Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tips voor vrijgezellenfeest

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Tips voor vrijgezellenfeest

Ik ben bezig een vrijgezellenfeest voor ongeveer 10 man te organiseren. Eind augustus.

En al mijn ideeën zijn of te duur (rijden op de Nurburgring bijv.) of te voorspelbaar (striptent en zuipen).

Dus heeft iemand een leuk idee? Overdag buitenactiviteit en 's avonds een leuke stad in waar je ook zonder plastic tieten ook nog een fijne avond hebt.

Dus, wie heeft er een goede tip? The floor is yours.

Ik had laatst ook een vrijgezellenfeest in Utrecht. Hebben we met zo'n tien man kano's gehuurd voor een dag incl. picknick mand.
    Van die tweemans kano's lekker door de grachten peddelen richting amelisweerd. Heerlijk. Het weer moet wel meezitten natuurlijk.

<insert muziek van de film Deliverance>
    Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cobraman Bekijk bericht
      Ik had laatst ook een vrijgezellenfeest in Utrecht. Hebben we met zo'n tien man kano's gehuurd voor een dag incl. picknick mand.
      Van die tweemans kano's lekker door de grachten peddelen richting amelisweerd. Heerlijk. Het weer moet wel meezitten natuurlijk.

Ha, die Cobraman;

Deliverance? En het begon zo leuk! Waarom niet gewoon ouwerwets naar de hoeren?
      Scherven brengen gelul.

Comment

Vast ook wel voor een vrijgezellenfeest te regelen. Ze doen ook Eendjes of Kevers.
        ------------------------------------------------
        We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cobraman Bekijk bericht

eneuh waren er nog grote jopen geregeld?
          Tegenwoordig kennen de mensen de prijs van alles en de waarde van niets - Oscar Wilde

Comment

Dagje paintballen van vroeg tot laat zodat de bruidegom zo onder de blauwe plekken zit dat er weinig gaat gebeuren op de huwelijksnacht (auw, oeh, aiii). Wordt die nacht ook meteen goed goed in z'n geheugen gegrift ;)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hansv Bekijk bericht
              Ha, die Cobraman;

Deliverance? En het begon zo leuk! Waarom niet gewoon ouwerwets naar de hoeren?
              Met al die allochtonen? Nee, daar bedankte de as. bruidegom voor ;-)
              Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Ha, die Cobraman;

Dus liever hengstenbal dan allochtoonse hoeren? Mèn, jullie zijn echt hardcore....
                Scherven brengen gelul.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MartijnL Bekijk bericht
                  http://www.burtonevents.nl/

Vast ook wel voor een vrijgezellenfeest te regelen. Ze doen ook Eendjes of Kevers.
                  Dit is het soort dingen die ik zocht. Gave tip. Thanks!

Comment

verkleed als clowns dronken als achterhoekers over de wallen schuimen
                    en de avond afsluiten met ping-pong ballen schieten in de bananen bar en dan met een vies dikke lippen busje weer luidruchtig terug naar huis ;-)
                    "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
                    "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
                    "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
                    "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door motroosje Bekijk bericht
                      verkleed als clowns dronken als achterhoekers over de wallen schuimen
                      en de avond afsluiten met ping-pong ballen schieten in de bananen bar en dan met een vies dikke lippen busje weer luidruchtig terug naar huis ;-)
                      Het overgrote deel van de groep zal Twents zijn, maar voor de rest heb je vrij accuraat een normale zaterdagavond beschreven :-)

Comment

Working...
                      X