Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat betaal je een ....

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Wat betaal je een ....

schilder die niet wit 18 uur heeft gewerkt?
    20euro per uur?
    When men were men

*belt belastingtelefoonkliklijn*

[TM] Je moet natuurlijk ook een blanke schilder inhuren! [/TM]

Euh, 20 pop schoon lijkt mij prima, ja.
    Mini Cooper Clubman
    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
    "Jasper val dood." - RH

Comment

... die alleen met blanke lak werkt?

*pakt z'n jas*
      Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
      "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Heeft die wit of zwart geschilderd.
        Tussen de 15 en 20 euro trouwens, dus 20 euro is meer dan behoorlijk betaald.
        2 x ouwe premium meuk
        BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
        Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
          *belt belastingtelefoonkliklijn*

[TM] Je moet natuurlijk ook een blanke schilder inhuren! [/TM]

Euh, 20 pop schoon lijkt mij prima, ja.
          Uh, wat valt er te klikken? Ik vraag alleen wat zo'n man verdiend. Niet wat ik hem ga betalen.
          [3maal patsmode]ik laat natuurlijk alles gewoon wit doen. kan me die paar rotstuivers schelen [/3maal patsmode off]
          When men were men

Comment

Ha, die Ingmar;

"ik laat natuurlijk alles gewoon wit doen"

Wit? Da's zóó 2008. Nee, lindegroen is het dit voorjaar helemaal!
            Scherven brengen gelul.

Comment

"Euh, 20 pop schoon lijkt mij prima, ja."

Ja, voor de beun wel ja...
              Bij een 40 urige werkweek komt hij thuis met 800,- eurotjes, da's 3200,- per 4 weken.
              Als je hier aan meewerkt gaat de beste man natuurlijk nooit meer voor een baas werken...

Comment

wit heb je industriele schilders voor 40 euro INCL een 6lagen verfsysteem van >75 euro de liter

Komt wit aan een arbeidsloon van ca 23-24 euro per uur

In die context is 20pop p/u zwart excl verf enorm dik betaald

E
                يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

Hee, daar heb je weer een van die relsmurfjes. :)

Als-ie nooit meer voor een baas werkt, lijkt het me fiscaal nogal riskant, om een paar jaar effe geen aangifte te doen terwijl je ruim 3K netto spendeert. Maar jij moet 't zelf weten, natuurlijk.
                  Mini Cooper Clubman
                  "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                  "Jasper val dood." - RH

Comment

Eens met TSM,
                    oneens met de opper-relsmurf.

Comment

5 tientjes per uur. Als 't netjes is gedaan natuurlijk.

Comment

€ 15 betaalt vorige week, maar ja ze (serieus een ze) was wel 3 weken bezig :-)
                        Kwaliteit in orde overigens
                        "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
                        BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

<PC CM>

Ik laat de binnenkant van mijn huis 'wit' schilderen want ik hou niet van zwart ;-)

<PC CM)
                          Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Iemand nog een tip voor een betaalbare schilder? Of moet ik het dan echt zelf gaan doen en verprutsen :). Regio Almere.....

Comment

http://www.werkspot.nl/

Advertentie erop knallen en kiezen uit de offertes van mensen die overelkaarvallend zich op hun knieen voor je neerstorten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M4 Bekijk bericht
                                http://www.werkspot.nl/

Advertentie erop knallen en kiezen uit de offertes van mensen die overelkaarvallend zich op hun knieen voor je neerstorten.
                                Die site is toch wel geschikt voor jonge kijkertjes he? ;-)
                                The sun has gone down and the moon has come up, and long ago somebody left with the cup

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Plane Bekijk bericht
                                  Beetje verziekt door Gummen? :-)
                                  Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eddieee Bekijk bericht
                                    Beetje verziekt door Gummen? :-)
                                    Tja, dat krijg je als je met van die wazige firguren als Rutger in contact bent geweest. ;-)
                                    The sun has gone down and the moon has come up, and long ago somebody left with the cup

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 325iRallyDriver Bekijk bericht
                                      Iemand nog een tip voor een betaalbare schilder? Of moet ik het dan echt zelf gaan doen en verprutsen :). Regio Almere.....
                                      Ik weet een erg goede schilder voor je in Almere. Heeft pas mijn huis geschilderd (ook in Almere). PM maar als je interesse hebt.
                                      Auto's: veel...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red205 Bekijk bericht
                                        Ik weet een erg goede schilder voor je in Almere. Heeft pas mijn huis geschilderd (ook in Almere). PM maar als je interesse hebt.
                                        Niet bepaald een schilderachtige omgeving he Almere.
                                        Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Plane Bekijk bericht
                                          Dat ligt er aan. Als je onkruidwiedende meneren in groene overalls en gewapend met schoffels eng vindt dan is die site zeker niet aan je besteedt !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cobraman Bekijk bericht
                                            Niet bepaald een schilderachtige omgeving he Almere.
                                            Den Haag ook niet maar toch is daar een Schilderswijk. Da's wel een kleurrijke omgeving, da's een feit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M4 Bekijk bericht
                                              onkruidwiedende meneren in groene overalls
                                              Hee, heeft brun zich daar ook aangemeld? :)
                                              "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dutch Bekijk bericht
                                                Hee, heeft brun zich daar ook aangemeld? :)

Heeft Brun onkruid op zijn balkon dan?
                                                Rij gezond, rij een kiwi.

Comment

Nee, maar wel een groene overall. En je moest eens weten wat voor 'onkruid' hij uit de Lagonda heeft moeten plukken. :)

Comment

Ja oke,maar dat hebben die meneeren van de landmacht ook die ik de afgelopen weken tegen ben gekomen.

Oh wacht ff, het is natuurlijk ideaal onkruid wieden met een leopard 2.

Ja nee dan is het kringetje weer rond.
                                                    Rij gezond, rij een kiwi.

Comment

Jep die schieten 't onkruid uit de grond ipv dat het onkruid uit de grond schiet.

Comment

En wederom ontspoort een draadje volledig. Lovit.

Comment

Working...
                                                        X