Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Humor

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Humor

Ben het Eurovisie Songfestival aan het kijken. Inmiddels tot liedje 6 gekomen. Weet niet hoel lang ik het nog volhoud. F*k wat ongelooflijk slecht zeg. Tenenkrommend gewoon. Werkelijkwaar tranen in mijn ogen van het lachen. Vooral wanneer ze Engels proberen te zingen. De gemiddelde voorronde van Idols haalt een hoger niveau.
    Iedereen heeft recht op mijn mening!

Songfestival kijken? Ga toch een stukje toeren in je nieuwe wagen. Oh wacht.... ;)

Doet Gordon nog mee?
    $ (cat - 2>&1 ) > /dev/null

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geelhoed Bekijk bericht
      Doet Gordon nog mee?
      Die is kennelijk verkracht door 12 Russen.

http://www.youtube.com/watch?v=D4nmv...layer_embedded

Comment

Goed nieuws! Nadat onze Toppers het, ondanks een daverend optreden, nét niet haalde, gaan we volgend jaar Fransje Bauer sturen!

Frans Bauer lonkt naar songfestival

AMSTERDAM - Frans Bauer ziet het wel zitten om volgend jaar Nederland te vertegenwoordigen op het Eurovisie Songfestival. "Ik denk aan een liedje in de Nederlandse taal", zegt hij zaterdag in De Telegraaf.

Donderdagavond streden Gordon, René Froger en Jeroen van der Boom om een plek in de finale, maar hun nummer 'Shine' haalde het niet. "Het is triest voor de Toppers", meldt Bauer in het ochtendblad. "Misschien dat we meer kans hebben als we onderscheidend zijn."

Het songfestival wordt volgend jaar uitgezonden door de Tros in plaats van de NOS. Frans Bauer onderhoudt nauwe banden met de Tros. "Ze moeten zeker komen praten", zegt de zanger. "Ik wil het wel proberen. Ik vind dat Nederland in elk geval door moet gaan."

Andere namen die zouden circuleren zijn Nick en Simon, Jan Smit en Ilse DeLange.

Eerlijk is eerlijk, slechter dan de Toppers kan het niet, ik ben ook voor zingen in je moerstaal en Fransje's nummers liggen wél lekker in het gehoor. (Heb je éven voor mij....)

Afijn, we zullen zien in tweeduizend en tien.

Comment

Proletenkermis. Opdoeken die doorgestoken kaart van elkaar afzuigende Warshaw-pacters.
          Mini Cooper Clubman
          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
          "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
            Proletenkermis. Opdoeken die doorgestoken kaart van elkaar afzuigende Warshaw-pacters.
            +1

Dit dus, ophoeren met dat stink 'Songfestival' voor mongolen.

Comment

Ik zag tijdens het zappen wel een paar lekkere wijven langskomen.
              Voor de rest is het een tenenkrommende circus voor mongoloïde amoebes en Wildersstemmers (jaja, ik weet, een tautologie).
              Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Heel wat playback artiesten....
                Veritatis simplex oratio est

Comment

Zaten idd wat fijne Oost Europese Milfs tussen. Met name de Roemeense en die Sletlana uit Ukraine.
                  Voor de rest een kneuzenkermis (ik zag o.a. een Griekse Freddy Breck) met een overigens terechte winnaar.

Jammer dat die Rockabillies uit Belgie niet door gingen.

Sowieso zijn die toppers veel te oud voor dit soort festivals.

Volgend jaar Lisa sturen met een Rockbitchnummer :-)
                  Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Ha, die Cobraman;

"kneuzenkermis"

Desondanks de hele zooi toch maar uitgezeten?
                    Scherven brengen gelul.

Comment

Na het zien van dit daverende optreden van Gordon vraag ik me serieus af hoe serieus ze hem nog moeten nemen als jurylid in de X-Factor.

Wat een aanfluiting zeg. Zong slecht en bewoog als een kreupele zeug in een glitterpak.

Afijn, voelt hij ook 's hoe het is om eruit gestemd te worden.

Ik heb dat liedje van Noorwegen nog steeds niet gehoord trouwens. Was het écht zo goed?

Comment

Natuurlijk niet. Er zijn namelijk in de hele historie van Eurovisie maar 2 goede liedjes te berde gebracht. Waarvan er 1 zelfs niet eens won. Zeker de laatste 15 jaar heeft het nog minder met talent en compositie te maken dan daarvoor - en toen WAS het al kut.

Dat TM zoiets gewoon gaat zitten kijken met een bak chips en een Aldi-pils lijkt me toch voldoende endorsment, of niet dan? :)
                        Mini Cooper Clubman
                        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                        "Jasper val dood." - RH

Comment

Dit was dus de Belgische inzending voor het Eurovisie songfestival

http://www.youtube.com/watch?v=N_atscWLks4

Ik heb ze gisteravond slechter gezien.

Comment

Rockbitchnummer WTF ?

Denk dat Rockbitch iets te *modern* is voor het Eurovision Song Festival

CM/TM is duidelijk nog nooit bij een optreden van rockbitch geweest

:-S

E
                            يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TSM Bekijk bericht
                              Rockbitchnummer WTF ?

Denk dat Rockbitch iets te *modern* is voor het Eurovision Song Festival

CM/TM is duidelijk nog nooit bij een optreden van rockbitch geweest

:-S

E
                              Ik wel.
                              Zelden zo gelachen (we waren ook erg dronken)
                              Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Haha, hier nog zo een met goede smaak. Het was... memorabel, za'k maar zeggen.

She wants a fistfuck! Up to the wrist!

De noviteit was er wel rap vanaf, maar goed, anno 1997 was dit natuurlijk net zo edgy als nu Arie Boomsma die Willem-Alexander paalt op het monument op de dam of zo. :)
                                Mini Cooper Clubman
                                "Jasper val dood." - RH

Comment

Mijn voorgevoel om niet te dicht bij het podium te gaan staan werd bewaarheid toen de golden shower gelanceerd werd :)

EDIT: verrek, ik herinner me ineens iets!
                                  Ik heb ooit staan praten met de man die Rockbitch destijds naar Nederland gehaald heeft en gepromoot. Haha, ik was wel verbaasd want je zag het niet aan hem af.
                                  Last edited by PACO; 17-05-09, 22:25.

Comment

En toch is het niet slecht...

http://www.youtube.com/watch?v=ShNBrsWAAHU

Hoog meezinggehalte.
                                    Shala-lie shala-la het gaat niet uit mijn kop :-)

Comment

Ik moest meteen aan dit nummer denken...

http://www.youtube.com/watch?v=QLoQJVajLXI

Dat is het nou het grote nadeel van internet; je wordt soms ongewild en ongevraagd met dingen geconfronteerd waar je eigenlijk geen weet van wilt hebben.....

Comment

Dit is zeker zijn vader :-)

http://www.youtube.com/watch?v=MGpN5...eature=related

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cobraman Bekijk bericht
                                          Dat bedoel ik dus...

Comment

Working...
                                          X