Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ajax weer zonder coach

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ajax weer zonder coach

Van Basten stapt op bij Ajax
    Uitgegeven: 6 mei 2009 14:17
    Laatst gewijzigd: 6 mei 2009 14:47

AMSTERDAM - Marco van Basten legt zijn functie als trainer van Ajax per direct neer. Dat heeft de oud-international woensdag medegedeeld aan het bestuur van de Amsterdamse club.

De resterende trainingen en de laatste competitiewedstrijd tegen FC Twente worden geleid door zijn assistent John van 't Schip.

Van Basten (44) is tot de conclusie gekomen dat hij zijn doelstellingen niet heeft gehaald, zo berichtte de club. Hij heeft ook niet het gevoel dat hij het volgend seizoen beter doet.

De voormalige spits trad vorige zomer in dienst van Ajax, waar hij eerder de beloften leidde. Zijn contract liep nog tot 2012.

Van Basten en algemeen directeur Rick van den Boog geven om 17.00 uur een persconferentie in de perskamer van Ajax in de Arena
    Voor de voetballiefhebbende Gummers.
    Iedereen heeft recht op mijn mening!

Tja, kan het me wel voorstellen. Al heeft hij m.i. wel jammerlijk gefaald als trainer, zowel van de bond als van Ajax. (gefaald in de zin van het onvermogen attractief voetbal op het veld te brengen)

Anway, lekker naar de golfbaan dus.

Comment

Ik vond mijnheer van Basten het eerlijk gezegd niet slecht doen bij het NL elftal. Ook bij Ajax denk ik dat hij het maximale uit de huidige verzameling overbetaalde sub-profs heeft gehaald.

Ben benieuwd wie zijn opvolger wordt.
      Iedereen heeft recht op mijn mening!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door iOnline Bekijk bericht
        Ik vond mijnheer van Basten het eerlijk gezegd niet slecht doen bij het NL elftal. Ook bij Ajax denk ik dat hij het maximale uit de huidige verzameling overbetaalde sub-profs heeft gehaald.

Ben benieuwd wie zijn opvolger wordt.
        De goede man geeft meer dan 30 mio uit aan nieuwe spelers boven op de al kapitale selectie die er al staat en jij vindt dat hij het wel goed heeft gedaan. Rotterdamse humor zeker?

Van Basten heeft opzichtig gefaald op 1 punt vooral en dat is dat hij er geen elftal van heeft weten te maken. Het waren en bleven 11 individuen die ieder met hun dingetje bezig waren. Dat heeft hijzelf bij Studio Voetbal ook toegegeven. Voeg daarbij een aantal gezellige tte--tte's met amoebe's met capuchonnetjes op (ze noemen zichzelf ook wel Ajax-fans, maar zijn die naam niet waard) en ik kan me voorstellen dat San Marco er even geen heil meer in ziet.

Verder, lekker boeiend, dit gaat over Ajax!Zullen we het weer over voetbal gaan hebben als het over echte clubs gaat? ;-))

Groet
        GJ

Comment

Ik heb er de ballen verstand van, maar mij lijkt v.B. niet zo'n peoplemanager als bijvoorbeeld een Van Gaal of een Hiddink.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door iOnline Bekijk bericht
            Voor de voetballiefhebbende Gummers.
            Je bedoelt dat er straks weer wat te genieten is itt de afgelopen periode?

:-)
            fka v164

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GJ Bekijk bericht
              Verder, lekker boeiend, dit gaat over Ajax!Zullen we het weer over voetbal gaan hebben als het over echte clubs gaat? ;-))

Groet
              GJ
              Inderdead, dit is meer iets voor RTL Z, bij de beurskoersen (zegt ie al gniffelend vanuit een om Feyenoord treurend Rotterdam).
              Last edited by AJB; 06-05-09, 17:57.
              Tegenwoordig kennen de mensen de prijs van alles en de waarde van niets - Oscar Wilde

Comment

voetbal is voor hersenloze zwarte suzuki swift bedreigers ;-)
                "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
                "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
                "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
                "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door motroosje Bekijk bericht
                  voetbal is voor hersenloze zwarte suzuki swift bedreigers ;-)
                  En voor sommige mensen is voetbal gewoon hun werk.....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 325iRallyDriver Bekijk bericht
                    En voor sommige mensen is voetbal gewoon hun werk.....
                    overschat imbeciel spelletje voor het proletariaat ,dat een commercieel circus is verworden met salarissen waar volgevreten bankdirecteuren nog jaloers op kunnen zijn
                    das precies het punt ook meteen voor die hersenloze supporters , bij de bankdirecteur is een hoog salaris fout
                    maar voor een ster speler is het helemaal geen probleem
                    zelfs niet als zon flut club overeind moet worden gehouden met gemeenschapsgeld van de gemeente ,desnoods gemotiveerd met fysieke bedreigingen aan het adres van de burgermeester
                    "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
                    "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
                    "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

overschat imbeciel spelletje voor het proletariaat ,dat een commercieel circus is verworden met salarissen waar volgevreten bankdirecteuren nog jaloers op kunnen zijn
                      das precies het punt ook meteen voor die hersenloze supporters , bij de bankdirecteur is een hoog salaris fout
                      zelfs niet als zon flut club overeind moet worden gehouden met gemeenschapsgeld van de gemeente ,desnoods gemotiveerd met fysieke bedreigingen aan het adres van de burgermeester
                      Gedeeltelijk eens. Die dikke salarissen van topvoetballers zijn tot op zekere hoogte terecht, omdat zij aantoonbaar iets kunnen wat bijna niemand anders kan. Dat geldt meestal niet voor bankdirecteuren, uitzonderingen daargelaten. Maar die kereltjes graag niet met publiek geld volstoppen idd.

Comment

Deels mee eens, alleen is voetbal mijn werk als in de schoenen waar de amateur (maar ook de sterspeler) op speelt....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lle Bekijk bericht
                          Tja, kan het me wel voorstellen. Al heeft hij m.i. wel jammerlijk gefaald als trainer, zowel van de bond als van Ajax. (gefaald in de zin van het onvermogen attractief voetbal op het veld te brengen)
                          Bij Ajax, soit. Bij het Nederlands elftal heeft ie toch een aantal erg goede potten gebracht, en dan niet alleen die twee briljante partijen tegen Itali en Frankrijk.

Er is volgens mij geen elftal wat verhoudingsgewijs aan zoveel hoge verwachten moet voldoen als het NL's elftal.
                          2019 Volvo V60 T6

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 325iRallyDriver Bekijk bericht
                            Deels mee eens, alleen is voetbal mijn werk als in de schoenen waar de amateur (maar ook de sterspeler) op speelt....
                            eeeh ja? het veranderd mn mening natuurlijk niet
                            sommige voetbal spelers zullen ook weleens van een gsm netwerk gebruik maken wat ik beheer ;-)

overigens als mensen voor sportiviteit een balletje trappen in de vrije tijd is daar natuurlijk niets mis mee

dat commerciele circus op tv deels gefinancieerd met gemeensschapsgeld
                            en de politie die op de been moet ieder weekend omdat een stel 1 celligen met kitscherige shirtjes schuimbekkend de straat door moet met vernielingen omdat ze geen hobbies hebben is natuurlijk weer iets anders
                            Last edited by motroosje; 07-05-09, 19:55.

Comment

Working...
                            X