Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wereld van Kneuzen en Mietjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Wereld van Kneuzen en Mietjes

Nog een klassiekertje herstarten dan maar?

Ik zeg: zijn ze nou helemáál belazerd?

't Mot toch niet gekker worden.

Tien punten voor BikeNet.nl met de correcte foto-omschrijving.
    Mini Cooper Clubman
    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
    "Jasper val dood." - RH

10 punten voor Autoblog, BikeNet heeft slechts de boel ge-copy-paste. Moet niet gekker worden nee....
    2006 Volvo V70 2.4 (170pk)

Comment

De anti-whiplash hoofdsteun
      De isofix
      De veiligheidsriemen
      ?
      Kawa Versys 2010 MX-5 nc White up!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
        Nog een klassiekertje herstarten dan maar?
        Hulde, ik gun u volgaarne de draadstart!

Maarre... wat moet deze vinding eigenlijk voorkomen? Dat het zeer doet als de hemel op je hoofd valt? *rolt met ogen*
        Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
        "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Wellicht is de cw erg goed? De cw van een normale motor met berijder is echt beroerd.
          Direct voordeel: geen koude nek meer, en omkijken is wat eenvoudiger.

Comment

we hadden de BMW C1 toch al?
            Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Ja hoor:

Passen jullie wel op jongens, als je vanavond de weg weer op gaat?
              quote: "Het instituut adviseert vooral alert te zijn als de tijd tussen bliksem en donder minder is dan tien seconden."

PROEST. ze lopen ons gewoon te foppen :D

Comment

Het is misschien een beetje simpel gesteld (afgestemd op de gemiddelde Nederlander denk ik), maar ze hebben wel gelijk om te waarschuwen. 2 weken terug kon je die buien mooi zien aankomen. Gitzwarte lucht in de verte. Wauw denk je dan, da's mooi! En even later zie je dat de regen wel wat hard op je af komt terwijl je nog vrolijk 100 doet op de kurkdroge tweebaans provinciale weg. Je kunt nog niet tot 10 tellen of je ziet geen hand voor ogen meer en je waait haast van de weg af terwijl de takken om je heen van de bomen gescheurd worden. En dan denk ik dat die bui nog meeviel, want ik heb niet van die enorme hagelstenen gezien.
                Nee, dan heb ik liever dat Chantal in de X5 van d'r man afgeschrikt door het KNMI is thuisgebleven ipv dat ze in reddeloze paniek de verkeerde baan opstuurt...

Comment

Ik kan er geen linkje van vinden, maar vanochtend in rtl nieuws: De politie van oa groningen gaat met Segways trijden. Genoemde redenen:

Beter overzicht (mwah, met moeite iets voor te zeggen, maar een krukje van 5,- biedt dat ook) en beter criminelen achtervolgen dan te voet. Ja, tuurlijk, zo'n segway springt ook even over een tuinhekje heen... zijn die dingen ook nog eens begrenst op 25 km/u. Rennend zou ik nog een fietser vast durven te grijpen, maar vanaf een segway neit. Stelletje watje, ga lopen!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NoTVR Bekijk bericht
                    De anti-whiplash hoofdsteun
                    De isofix
                    De veiligheidsriemen
                    ?
                    Noem jij Panda (aka Euro NCAPanda) nu een mietje??

:-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MIOB Bekijk bericht
                      Ik kan er geen linkje van vinden, maar vanochtend in rtl nieuws: De politie van oa groningen gaat met Segways trijden. Genoemde redenen:

Beter overzicht (mwah, met moeite iets voor te zeggen, maar een krukje van 5,- biedt dat ook) en beter criminelen achtervolgen dan te voet. Ja, tuurlijk, zo'n segway springt ook even over een tuinhekje heen... zijn die dingen ook nog eens begrenst op 25 km/u. Rennend zou ik nog een fietser vast durven te grijpen, maar vanaf een segway neit. Stelletje watje, ga lopen!!!
                      Ies goed voor de laijnnn, donut ete en Segway rije gaat nie samuh..

Comment

Heb de marechaussee ook al op Segway's zien rijden op Schiphol. Ergens in December al.
                        Tja, de hele dag lopen is natuurlijk ook vermoeiend...
                        Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others

Comment

Ehm, was er niet ergens een draadje over ergernissen op vliegvelden waarin ook iets over afstanden werd gezegd ????

Kijk, Gods Eigen Wapen mag natuurlijk niet bezweet den burger te woord staan he.. ;-)
                          Veritatis simplex oratio est

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MIOB Bekijk bericht

ROFL, ooit een agent een crimineel zien achtervolgen, lopend? :D :D

Comment

Vroeger wel.

Maar ja, toen waren er nog echte agenten..... ;-)

Comment

Tutututhoho!

Vorige week zondag reed een BMW (hoe kan het anders) met gierende banden weg op de Erasmusbrug, om 20 meter verder weer voluit te remmen. Knalde bijna op zijn voorligger.

Ik liep naast 3 agenten, die heel even overlegden. 2 Zetten het op een lopen en ik dacht: dat kan niet want was toch een paarhonderd meter omlopen. Maar inderdaad: naar die BMW. De bestuurder werd toch wel een tijdje streng toegesproken; hij werd er bleek ehh, nee dat kan niet...

Dus hardlopen doén ze nog wel.

Comment

Over kneuzen en mietjes gesproken :

@Tom : wat moet jij met de foto van Stefan als avatar ? Is weer typisch Duits zo'n pratende sik :-)
                                  Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Zo, hier dus.

La Duts kwam net even langswippen voor een kopje koffie voordat ze naar haar volgende school zou gaan. Ze vertelde dat ze vanochtend op de eerste school meteen een afspraak had voor een overleg met een leerkracht, maar die kwam niet opdagen.

Uurtje later verscheen ze alsnog, met het excuus: 'Ja, er was een weeralarm afgekondigd, dus ik heb even gewacht en het daarna heel voorzichtig gedaan.'

WTF?

We hebben 't hier over regio Haarlem, waar geen spatje sneeuw (meer) ligt. 't Is gewoon nat op straat, that's all folks!

Goed, dat men met negen dooien in het afgelopen weekend nog meer trigger-happy is dan ooit om 'weeralarm!' te roepen, soit. Maar kan dat nou echt niet wat nauwkeuriger worden afgekondigd dan 'voor het hele land'?
                                    Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                                    "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dutch Bekijk bericht
                                      Zo, hier dus.

La Duts kwam net even langswippen voor een kopje koffie voordat ze naar haar volgende school zou gaan. Ze vertelde dat ze vanochtend op de eerste school meteen een afspraak had voor een overleg met een leerkracht, maar die kwam niet opdagen.

Uurtje later verscheen ze alsnog, met het excuus: 'Ja, er was een weeralarm afgekondigd, dus ik heb even gewacht en het daarna heel voorzichtig gedaan.'

WTF?

We hebben 't hier over regio Haarlem, waar geen spatje sneeuw (meer) ligt. 't Is gewoon nat op straat, that's all folks!

Goed, dat men met negen dooien in het afgelopen weekend nog meer trigger-happy is dan ooit om 'weeralarm!' te roepen, soit. Maar kan dat nou echt niet wat nauwkeuriger worden afgekondigd dan 'voor het hele land'?
                                      En zich dan nog afvragen waar die lakse houding van de studenten vandaan komt. Gelukkig ging het grotere deel van NL vanochtend juist eerder op weg.
                                      Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
                                      Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Ik had vanmorgen een verdacht soepel ritje inderdaad. Een hoop mensen zijn eerder of later weggegaan blijkbaar, want ik had nu op m'n normale tijd geen centje pijn qua drukte..
                                        Forza!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scudetto Bekijk bericht
                                          Ik had vanmorgen een verdacht soepel ritje inderdaad. Een hoop mensen zijn eerder of later weggegaan blijkbaar, want ik had nu op m'n normale tijd geen centje pijn qua drukte..
                                          Graag gedaan :-)

De koffie thuis smaakt een stuk beter dan die op het werk!

Comment

Of andersom: de mensen die al de hele dag zenuwachtig door het pand lopen als het gaat stormen en er geruchten gaan dat er misschien, mogelijk, wellicht een weeralarm afgekondigd gaat worden en dan toch voor de zekerheid maar om 14:00 uur onderweg gaan "want het kan wel eens gaan spoken".
                                            ------------------------------------------------
                                            We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

Dat doe ik ook altijd. Werkt perfect. :D

Duitsers zijn nog ergere kneuzen en mieten dan de Nederlanders, dus als je even ontzag voor de storm en een trillinkje in de stem legt, komt direct de vraag waarom ik eigenlijk niet al lang weg ben! :D
                                              You know that reality is immaterial

Comment

Maar begrijp ik het nu goed dat ik best naar buiten had gekund vanochtend?
                                                fka v164

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door v164 Bekijk bericht
                                                  Maar begrijp ik het nu goed dat ik best naar buiten had gekund vanochtend?
                                                  Nee! Ik zou gewoon nog even binnen blijven tot maart 2009!

Comment

Viel mee, de sneeuwkettingen deden het uitstekend.
                                                    fka v164

Comment

De planeet loopt vol met mietjes ... ongelooflijk.
                                                      Weeralarm, hoe verzinnen ze het? In '53, toen had je weeralarm, niet gaan werken omdat je op je dak van je overstroomde woning zit, dat is een geldige reden, dat is overmacht. Niet dat emmertje sneeuw dat deze morgen op de weg lag.
                                                      Ik sta er elke dag van verbaasd dat mensen nog heelhuids doorheen de dag komen, angstwezels zijn het. Kweken fobieën bij de vleet en geven zo de staat de middelen en drogredenen in handen om nog meer regels en beperkingen op te leggen ... verdamnd.
                                                      Last edited by rocketscience; 24-11-08, 14:50. Reden: Historical correctness. Thanx W220L
                                                      Rock on. RS.

Comment

En zonder deze mensen woonde de marketeer 3 hoog achter tussen de schotels en het gejammer van doodbloedende schapen ipv in een idyllisch gelegen strijklichtboerderij.... :)
                                                        You know that reality is immaterial

Comment

Was het water 5 jaar later pas de grens over gegaan ???

Weeralarm in 1953, ja toen wel ja.... ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SchnitzelStephan Bekijk bericht
                                                            En zonder deze mensen woonde de marketeer 3 hoog achter tussen de schotels en het gejammer van doodbloedende schapen ipv in een idyllisch gelegen strijklichtboerderij.... :)
                                                            Héhéhé. Dat ge het maar weet, maar zoals het een goeie marketinghoer betaamt, heul ik gewoon met alle meutes mee - onafhankelijkheid noemen ze dat dan. :-)

W220L, dank je ... :-)

Sneeuw, daar doe je dit mee ipv te jammeren:

Link.
                                                            Last edited by rocketscience; 24-11-08, 14:52.
                                                            Rock on. RS.

Comment

Ach, je was nog klein he, in die jaren ....... ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk bericht
                                                                Ach, je was nog klein he, in die jaren ....... ;-)
                                                                Daarom ook maar kleine sneeuwpopjes.

Comment

Working...
                                                                X