op de pakjes zie, zijn ze ook selectief blind ;-)

Alcohol goed voor het gehoor... vandaar dat mijn vader met bijna 94 nog hoort als een klein kind ;-)
    Kawa Versys 2010 MX-5 nc White up!

"Zowel roken als overgewicht kan permanent schade aanrichten aan je gehoor. Alcohol is daarentegen goed voor het gehoor."

Whoei, gezien mijn gewicht en mijn 1 pakje per dag kan ik maar beter stevig doorzuipen, anders word ik doof! :)
    Mini Cooper Clubman
    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
    "Jasper val dood." - RH

Comment

Ik drink niet te weinig, ik ben zeker niet te zwaar en ik rook niet. En toch ben ik doof. Tsja.
      You know that reality is immaterial

Comment

Mijn gehoor is ook niet 100% dacht ik. Tot mijn 5-de jaar zo ongeveer chronische oorontsteking gehad.
        Op feestjes met muziek op de achtergrond kan ik moeilijk het gezwam uit de muziek filteren. Maar wellicht is dat toch bewust selectief doof ;-)

Er staat nog ergens een gehoortest op internet. Daar kwam ik goed door.

Zal eens kijken, edit 'm er wel in dan:
        Heb jij wel eens zo’n piep in je oren na een avondje uitgaan? Op deze site vind je testjes en informatie over het voorkomen van gehoorschade.
        Last edited by NoTVR; 13-06-08, 09:17. Reden: link toegevoegd
        Kawa Versys 2010 MX-5 nc White up!

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎