Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lezen ze wel de post bij de belastingdienst?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Lezen ze wel de post bij de belastingdienst?

Krijg een verzoek (toen ik in Amerika zat) om de nota's kinderopvang 2007 even naar de fiscus te sturen (afd. toeslagen). Helaas veel te laat gezien dus ik stuur het formulier terug naar het antwoordnummer (dus in de enveloppe die erbijzit) met een briefje erbij of ik uitstel kan krijgen om her en der opnieuwd de nota's op te vragen.

Hoor ik weken niks. Krijg nu weer een brief. Dat ik niet heb gereageerd....

Maandag maar even bellen....pfffffff

*zucht* belastingdienst.

Na een klachtenbrief (digitaal via hun site) en de ombudsman erop afgestuurd, heb ik eindelijk excuus en krijg ik waar ik recht op heb. Het duurde wel 6 maanden maar dan heb je ook wat.
    ----------------------------------------------------
    F30 328I Aut8 HE Luxury Line & 208 1.6VTI Intuitive
    ----------------------------------------------------

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kleintje Bekijk bericht
      Krijg een verzoek (toen ik in Amerika zat) om de nota's kinderopvang 2007 even naar de fiscus te sturen (afd. toeslagen). Helaas veel te laat gezien dus ik stuur het formulier terug naar het antwoordnummer (dus in de enveloppe die erbijzit) met een briefje erbij of ik uitstel kan krijgen om her en der opnieuwd de nota's op te vragen.

Hoor ik weken niks. Krijg nu weer een brief. Dat ik niet heb gereageerd....

Maandag maar even bellen....pfffffff
      Ik wil niet vervelend zijn, maar dan heb je niet 1 brief, maar 3 brieven gemist. En uitstel aanvragen doe je met een parate brief en is een bevestiging van het telefoongesprek dat je hebt gehad waarin het uitstel is toegekend. Dus rap-rap nota's opvragen en insturen anders mag je de toeslag 2007 gewoon terugbetalen (is nie goed nie voor je budget nie).

Groet
      GJ

Comment

Ach Kleintje, is niks vergeleken met een hypotheekbank, ze de ing ;-(
        fka v164

Comment

Working...
        X