Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Koninginnenacht/dag 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Koninginnenacht/dag 2009

Het leeft hier niet echt he? Of zit iedereen te balen dat ze om 06:00 op moeten om het beste plekje in de dorpsstraat te bemachtigen? :)

Vanavond een gezellig feestje op het IJ in Amsterdam, en dan vind ik Koninginnedag wel weer goed geweest voor dit jaar. Mij krijg je overdag met geen stok Amsterdam in.
    Forza!

Ik heb zo'n tyfushekel aan die dag en de hele zooi eromheen dat ik serieus overweeg een dagje Belgistan of Germania in te lassen. Of twee.

't Wordt Gent! En wie weet, ook Brugge.

* 't Werd alleen Brugge. Aanrader! *
    Last edited by Watchmaker; 30-04-09, 20:40. Reden: Besluit genomen tot Oranje-vluchtplan
    Clio Mexx 1.4 '97
    Fulvia Coupe 1.3 Rallye S '69

Comment

Het boeit mij ook niet zo. Lekker vrije dag en eindelijk eens bijkomen van die overvolle weekenden in Duitsland en ItaliŽ.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
      Alfa Giulia 1300 (1966)
      Mazda Miata (1990 Daily driver)
      BMW 320Ci (van GF)

Comment

op wat oranje tompoezen na doe ik weinig aan koninginnedag/nacht. Morgen beetje klussen aan huis en de Q4 en savonds hapje eten/borrelen met vrienden van ons.
        Vrijdag eenzelfde soort dag ivm veplichte vrije dag.
        Bmw f11 525d e46 330 cabrio

Comment

dagje autocross morgen! Dat is mijn Koninginnedag!
          Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Ik vluchte vroeger naar Belgie. Helaas moet ik staan met de kids. Spullen verkopen :(.

Gelukkig wel bij kantoor dus kan me nog even terugtrekken :-)

Comment

zo, ik ben er klaar voor. Als jullie nog leuke autoboeken, best motoring dvd's, schaalmodellen 1/43 in doos en andere leuke spullen wil hebben, ik sta zo op de Fred in den haag, de leukste rommelmarkt van de stad. In t statenkwartier.

Comment

Het was gisteren een dag met gemengde gevoelens. We stonden heerlijk in 't zonnetje, samen met 2 bevriende stellen en nog een oude vriendin van vroeger. Erg gezellig dus. Totdat we rond 't middaguur hoorden van Apeldoorn... en later mijn pa die met de ambulance naar 't ziekenhuis ging (knapte gelukkig snel op, vandaag mri scan). Dankzij nu.nl op mobiel en veel geruchten van de mensen om ons heen waren we goed op de hoogte van alle ontwikkelingen in Apeldoorn. Vlaggen gingen half stok en de vrijmarkt ging op de Fred gewoon door. Gemengde gevoelens dus en daarom de dag maar afgesloten op een terrasje en wat gegeten in een restaurantje om bij te komen. De opbrengst was namelijk ver boven verwachting.
                Last edited by Dennis Cavallino; 01-05-09, 08:59.

Comment

Dennis, sterkte met je vader.
                  ''Thank God for the internet experts''

Comment

Tnx Jeroen.

Comment

Da's balen Dennis; gaat het nu wat beter met je pa?
                      Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Yeah, sterkte met je pa Dennis, hopelijk is alles OK.

Gisteren met een groep van ca. 50 mensen in een boot door de grachten gegaan. Was gezellig. Niet zo'n ranzige ouwe sloep en over de rand pissen, maar gewoon een groot overdekt ding met plee en bar aan boord. Goeie shit. Het nieuws uit A'doorn hoorden we wel, maar bleef een beetje ver-van-het-bed tot ik gisteravond de beelden zag, moet ik eerlijk toegeven.
                        Mini Cooper Clubman
                        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                        "Jasper val dood." - RH

Comment

Bij ons was het niet anders; gisteren een dagje Arnhem, veel te doen, veel muziek, ontzettend goede sfeer. Niet het massale van Amsterdam, en je kon gewoon een terrasje pakken. Echt een aanrader voor Koninginnedag. Pas om half 6 druppelde er iets van nieuws uit Apeldoorn binnen.
                          ''Thank God for the internet experts''

Comment

Is dit het verwerkingsdraadje?
                            Nogal surreel die dag voor ons. Met gemengde gevoelens op vakantie gegaan, want koninginnedag is in ons dorp ook erg gezellig, maar we moesten even weg uit de verbouwing.
                            Kinderen uitgelegd dat ze naar TV mochten kijken na het boodschappen doen. Zitten nog geen kwartier te kijken als het gebeurd.
                            Niet echt in de stress of zo, maar denk toch dat bij de oudste twee dit wel bijblijft als DE herinnering uit de vroege jeugd....

En Dennis, sterkte met je vader.
                            Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
                            Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Working...
                            X