Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wereld van Kneuzen en Mietjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gait156 Bekijk bericht
    En dat je favoriete hagelslag op is en dat je ook al 3 dagen niet genøkt hebt.
    Zoiets? ;)
    Beide geen gebrek, die irritaties hebben BMW rijders niet jonghu :-)

Comment

• http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...politie__.html
      ------------------------------------------------
      We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

• Mooie column die wel in dit draadje past:

http://www.metronieuws.nl/columns/20...que-van-de-ven
        ''Thank God for the internet experts''

Comment

• Stom wijf klaagt zes (6) jaar oud meisje aan vanwege ski-ongeluk

De claimcultuur heeft een nieuw dieptepunt bereikt, zou je denken. Moge het mens branden in de hel.
          Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

• Ongefuckinglovelijk...

http://www.nu.nl/buitenland/4375506/...en-europa.html

http://www.nu.nl/binnenland/4375582/...-noordzee.html

Vanochtend vroeg even iemand naar Schiphol gebracht vanwege te verwachten trein-ellende. Of het vliegtuig zou gaan was blijkbaar ook de vraag, maargoed. Of ik durfde te rijden. Ja hoor. Zelden zo'n rustige en keurig schone A4 gezien (Schiedam-Schiphol). Ik dacht niet te gek doen maar 130 op de cruise ging prima. Alleen hier de eerste 2 straatjes tot een min of meer doorgaande weg waar al een paar mensen gereden hadden was het even leuk glibberen. 5 meter Touring die dwars de hoek om zwaait is even wennen maar reageert eigenlijk heel rustig en netjes. ASC helemaal niet slecht voor zo'n oude auto.

WTF? Negatief reisadvies? Blijf vooral thuis? Neem dekens en kaarsjes mee? Ik wou dat ze elke dag code Oranje deden dan was het lekker rustig op de weg...

Comment

• Ben ook niet zo van dat benauwde, vandaag op de A12 bij Ede was het zo rond 10:30h 1 ijsbaan.
              Ik reed daar met een auto-ambulance erachter maar voelde dat ik op een laag ijs reed, auto ging heen en weer.
              Reed niet harder dan 50km/h, was ook niet verantwoord om harder te gaan, zachter was zelfs beter.
              Als je gas gaf dan zag je het ASR lampje volop knipperen, zoals gezegd, niet van dat benauwd maar dit heb ik nog nooit mee gemaakt, brrrrrr :-(

Comment

• Omstreeks het middaguur een ritje gemaakt met de motor in NRW (D).
                Had een afspraak met de Triumph dealer.
                Compleet uitgestorven toko, in de showrom druk met afstoffen.
                In de werkplaats alleen de echo van een lege ruimte.

Waarom ik met de motor gekomen was? Waarom niet?
                Beetje oppassen met bochten, op het rechte stuk niet te wild. Dan kan er niets gebeuren.
                Voor alle eerlijkheid: de weg was compleet ontdooit. Rijden lijkt het meest op sturen in de regen.
                Twee kleine glibbertjes lieten zich eenvoudig corrigeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kwibus Bekijk bericht
                  Omstreeks het middaguur een ritje gemaakt met de motor in NRW (D).
                  Had een afspraak met de Triumph dealer.
                  Compleet uitgestorven toko, in de showrom druk met afstoffen.
                  In de werkplaats alleen de echo van een lege ruimte.

Waarom ik met de motor gekomen was? Waarom niet?
                  Beetje oppassen met bochten, op het rechte stuk niet te wild. Dan kan er niets gebeuren.
                  Voor alle eerlijkheid: de weg was compleet ontdooit. Rijden lijkt het meest op sturen in de regen.
                  Twee kleine glibbertjes lieten zich eenvoudig corrigeren.
                  Orgaandonoren moeten er ook zijn in deze wereld. Stoer bezig Kwibus!

Comment

• Nah, dat was nog een nawee van de weddenschap met Bono en Bruce.
                    Veritatis simplex oratio est

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Noobie Bekijk bericht

Orgaandonoren moeten er ook zijn in deze wereld. Stoer bezig Kwibus!
                      Eens, ben alleen nog niet van plan daar actief deel van uit te maken.

Beetje rijervaring helpt wel.
                      In 35 jaar en flink wat kms pas een keer gevallen. Volledig onvoorzien.
                      Net een gangetje van 60 km/u onderuit gegaan. Beetje natte asfaltweg bleek spekglad.
                      Met een oude brommer zonder ABS hoef je de voorrem dan maar even aan te raken en je ligt.
                      Schade aan de motor viel mee, wel twee weken een pijnlijke schouder gehad. Verder niets.

Dank mijn ouders voor de stevige kast die ze me meegaven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kwibus Bekijk bericht

Eens, ben alleen nog niet van plan daar actief deel van uit te maken.

Beetje rijervaring helpt wel.
                        In 35 jaar en flink wat kms pas een keer gevallen. Volledig onvoorzien.
                        Net een gangetje van 60 km/u onderuit gegaan. Beetje natte asfaltweg bleek spekglad.
                        Met een oude brommer zonder ABS hoef je de voorrem dan maar even aan te raken en je ligt.
                        Schade aan de motor viel mee, wel twee weken een pijnlijke schouder gehad. Verder niets.

Dank mijn ouders voor de stevige kast die ze me meegaven.
                        Gap, drie weken...

Comment

• Zucht. Niet wéér! Níemand zit hier op te wachten, zeker ook de koning niet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door netraam Bekijk bericht

Zucht. Niet wéér! Níemand zit hier op te wachten, zeker ook de koning niet!
                            Dat tabblad "Dwarf video's X", hoort ook wel in dit draadje thuis ;-)))

Comment

• Hehe, eindelijk ;)

Comment

• Of kun je daar ook een stemwijzer invullen? ;-)
                                Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

• Nu weten we waar de D in D66 voor staat :-p
                                  privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door scuderia Bekijk bericht

Dat tabblad "Dwarf video's X", hoort ook wel in dit draadje thuis ;-)))
                                    <voelt een Paay-waardige rel aankomen>

Comment

• Haha, mooi Gummen grapje :-)

Comment

• Ja, we hebben er weer een. De NOS is nu druk bezig met reclame te maken voor een nieuw televisieprogramma waar ze mensen met een dialect en accent in de slachtofferrol drukken. Sterk staaltje ''zeiken om het zeiken''. De sterkte van een accent is wat mij betreft een keuze. Dat je kan horen waar iemand is opgegroeid is volgens mij vooralsnog als charmant te kwalificeren. Met een overdreven accent en dito houding op een solicitatiegesprek komen en dan de baan niet krijgen is jezelf aan te rekenen, wat mij betreft dan. Maar genoeg hierover. Ik vond het meest stuitende wel de Limburgse lagereschoollerares die zegt ''...iedereen praat in de teamkamer toch anders als ik...'' wat vervolgens door de mbo-stagiaire vertaald wordt in ''..als mij...''. Kijk, als dit godsammekrakke de toekomst van het onderwijs is, is het hebben van een accent wel het laatste waar je je zorgen over moet maken.

https://www.youtube.com/watch?v=1Kc2uPZ2AJE

Last edited by hugo; 23-09-17, 16:47.

Comment

• Ach jee, die Frank toch....

Frank Masmeijer is vrijdag door de rechtbank van Antwerpen veroordeeld tot een celstraf van acht jaar. De oud-presentator is schuldig bevonden aan betrokkenheid bij drugssmokkel.

Comment

• 8 jaar voor wat wit poeder, terwijl draaideur moordenaars lachend de een na de andere zedendaad begaan. Als ik Frank was zou ik geen TBS vragen.
                                            Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

• Okee. Toch even weer een VVDG-momentje. Speciaal op Gummen inloggen om te kijken of dit draadje gisteren of vandaag nog een schop heeft gekregen.

(Niet dus. :gezicht van ontzetting: )
                                              Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                                              "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

• ff andere draadje checken heh ;-)
                                                Honda Civic Type-R 2010 GrandPrixWhite

Comment

• Tja:
                                                  https://www.nu.nl/buitenland/5666849...t-krekels.html

6 januari 2019 03:52Laatste update: 3 uur geleden
                                                  19

De 'geluidsaanvallen' die vanaf eind 2016 voor fysiek ongemak zorgden op de Amerikaanse ambassade in Cuba, zijn mogelijk veroorzaakt door krekels.

Amerikaanse en Engelse wetenschappers hebben enkele geluidsfragmenten onderzocht en kwamen tot de conclusie dat de mysterieuze, hoge piepgeluiden werden veroorzaakt door krekels tijdens paringstijd.

"We weten nog niet precies wat de medische achtergrond is van de klachten van het ambassadepersoneel, maar de geluiden op de fragmenten die we hebben bestudeerd, werden vrijwel zeker geproduceerd door krekels", aldus een van de onderzoekers.

De wetenschappers maken wel de kanttekening dat ze niet alle gehoorde geluiden kunnen toeschrijven aan krekels, waardoor het nog steeds mogelijk is dat het personeel inderdaad slachtoffer was van een aanval met geluidsgolven.

De Verenigde Staten beschuldigden Cuba ervan om zogeheten sonische aanvallen (geluidsgolven en andere straling) te richten op de Amerikaanse ambassade in Havana, waardoor meerdere personeelsleden ziek werden. Zo was er sprake van symptomen als misselijkheid, hoofdpijn en gehoorschade.

Als gevolg van de mysterieuze geluiden haalde de VS een aanzienlijk deel van het ambassadepersoneel weg uit Cuba. Ook werden enkele Cubaanse diplomaten uitgewezen en teruggestuurd naar het Caribische eiland. De Cubaanse regering heeft altijd ontkend sonische aanvallen te hebben uitgevoerd op de Amerikaanse ambassade.

Comment

• Ik kom hier nog wel eens. Mooi hoe de man rustig zijn koffie drinkt als de overvaller dreigt :-)

https://www.tvl.be/nieuws/29-jarige-...ak-slaag-71353
                                                    8.2 met supercharger?

Comment

Working...
                                                    X