Die hadden we ook nog niet opnieuw gestart! :)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
PVDA Hoerrrrrr!!
Collapse
X
-
PVDA Hoerrrrrr!!
Mini Cooper Clubman
"I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
"Jasper val dood." - RHLabels: Geen
-
Lekker. Buiten klettert de regen tegen de ramen. Binnen bashen we behaaglijk de PvdA. :)
"Marcel Vreemans 13 juni 2008
Ik ben niet iemand die vaak wordt ingehuurd om “marktwaar” aan te prijzen, want mensen die mij kennen weten dat ik mij daar niet voor leen. Nee, ik denk oprecht dat u de HP/De Tijd van vandaag moet kopen, gewoon omdat ik dat vind. Niet alleen omdat in dit nummer de laatste, nooit geplaatste Opinio stukken zijn te vinden (op papier met die bekende bruin-roze kleur!), maar ook omdat er een artikel in staat over de aanhouding van Gregorius Nekschot. Interessante materie, temeer daar duidelijk wordt hoeveel kopstukken zich met deze zaak hebben beziggehouden.
U wist natuurlijk al dat er een heuse “interdepartementale werkgroep cartoonproblematiek” bestaat (zoiets kan alleen in Nederland), zoals Hirsch Ballin in het kamerdebat over Gregorius Nekschot vertelde. Maar wist u ook dat die werkgroep voor de aanhouding van Gregorius Nekschot al zo’n veertig keer had vergaderd? Wist u al dat die werkgroep wordt geleid door de plaatsvervangend NCTB, mevrouw Lidewijde Ongering? En wist u al dat deze mevrouw een sociaal-democrate is, die tussen 1996 en 2004 samen met Job Cohen lid was van het curatorium van de Wiardi Beckman Stichting. En beseft u wel dat dit dezelfde mevrouw is die ook de beroemde (en niet ondertekende) gespreknotities heeft gemaakt over het gesprek met Geert Wilders inzake de Fitna film?
Verder moet u het maar lezen in HP/De Tijd. Maar het is mij wel zo ongeveer duidelijk hoe de kliek van links-Christelijke regenten de samenleving naar zijn hand probeert te zetten. Mensen met een missie, zullen we maar zeggen, waar alles voor moet wijken zoals belangrijke principes en verworvenheden die even niet uitkomen.
Nou, nog één feitje dan. U wist al dat het Meldpunt Discriminatie Internet in deze zaak een belangrijke rol speelde. Maar wist u ook dat de voorzitter van de door Justitie en VROM gefinancierde stichting Magenta, waaronder het MDI ressorteert, ene Mellouki Brieuc-Yves is, een voormalig deelraadslid in Amsterdam-Zeeburg voor…Groenlinks?
Leuk he, al die toevalligheden! U moet voor de lol eens naar de samenstelling van de Commissie gelijke Behandeling kijken. Ook zo kostelijk."You know that reality is immaterial
-
Tja, euh. Linkse politici die hun loopbaan vervolgen bij één of ander discriminatiemeldpunt, big fucking deal. Da's net zo voorspelbaar als een VVD-bewindslied met een eigen bouwbedrijf die vervolgens in de bouwfraude verwikkeld raakt. :)
Draadjestitel is gewoon een hommage naar de oude draad op Gummen, maar het onderwerp van gesprek mogen ook rechtse zakkenvullers zijn, hou je vooral niet in. :)Mini Cooper Clubman
"I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
"Jasper val dood." - RH
Comment
-
Ja luister, ik zit ook niet te wachten op allerlei vormen van censuur, maar laten we nou niet net doen alsof dat een "links" verschijnsel is? Sterker nog, 't is eerder conservatief. Dat deze specifieke vorm van politiek correcte censuur een heel bijzondere is, da's dan ook wel weer waar.Mini Cooper Clubman
"Jasper val dood." - RH
Comment
-
2006 Volvo V70 2.4 (170pk)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SchnitzelStephan Bekijk berichtdaarom schrijf ik ook: links/gristelijk. Leuker kunnen we het niet maken...Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.
Comment
-
:):):):)
D'r wordt wel erg doorgezaagd op dat Flitsservice forum zeg. Tuurlijk, die tekst is zeker niet perfect en bevat onduidelijkheden, maar 9 leugens is nou ook weer overtrokken. Ik ben 100% aanhanger van PvdA-bashing, maar een beetje gefundeerder mag wel.Mini Cooper Clubman
"Jasper val dood." - RH
Comment
-
Zo, dit draadje kan wel weer omhoog. Met een Pvda hoerrr die voor het eerst in haar ministerschap een wijs besluit heeft genomen.
Eindelijk.
Comment
-
Dat lijkt me helder, Hans... maar als zelfs de PvdA je te slecht vindt voor een ministerspost, dan mag je je toch wel doodschamen eigenlijk. :)Mini Cooper Clubman
"Jasper val dood." - RH
Comment
-
Comment
-
Ik vond Vogelaar eerlijk gezegd uitermate geschikt voor de PvdA: Ze had in het integratiedebat de ruggengraat van een Zeeuwse mossel en koos er steevast voor het conflict uit de weg te gaan.
Sterker nog, wanneer ik bovenstaande omschrijving teruglees had het net zo goed een omschrijving van de PvdA in zijn geheel kunnen zijn.
Helaas heeft ze zo'n beetje het communicatief vermogen van een autist en de uitstraling en het overwicht van een herintredende bijstandsmoeder.
De plannen voor de prachtwijken leken mij op zich niet slecht, maar door bovenstaande eigenschappen kwamen deze prachtplannen natuurlijk nooit van de grond.Last edited by iOnline; 14-11-08, 08:45.Iedereen heeft recht op mijn mening!
Comment
-
Vooral door haar houding van 'ik heb gelijk en anders gaat regel 1 in werking'. Eerste wat ze deed was een vette streep door alle voorbereide plannen heen halen. 'Vanaf nu gaan we het wel goed doen'
* mompelt iets over motiveren van betrokkenen door ze vooral te kleineren.
Voor haar ideen heb ik nooit een positief geluid gehoord uit de kring van regie stedelijke vernieuwing (die zich vooral bezig houdt met de vraag hoe je wijkvernieuwing kunt realiseren MET de steun van ALLE betrokkenen).Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein
Comment
-
-
Na me wat verder in de zaak minister Vogelaar verdiept te hebben heb ik eerlijk gezegd toch wel het idee dat ze bést wat meer hulp van haar partij had mogen hebben. Het lijkt er op dat de PvdA de tekortkomingen van mevrouw Vogelaar dankbaar heeft aangegrepen om partijpolitiek breed falen te verhullen door alles in haar schoenen te schuiven.Iedereen heeft recht op mijn mening!
Comment
Comment