Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar lunch aalsmeer e.o. ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Waar lunch aalsmeer e.o. ?

Hoi,
    heeft iemand een tip voor een goede plek om te lunchen? Aalsmeer e.o. bijvoorbeeld? Buiten aan het water lijkt me prima :-)
    Fährst du quer - Siehst du mehr

Kemperers Roef in Kudelstraat
    fka v164

Comment

Kempers-Roef bedoel je waarschijnlijk? Dat is een leuke en goede inderdaad.

Het bonte schort is ook een leuke.
      http://www.bonteschort.nl/
      NB: Deze is wat minder chique, en er zit nog een weg tussen het water en het terras (niet heel druk).
      Last edited by Scudetto; 24-04-09, 11:04.
      Forza!

Comment

Ik vergeet 'de Zotte Wilg'

http://www.zottewilg.nl/

is ook een goede met het terras aan het water. Zit aan de kleine plas in Aalsmeer. Dat is een betere optie dan 't bonte schort.
        Forza!

Comment

Hoppa :-)

Zotte wilg it is... Die eerste tent blijft ook op de lijst om met mijn vrouw langs te gaan, maar met collega's op vrijdag middag hoeft het allemaal niet zo op chique.

Comment

veel plezier :)

*kijkt jaloers naar buiten*
            Forza!

Comment

Zotte Wilg bezocht :-)

Krap qua parkeren, maar dat kwam omdat er nogal wat boodjes op het droog lagen nog... Eten was zeeeeer matig, lokatie was top en de drankjes koud. En daar gaat het vooral om op dagen als deze!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Martijn Bekijk bericht
                Hoi,
                heeft iemand een tip voor een goede plek om te lunchen? Aalsmeer e.o. bijvoorbeeld? Buiten aan het water lijkt me prima :-)

Ik weet daar een leuk tentje waar je nog ouderwets bloembollen kan eten
                :-)
                Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

oh, zonde van het eten dan. Ik heb daar in m'n herinnering niet beroerd gegeten, al is dat wel even geleden.

Maar met zon zit je daar sowieso goed inderdaad.
                  Forza!

Comment

Restaurant/terrasjes aan 't water zijn altijd goed! Kunnen we niet één en ander bij gaan houden in dit draadje?

www.restaurantaanhetwater.nl is een handige site zie ik.

Even wat dingen uit 't hoofd:
                    Strandpaal 9 tussen Duindorp en Kijkduin, strandtent de Kwartel.
                    Oscar's Scheveningen (voor leden) al zit je niet echt aan 't water op 't strandterras. Wel leuk en lekker.

Proto in Alphen a.d. Rijn. tapasrestaurantje. Gewone gerechten zijn mwaw mwaw. Wel lekker aan 't water met uitzicht op 't voetvolk wat over de brug gaat. Leuk om met sloepje aan te meren als je op doorreis bent.

Leiden: www.engelbertha.nl
                    www.brasseriecronesteyn.nl aanrader
                    Voorschoten: www.restaurantdeknip.nl

Pannenkoekenhuis Rhijnauwen langs de kromme rijn. Ideaal als je vanuit Bunnik met je kano komt peddelen. :)

Comment

Dennis,
                      als je straks in Alphen woont, rijd dan ook even een keer langs in Leiderdorp bij Brasserie Park. http://www.brasseriepark.nl/

Ze hebben ook De Poort (aardige tent aan het water bij de waterpoortin Leidern), Zijlstroom (mooie tent, maar de kaart is niet zo mijn ding). Park is leuk, zit in het (guess what) park en heeft als USP Paulaner Weizen van de tap.

Heb er net weer prima in de zon gezeten, jammer dat de bediening zo matig is... De kaart en het eten is ook goed.

Comment

Working...
                      X