Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Litjens

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Litjens

Litjens carriére schijnt voorbij na een botsing met een stilstaande boom.

19 jaar.

ET, tell me, hoe veel draden waren hier al over?
    * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
    * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Deze jongen vond ik na wat googlen: http://www.joey-37.nl/persberichten/...%20voorbij.pdf

Triest, maar ik had eerlijk gezegd nog nooit van hem gehoord.
    Mini Cooper Clubman
    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
    "Jasper val dood." - RH

Comment

Hier ging ook pas na googlen een lampje aan. Ik dacht eerst dat Sliobbe Paul Litjens bedoelde (gecertificeerd Nederlands strafcornerkanon in de jaren '70), maar ja, diens carrière is al zo lang voorbij dat dit niet echt een post op gummen waard is natuurlijk.

Verder een triest verhaal natuurlijk, maar wel inherent aan de risico's die bij motorsport horen (vraag maar aan Wayne Rainey).

Groet
      GJ

Comment

Heb hem een tijdje terug nog gezien tijdens de Superbike races op Assen. Jammer. Hij was erg goed en had best ver kunnen komen.

Toen ik net mijn motorrijbewijs had 10 jaar terug reed ik vaak op de wegen van het circuit van Hengelo. Erg uitdagend, maar inderdaad niet echt heel veilig. Maar ja, risico van het vak.

Comment

Geloof dat deze jongen één van Nederlands grootste talenten van de laatste jaren was. Heb hem nog zien rijden als 16-jarig jochie bij de TT. Toch altijd jammer als iemand z'n carriere op zo'n manier moet eindigen, hoewel dit risico er natuurlijk in zit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door slibbe Bekijk bericht
            Litjens carriére schijnt voorbij na een botsing met een stilstaande boom.

19 jaar.

ET, tell me, hoe veel draden waren hier al over?
            Jij hebt ook dat stukje op de NOS gezien zeker?
            ------------------------------------------------
            We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

Working...
            X