Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Te weinig politie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Te weinig politie

Wanneer ik dit bericht lees:

http://www.nu.nl/algemeen/1970088/po...ast-gouda.html

...begrijp ik ineens dit bericht:

http://www.depers.nl/binnenland/3083...sen-dicht.html
    Iedereen heeft recht op mijn mening!

Inderdaad.... ;-)
    "Bork Bork Bork!" - Swedish Chef

Comment

De administratieve romslomp cq afhandelingen van bekeuringen etc. is natuurlijk veel belangrijker...
      Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Hé CM blijf eens in je clownsrol ipv opeens serieus te reageren. :)

Comment

Te weinig? Nee, verkeerde prioriteiten! (heb godverdegodver vandaag een bekeuring in de bus gekregen. 8km te hard. 32 euro. Om 21.30 op een leeg stuk 4 baans A2.)

Comment

probeer maar eens aangifte te doen als je bent opgelicht of bestolen
            terwijl je ze nog de naam en het adres van de dader geeft
            dan vertellen die lamlendelingen dat je maar een aangetekende brief moet sturen
            en als ze na langdurig aandringen dan toch met tegenzin een aangifte van je opnemen , dan loop je het risico of je eerst nog even een "onbetaalde" bekeuring moet betalen voor er verder kan worden gegaan
            vervolgens als alles eindelijk is geregeld.... wordt er niets gedaan , weken bellen en van het kastje naar de muur worden gestuurd
            dan hebben ze "cursus" gehad en dus geen tijd gehad want ja cursus doe je niet in je eigen tijd...... zaak over geven naar een collega kan zeker niet
            of prioriteiten
            zag er laatst weer tenenkrommende voorbeelden van bij peter r de vries
            de politie is er allang niet meer voor de burger ,bemant met gedreven idealisten , maar een "carrierre " mogelijkheid voor lamlendelingen om achter regels en een bureau te kunnen schuilen met af en toe een vuurwerk voorlichting op een basisschool

die zogenaamde criminaliteitsdaling is gegoochel met cijfers
            burgers worden ontmoedigd om aangifte te doen en tegengewerkt ,een hoop aangiftes verdwijnen in de la omdat ze niet genoeg "punten" hebben
            ik heb ook sterk het vermoeden dat een hoop burgers en met name middenstanders al geneens meer aangifte doen van een hoop vergrijpen op basis van eerder lamlendig optreden en afscheperij

dit gaat helemaal de goede kant niet uit ,,, ze moeten goede arbeidsvoorwaarden scheppen en gemotiveerd personeel werven (die aan eisen voldoen en niet de verschoppelingen die nergens anders meer terecht kunnen om tekorten te vullen) , die je niet belast met bureaucratie en met mandaat de straat op kan sturen
            Last edited by motroosje; 28-05-09, 03:55.
            "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
            "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
            "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
            "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Ik verwijs graag naar mijn autoinbraakdraadje:

Oorspronkelijk geplaatst door iOnline Bekijk bericht
              Politie wil géén vingerafdrukken komen afnemen.

Was niet nodig. Toen ik aangaf dat ze die dan eventueel konden matchen met figuren die al eerder voor een gelijksoortig vergrijp waren opgepakt gaf men eerst aan dat die kans erg klein is. Lijkt me gelul, zeker waarneer ze zelf aangeven dat iedere keer wanneer ze na een paar maanden (weken) vastgezeten te hebben zo'n figuur weer vrij laten het aantal inbraken weer stijgt. Toen ik zei dat het dan eventueel kon zijn dat als ze later iemand oppakken, ze misschien wel in één keer 30 kraken op zouden lossen gaf men vervolgens aan dat ze daar simpelweg niet de middelen voor hebben. Bovendien had ik al de auto naar hen toe gereden, dus was het bewijs materiaal vervuild. Toen ik aangaf dat ze dan mijn vingerafdrukken ook mochten afnemen zodat dat die niet voor verwarring zouden zorgen ging men daar geeneens op in.

Ik durfde al niet meer over DNA sporen te beginnen.

Niet de middelen dus. Als ik fokking 6 km/u te hard rijd krijg ik #%&* in 3-voud fanmail uit Leeuwarden, wanneer ik niet op tijd betaal dreigbrieven uit naam van de koningin en als het moet komen ze 3 man sterk aan je deur het geld halen, maar wanneer er voor een paar duizend euro aan schade en diefstal wordt begaan hebben ze daar níet de middelen voor.

Grrrr!

Comment

Ach, er zijn goeie politiemensen zat. Die ook maar al te graag datgene doen waarvoor ze er eigenlijk zijn nl. tuig en criminelen van de straat afhalen.
                Helaas is het weer de ploitiek die de zaak verpest (heeft) ; allochtonen en vrouwen zullen en moeten voorrang krijgen op een blanke NL-er. Omgekeerde discriminatie dus, maar omdat het bedacht is door de overheid mag je dat niet hardop zeggen. Ben je rascist/fascist/chauvinist* (doorhalen wat niet van toepassing is).
                Dus zitten we opgescheept met een waardeloze politietop en een groot aantal 'politie-mensen' waar ik een groot vraagteken bij durf te zetten of ze misschien zelf niet achter de tralies thuishoren.

Aangevuld met onze hopeloze 'Rechterlijke macht' en de chaos is compleet.

Anyway: the damage is done....krijg je in een democratie waarin de overheid alléén maar groter wordt niet meer opgelost.
                All you need to remember is the number '70' .

Comment

Ik denk eerlijk gezegd dat het allochtonenvoorkeursbeleid dat er gevoerd wordt bij de wervingsafdeling van de politie hier geen éne pepernoot mee heeft te maken. :)

Comment

Och, die hoeven iig niet op Marokkaanse les. :)
                    You know that reality is immaterial

Comment

Neuh, die moet je weer in de gaten houden omdat ze voor het thuisfront spioneren:

http://www.trouw.nl/nieuws/nederland...r_Marokko.html

:)

Comment

Anyhow, voordat dit topic verzandt in allochtonendraadje part 45332, ik denk serieus dat het de kaaskoppen in Den Haag zijn die dit veroorzaken. Niet de in het blauw gehesen Achmeds en Anita's op de straat.

Comment

Working...
                        X