Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

linksplakkers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• linksplakkers

Ook zo strontziek van die 100-110km/h linksplakkers?
    http://www.leftlanedrivers.org/

geweldig ja :)

john?

Comment

Weetje: in Michigan heb je de wet aan jouw kant als je links rijdt op een snelweg met tenminste drie rijstroken. Maakt niet uit of er iemand achter je zit die harder wil en mag. Is verder nergens zo in de VS, alleen hier.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Laurens de Jong Bekijk bericht
        Weetje: in Michigan heb je de wet aan jouw kant als je links rijdt op een snelweg met tenminste drie rijstroken. Maakt niet uit of er iemand achter je zit die harder wil en mag. Is verder nergens zo in de VS, alleen hier.
        In de VS heb je toch ook gewoon de 'keep your lane' ongeacht de snelheid? Dus dat je dan rechts inhaalt?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door _Arthur Bekijk bericht
          In de VS heb je toch ook gewoon de 'keep your lane' ongeacht de snelheid? Dus dat je dan rechts inhaalt?
          Nee. Sterker nog: ik heb nog nooit een Amerikaan ontmoet die begrijpt wat je bedoelt als je "keep your lane" zegt.

Rechts inhalen is maar in een paar staten absoluut verboden, maar "KEEP RIGHT EXCEPT TO PASS" kom je vaker tegen:

Comment

Offtopic: op die foto staat 'onze' huur Taurus. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat dat model ook naar europa gehaald zou worden. Prima kar voor weinig geld. Onderstel was wat slapjes, maar verder kon ik geen echte minpunten ontdekken. Meer (diesel) motoren en een stationwagon en je krijgt een 7 serie formaat auto voor de prijs van een focus. Ow ja, dat was het, concurrent in eigen huis.

Comment

*zoekt Taurus op foto en vraagt zich af of Cav die Nissan Altima bedoelt* :)
              Mini Cooper Clubman
              "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
              "Jasper val dood." - RH

Comment

Weet je hoe klein die foto is op je mobiel? Dat bordeaux rode ding wat daar rijdt in dat rijtje sufkutten lijkt verdomd veel op een Ford Taurus. Maar je hebt gelijk. HEB JE NOU JE ZIN? :)

Comment

Ha, die Gummers;

Zo eentje zeker?

Heeft volgens mij technisch veel gemeen met de vorige generatie Mondeo.
                  Scherven brengen gelul.

Comment

Is dat zo? Hij deed juist helemaal niet aan Mondeo denken. Een Mondeo stuurt snaarstrak. De Taurus stuurt prima, maar verre van sportief. Het is gewoon een gemoedelijke giga ruime auto die niet teveel kost.

Ik was wel blij dat ik voor de rondreis een 300c kreeg, maar die paar keer die ik er in week 1 mee heb gereden en meegereden bevielen goed.

http://picasaweb.google.com/dennisdr...21836998283714
                    en dan de volgende foto's ook even aanklikken: lekker kansloos, maar wel een goede indicatie van hoe groot die kofferbak is!
                    Last edited by Dennis Cavallino; 08-05-09, 12:45.

Comment

Ha, die Cav;

Ben er niet 100& van overtuigd, maar de platforms komen volgens mij overeen. Ongetwijfeld zijn dan de Europese veren en dempers wel door balpenveertjes en fietspompen vervangen....
                      Scherven brengen gelul.

Comment

http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_D3_platform

Niet de Mondeo, wel een hele zwik Volvi (S60, V70, XC90) en Yankee Fords.
                        Mini Cooper Clubman
                        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                        "Jasper val dood." - RH

Comment

Impala

Ik had 2 jaar terug een nije Impala 3.5 als fullsize huurwagen aan de westkust, daar was helemaal niks mis mee eigenlijk. Automaat met stengel aan het stuur was ff wennen, maar het reed best goed en voor amerikaanse begrippen redelijk strak. Ding kwam zowaar nog wel vooruit met de kickdown, mag ook wel met 200+ pk. Verder een hele ruime, comfortabele wagen. En voor een Skoda rijder als ik was het interieur best te pruimen, plastic-gehalte viel wel mee.

Het keep your lane principe heb ik wel zo ervaren, op de grotere meerbaanswegen is het heel normaal dat je aan beide kanten kunt inhalen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht

Verklaart een hoop, ik vond 't wel wat op de S80 lijken en dat is ook 't zelfde platform. De S80 heeft een Europeser onderstel en is kleiner achterin, maar verder voelt 't wel aardig 't zelfde. Ik heb alleen 't idee dat de wieluitslag van de Taurus groter is en dat vond ik een nadeel bij de S80. Of 't zo is weet ik niet zeker.

Comment

In Canada werd 't 'keep your lane' principe ook toegepast, maar vooral binnen de bebouwde kom. Erbuiten waren weinig 3 baans wegen en zag je dat men meer rechts hield. 't voordeel van keep your lane was vooral dat je direct na 't invoegen op de rijstrook kon gaan rijden waar je na enkele (k)m's weer vanaf ging als uitvoegstrook.

Comment

Ha, die Jasper;

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht

Klopt; ben in de war met de Ford Contour.
                                Scherven brengen gelul.

Comment

Prima idee.
                                  Kan John niet een paar zonnebandstickers in een volgend gummenpakketje stoppen? Doe mij maar deze:
                                  Attached Files
                                  Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Of een lopende lichtbak:

"JA!!!!!!!!!!!!!!!!! ER IS OOK EEN RECHTERBAAN, SPECIAAL VOOR U!!!"
                                    www.carscoffeecigars.nl

Comment

er zijn al voldoende mannen van subaruclub en extreme machines die het nodig vinden om in NL met <-- revo evom
                                      op de voorruit te rijden

redelijk sneu natuurlijk (understatement)

E
                                      يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

Die hebben zeker ook zo'n Blauwe fleecetrui met
                                        Subaru logo? :)

Comment

ja en alles behalve soebaaroe is niet goed natuurlijk
                                          bmw rijders zijn van de duivel (daar maken ze een punt rofl) dat soort uitspraken
                                          ;-)
                                          يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

Mmm het zijn toevallig wel de fora's waar jij ook graag komt pochen TSM.
                                            Rij gezond, rij een kiwi.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lars Veenstra Bekijk bericht
                                              Mmm het zijn toevallig wel de fora's waar jij ook graag komt pochen TSM.
                                              Soort zoekt soort he :-)

Comment

Zo is het maar net.
                                                Beetje afgeven hier op de tuningpetjes, maar daar wel met de klabanus in de rulle knuisten meesjorren als er weer een turbo voorbijkomt zo groot als een kalf.
                                                Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Working...
                                                X