Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Janmaat

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Janmaat

Op het oude gummen hadden we ook al eens een draadje over Janmaat. Dus hier maar verder. Mooie aflevering van Andere Tijden over de Centrumpartij:

http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams...l 2009;embed=1

En weer bespeur ik hetzelfde gevoel als bij de documentaire van een paar jaar geleden (die erover ging dat de hele Tweede Kamer de CP niet aan het woord liet). Namelijk: dat Janmaat en de zijnen racistische eikels waren, maar dat de gevestigde orde zich toch eigenlijk nog van een vl smeriger kant liet zien. Alleen al die Jack van Lieshout in de aflevering hierboven: wt een gewelddadige linkse k*tterrorist zeg...

Nouja, kijk zelf maar. Interessant :-)

Enneuh, waar maakten we ons eigenlijk druk om, destijds... Wilders roept honderd keer ergere dingen.
    Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Haha, wat Janmaat toen riep staat nu in het partijprogramma van Groen Links.

Tijden veranderen ja.
    Iedereen heeft recht op mijn mening!

Comment

Ik had 'm gezien en vond het erg opvallend, dat er nu dingenn gezegd worden, waar toen Janmaat voor veroordeeld werd..
      Eigenlijk slecht dat hij genegeerd werd in plaats van dat het bedat aangegaan werd.
      Niet dat ik een fan van hem ben hoor, maar die docu zet je wel aan het denken...

Comment

Precies. Wat me eigenlijk nog meer schokte, was dat die krakersgroepen d'r geen been in zagen om met geweld tegen de CP tekeer te gaan, en daar anno nu nog steeds geen spijt over hebben.

En dat tegen een partij die dingen zei die standpunten verkondigde die je nu zelfs in de Volkskrant leest.
        Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Working...
        X