Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lawaai

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Lawaai

Gewoonlijk ben ik niet zo gevoelig.

Maar er staat nu al de HELE middag een generatortje onder mijn raam te knetteren. Ding is van een stel bouwvakkers die er een cementmolen op hebben aangesloten. En die vette padden die iedereen trakteren op hun zwetende bilspleten zijn in geen velden of wegen te bekennen. Ik word HELEMAAL gestoord van dat ding.

Ben in staat om naar beneden te lopen en 'm uit te zetten. Hoe kun je in een woonwijk zo'n lawaaiorgel neerzetten? Idioten.
    Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Wanneer is de volgende tunnelrun, brun? :)
    You know that reality is immaterial

Comment

Is 't weer Tammo en z'n moat'n uut Grun? :)
      Mini Cooper Clubman
      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
      "Jasper val dood." - RH

Comment

Wacht. Ik ga ze eens even bellen.
        Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Als je ertoe in staat bent, kun je 't ook doen. :)
          Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
          "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Dat was dan wel weer lachen. Effe die aannemer gebeld. Natuurlijk eerst balkondeur opengedaan en de hoorn goed ver van de mond gehouden.

"Met Biereco goeiemiddag".

- RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR ja met brun RRRRRRRR er staat hier een aggregaat van u onder mijn raam en ik vroegt mijn effe af, hoe lang die er nog gaat staan want soas u hoort isset een beetje lawaaiig RRRRRRRRRR

"Euh, eentje van ons, waar woont u?"

- RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR wat zegt u? RRRRRRRR

"WAAR WOONT U?"

- RRRRRRRRRRRRRRRRRRR In de Zusenzostraat. RRRRRRRRRRR

"Oh, dan moet ik even vragen of we daar bezig zijn."

- RRRRRRRRRR WAT ZEGT U? RRRRRRRR

"IK GA EVEN VRAGEN"

Even later. "Is dat in de Watergraafsmeer?"

RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR wat zegt u? RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

"IS HET IN DE WATERGRAAFSMEER MENEER?"

RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR nee het is in de Watergraafsmeer! RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

"Ja, dat zei ik al. Volgens mij zijn dat onderhoudswerkzaamheden meneer."

RRRRRRRRRRR SORRY, NOG EENS? RRRRRRRRRRR

"ONDERHOUDSWERKZAAMHEDEN, ZAL WEL GAUW VOORBIJ ZIJN MENEER, HET IS NOGAL LAWAAIIG BIJ U ZO TE HOREN HÈ"

RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR OK, JA IK KAN U NIET ZO GOED VERSTAAN, SORRY, HET IS NOGAL LAWAAIIG RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

"Dat hoor ik meneer. Het is denk ik dadelijk voorbij."

RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR NOU IK HOOP MAAR DAT HET DADELIJK VOORBIJ IS HE, HAHA, HE, RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR AS U MORREGUH NOU WEER HIER STAAT RRRRRRRRRRRRRRRRR GEEF DIE JONGENS DAN EFFE EEN BETERE AGGREGAAT MEE RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR WANT DIT DING IS POOLSE BOUWVAKKERSKWALITEIT HE RRRRRRRRRRRRRRRR NOU IK GA HANGEN. DANK U WEL MENEER RRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Zinloos telefoontje, maar het gaat nu wel weer een stuk beter met me. :-)

Comment

Hij is uit! Ik lach me dood. ROFLOL.

Zag net dat een van die gastjes telefoon kreeg. Moest met één vinger in het andere oor in z'n mobieltje schreeuwen. Waarschijnlijk van die baas die ik net zelf aan de telefoon had. Die wilde 'effe gaan bellen' zei hij.

Yeah. :-)

Comment

LOL!

Gefeliciteerd met de actie! Helaas duren de werkzaamheden wel veel langer, cement maken met emmer en schop, tenzij jij effe een verlengdoosje naar buiten slingert? ;-)
                "Bork Bork Bork!" - Swedish Chef

Comment

rofl, mooi actie.

maar hebben die gasten er zelf geen last van dan, ze staan er toch de hele dag naast als het goed is?

(let op de nuance aan het eind..)
                  Forza!

Comment

Nee, die waren ergens achter het blok in de tuinen bezig...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brun Bekijk bericht
                      Even later. "Is dat in de Watergraafsmeer?"

RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR wat zegt u? RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

"IS HET IN DE WATERGRAAFSMEER MENEER?"

RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR nee het is in de Watergraafsmeer! RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
                      ROFL, skitterend. Zaagmans Wisseltrofee naar brun, please. :)
                      Mini Cooper Clubman
                      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                      "Jasper val dood." - RH

Comment

Hij is uit! Ik lach me dood. ROFLOL.

Zag net dat een van die gastjes telefoon kreeg. Moest met één vinger in het andere oor in z'n mobieltje schreeuwen. Waarschijnlijk van die baas die ik net zelf aan de telefoon had. Die wilde 'effe gaan bellen' zei hij.

Yeah. :-)
                        In een paar minuten tijd resultaat. Lijkt mij een keurige actie van de baas.

Comment

RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR NOU IK HOOP MAAR DAT HET DADELIJK VOORBIJ IS HE, HAHA, HE, RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR AS U MORREGUH NOU WEER HIER STAAT RRRRRRRRRRRRRRRRR GEEF DIE JONGENS DAN EFFE EEN BETERE AGGREGAAT MEE RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR WANT DIT DING IS POOLSE BOUWVAKKERSKWALITEIT HE RRRRRRRRRRRRRRRR NOU IK GA HANGEN. DANK U WEL MENEER RRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
                          Toch knap van je, dat je speciaal voor dat gesprek aan je voeten aan het balkon bent gaan hangen, recht boven dat ding. :)

Maar goed, zo zinloos was 't blijkbaar niet!
                          "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Hahaha, briljant!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                              ROFL, skitterend. Zaagmans Wisseltrofee naar brun, please. :)
                              Anders wel de Slagerij Van Kampen Bokaal. :)

Comment

Mooie actie!

Comment

Hahaha....geweldig.

Firma Biererco....was dat niet van John Doorzon? ;-)
                                  All you need to remember is the number '70' .

Comment

dit is echt 'gummen' op z'n best, LOL
                                    Autopoetsen klik A1 Car Cleaning
                                    A1 Car Cleaning |Alloygator Velgrandbescherming|Polishangel

Comment

nee dit is brun op zijn best!
                                      Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

:D

3 woorden voor.

GE WEL DIG !!!!!

Maandag koffie?

Comment

Effe kijken of ik het red Kleintje. Anders wordt het dinsdag?

Comment

[email protected]: weer thee over mijn toetsenbord :)
                                            ------------------------------------------------
                                            We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

"it ain't what you do, it's the way that you do it!"

Brun: hulde!!!!
                                              www.carscoffeecigars.nl

Comment

:-)
                                                Fährst du quer - Siehst du mehr

Comment

Working...
                                                X