Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een goed alternatief voor wijn?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Een goed alternatief voor wijn?

Ik drink al een paar maanden geen alcohol meer.

Als "alternatief" voor bier heb een een alcohol vrij biertje...als je een goeie hebt gaat de eerste nog maar het is niet echt een alternatief maar alá er is tenminste een alternatief.

Is er ook zoiets als alcohol vrije wijn...rode, witte of een lekker rosétje bij het weer van vandaag maar dan zonder de alcohol????
    Alleen als ie ijs en ijs koud is.

Doe ff normaal.

Neuken doe je ook met een vrouw van vleesch en bloed, niet met een opblaaspop.

Comment

Wijn zonder alcohol heet druivensap en kun je gewoon kopen, zowel witte als rode :-).

Comment

;)

Comment

Nou, vooruit, ben de kwaadste niet. Er bestaat inderdaad alcoholvrije wijn. Te koop bij de supermarkt.

't Is rommel. Punt. Neem druivensap. Of gewoon normale wijn.
          Alcoholvrije wijn. Moet niet gekker worden.

Comment

Ik had vast ff moeten zoeken: http://www.alcoholvrij.com/

Iemand wel eens iets van dit op??

Comment

Als ik geen alcohol wil drinken, ga ik ook niet iets drinken wat er dan naar zou smaken. Alcoholische dranken zijn lekker, juist omdat er alcohol in zit.
              Dan drink ik liever gewoon water of een verse jus of zo. Ik zou daar ook de oplossing zoeken, ipv iets zoeken wat dan op wijn lijkt, wat je niet zal lukken.

Comment

Ha, die Gummers;

Oorspronkelijk geplaatst door Streamz Bekijk bericht
                Doe ff normaal.

Neuken doe je ook met een vrouw van vleesch en bloed, niet met een opblaaspop.
                Precies, en als je nou gewoon weer lekker alcohol drinkt gaat er in al dat genöök ook een stuk minder tijd zitten!
                Scherven brengen gelul.

Comment

een serieus goede druivensap als alternatief voor rode wijn is die merlot-druiven sap van de AH. Maar je alcoholvrije drankje hoeft toch niet op de alcoholhoudende versie te lijken?
                  Forza!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scudetto Bekijk bericht
                    een serieus goede druivensap als alternatief voor rode wijn is die merlot-druiven sap van de AH. Maar je alcoholvrije drankje hoeft toch niet op de alcoholhoudende versie te lijken?
                    So wie so zijn die Excellent sappen erg lekker.
                    All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scudetto Bekijk bericht
                      Nee maar al die "zoete" light en fris dranken heb ik nu wel gehad.

Opzich hou ik van een drooge witte wijn.... als frisdrank bij het eten gaat Rivella dan nog wel maar ik be benieuwd naar z'n alcohol vrije witte.

Comment

Ik ken de witte Eisberg en die is best lekker, oa. te koop bij:
                        http://www.le-ruisseau.nl/?page=asso...nu=assortiment

Comment

De kernvraag luidt: waarom drink je geen alcohol meer?

Een alcoholvrij alternatief voor goede wijn bestaat niet. Punt.

Als ik sober dien te blijven (bijvoorbeeld vanwege autorijden), drink ik meestal gewoon kraanwater.
                          Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Working...
                          X