Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Afgunst

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Afgunst

Uit de FD-rubriek "Aan het stuur", lees even de reacties.

http://www.fd.nl/artikel/11422921/ho...el-testosteron

Woehahaha, met naam erbij nog wel. Wat een kneusjes. :)
    Mini Cooper Clubman
    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
    "Jasper val dood." - RH

Ha, die Jasper;

Die laatste sneed anders wel hout. ;-)
    Ok, schoolvoorbeeldjes van afgunst, maar met naam en toenaam in de FD verschijnen, in geuren en kleuren over je speeltjes vertellen en er dan nog aan toevoegen dat je net zo makkelijk weer op de fiets stapt vraagt er natuurlijk ook wel om.
    Scherven brengen gelul.

Comment

Ik lees die rubriek altijd met een mengeling van herkenning en verwondering, ja.

Deze dame is een prototypje "kommuniekaazie" natuurlijk. Flamboyant, extrovert, vals bescheiden. Nou en joh, laat d'r lekker. Dan lees je soms ook van die types die "niks om auto's geven", en DAAR kennelijk met naam en toenaam prat op willen gaan in 't FD.

Zoals deze meneer: http://www.fd.nl/artikel/9352974/por...echt-goed-doet

Och, 't is een beetje zoals sprekers bij Harry Mens. Om de een of andere reden zoeken ze publiciteit hierdoor.
      Mini Cooper Clubman
      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
      "Jasper val dood." - RH

Comment

En in de categorie "rationaliserende propellorfapster": "Met een Passat ken ik nie bij me klante ankomme". :)
        Mini Cooper Clubman
        "Jasper val dood." - RH

Comment

Ha, die Jasper;

T'is een wonder dat jij dat wel kan!

Edit: [hi-five!]
          Scherven brengen gelul.

Comment

Rofl :)
            Mini Cooper Clubman
            "Jasper val dood." - RH

Comment

<Let voortaan op bij oversteken als zo'n verzekeringstussenpersoon(v)/agente met d'r 535d de hoek om komt zetten>

Overigens wel een leuke volgende auto voor over een paar jaar. Maatje van me gaat binnen nu en een jaar een 535d touring kopen, 2e hands. Als hij hem daarna weer weg doet, vind ik 't wel wat voor Cav + kids. :)

Gaat makkelijk schuin, lekker snel. En de E60 wordt vast wel een fraaie youngtimer in de toekomst.

Comment

leuke rubriek, ik kende 'm niet.

http://www.fd.nl/artikel/10866806/be...orsche-rijders
                Jan des Bouvrie: "Ik ben het icoon van de Porsche-rijders"

eh?
                Forza!

Comment

"Bij de AutoRAI in de parkeergarage stond achter mij een Audi R8 die zijn motor startte. Je voelde echt het wederzijdse respect."

LOL, een R8 die respect heeft voor een 2e hands Boxster S met tweemaal minder vermogen :-)
                  Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cobraman Bekijk bericht
                    "Bij de AutoRAI in de parkeergarage stond achter mij een Audi R8 die zijn motor startte. Je voelde echt het wederzijdse respect."

LOL, een R8 die respect heeft voor een 2e hands Boxster S met tweemaal minder vermogen :-)
                    Ha, die Gummers;

En niemand hier weet beter dan Cobraman wat voor disrespect je wordt toebedeeld met een ondergemotoriseerde sportwagen....
                    Scherven brengen gelul.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                      Uit de FD-rubriek "Aan het stuur", lees even de reacties.

http://www.fd.nl/artikel/11422921/ho...el-testosteron

Woehahaha, met naam erbij nog wel. Wat een kneusjes. :)

Aardig mens, vriendin van m'n vrouw..
                      Veritatis simplex oratio est

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cobraman Bekijk bericht
                        *bedenkt hoe snel een boxster achteruit kan rijden met het negatieve vermogen van een R8*
                        $ (cat - 2>&1 ) > /dev/null

Comment

Dan lees je soms ook van die types die "niks om auto's geven", en DAAR kennelijk met naam en toenaam prat op willen gaan in 't FD.

Zoals deze meneer: http://www.fd.nl/artikel/9352974/por...echt-goed-doet
                          Toch heeft hij wel een punt:
                          En als ik mensen in een Porsche 120 km/u zie rijden op de snelweg, denk ik: dan zijn er veel comfortabeler auto’s te koop. Met een Porsche moet je knetterhard kunnen rijden, anders maak je geen gebruik van wat ie kan.
                          120 in een porsche is aardig, maar niet de reden dat je porsche rijdt. Tenzij het een 270 graden bocht is.
                          When men were men

Comment

Ben er zeker van dat als je dan aan 240 km/u op het linkervak de grijze muis in zijn oude V70 voorbijschiet, hij gaat klagen dat je te hard rijdt...
                            2007 BMW Z4 M Roadster - 2010 BMW 120d Cabrio - 2011 BMW R1200RT

Comment

Ha, die Ingmar;

Oorspronkelijk geplaatst door ingmar Bekijk bericht
                              Toch heeft hij wel een punt:

120 in een porsche is aardig, maar niet de reden dat je porsche rijdt. Tenzij het een 270 graden bocht is.
                              Sorry, maar dat vind ik toch echt een CM/TM-redenering; precies zoals die zijn GF alleen maar heeft om haar zuigkracht en cup triple-F.
                              Scherven brengen gelul.

Comment

Kijk! Weer een BMW-rijder die zich erg druk maakt om (vermeende) status: http://www.fd.nl/artikel/13275750/bm...-335-juist-wel

Een echte liefhebber ook!

Zeesleper en berger Pepijn Nuijten rijdt een zwarte BMW 335xi 3.0 V6.

...

Auto: Een BMW 335xi. Een zwarte, zon auto hrt zwart te zijn, voor een krachtige, zakelijke uitstraling. Ik ben een fervent BMW-rijder. Hiervoor had ik ook 3-series. Als laatste een 320d, dat was mijn eerste neuwe BMW. De liefde begon 8 jaar geleden met een 525tds. Een goedkope tweedehandse, maar die had een fe-no-me-na-le motor. De x uit 335xi staat voor vierwielaandrijving. Ik heb eerst een 335 touring gereden en die brak bij elke bocht uit. Maar je zou die vierwielaandrijving uit moeten kunnen zetten. Af en toe driften is ook wel leuk.
                                Mini Cooper Clubman
                                "Jasper val dood." - RH

Comment

Nou, dat is heel wat anders dan een 318i. :)
                                  You know that reality is immaterial

Comment

Rofl :)
                                    Mini Cooper Clubman
                                    "Jasper val dood." - RH

Comment

lol ;-)
                                      "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
                                      "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
                                      "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
                                      "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Zeesleper en berger Pepijn Nuijten rijdt een zwarte BMW 335xi 3.0 V6
                                        V6? Foei FD! ;-)
                                        Giulia 1600 Super '65
                                        Abarth 595 Competizione '15

Comment

Oei, kansloos die V6 blunder :-).

Comment

Haha, wat een toprubriek blijft het toch ook. :)

http://www.fd.nl/artikel/14533477/mi...-oud-werkgever

Accessoires: Heel fijn is de dvd-speler. Ik kijk en luister veel muziek-dvds. Phil Collins, U2, Marco Borsato, Simply Red. Ik zet ze ook op onder het rijden. Normaal werkt zon scherm niet onder het rijden maar dat heeft de technische man bij Du Parc opgelost. Het leidt niet af, hoor, het is net als met je navigatie. Af en toe kijk je ernaar. En dan niet overdag tussen Utrecht en Amsterdam, maar wel als ik s avonds van Maastricht naar Brabant rij.
                                            Dus, je rijdt in een van de meest lelijke BMW's aller tijden, je favoriete band is Simply Red, en je mag graag met 140 een DVD'tje kijken terwijl je op de A2 rond Roermond rijdt.

Nee, lekker dan. :)
                                            Mini Cooper Clubman
                                            "Jasper val dood." - RH

Comment

Ha, die Jasper;

Hij heb d'r wel kijk op; een 650i met een vier-punt-tweemotor. Die zie je echt heel weinig....
                                              Scherven brengen gelul.

Comment

Het is waarschijnlijk zo'n Eco versie Hans, met 1 cilinder uitgeschakeld.
                                                Forza!

Comment

LOOOL, die rubriek moet ik gaan bijhouden. :) "Je zult het niet geloven maar ik ben drie keer blijven zitten op het vmbo"
                                                  Dat geloof ik inderdaad niet, in zijn tijd bestond het vmbo helemaal niet. ;-) (of hij doet nu alsnog de avondcursus Vmbo...)
                                                  Last edited by Taeke; 07-04-10, 12:22.

Comment

gave rubriek..... ;)
                                                    Autopoetsen klik A1 Car Cleaning
                                                    A1 Car Cleaning |Alloygator Velgrandbescherming|Polishangel

Comment

Tja, wat een kritiek. Die man doet het goed, op zakelijk gebied, en hier wordt ie afgekamd. De titel van het draadje is idd goed gekozen :-)
                                                      ''Thank God for the internet experts''

Comment

't is allemaal de kift Jeroen, wat ik je brom :-)
                                                        2 x ouwe premium meuk
                                                        BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
                                                        Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Al ben je Bill Gates zelf, als je openlijk toegeeft op rustige snelwegen "even een muziek-DVD'tje te kijken" ben je gewoon een lul met vingers.

Helemaal als het dan ook nog butmuziek als Simply Red is. :)
                                                          Mini Cooper Clubman
                                                          "Jasper val dood." - RH

Comment

Hij kijkt niet alleen naar die rode pruiknicht, maar ook nog op z'n navigatiescherm, h! Een drukte van belang in die omhoogevallenvoetballersmobiel.
                                                            Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

Al ben je Bill Gates zelf, als je openlijk toegeeft op rustige snelwegen "even een muziek-DVD'tje te kijken" ben je gewoon een lul met vingers.

Helemaal als het dan ook nog butmuziek als Simply Red is. :)

Zei de man die een BMW 3 serie met het DSC aan met 30km/h chraste :-)
                                                              ''Thank God for the internet experts''

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen Bekijk bericht
                                                                Zei de man die een BMW 3 serie met het DSC aan met 30km/h chraste :-)
                                                                ja met een onderpowerde 4 cilinder buttmotor erin
                                                                hoe krijg je zoiets vooormekaar ;-)
                                                                "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
                                                                "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
                                                                "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
                                                                "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Working...
                                                                X