Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie leest er wel eens een boek?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Wie leest er wel eens een boek?

Ik ben net begonnen aan De Shockdoctrine van Naomi Klein. Ik vermoed dat Pat & PACO dit boek stukgelezen hebben; zoniet dat wordt het hoog tijd.

Ik lees ook wel eens romans. Recent Het Mosselstrand van Marie Hermanson en De stand en de honden van Mario Vargas Llosa. En De prooi van Jeroen Smit over de tellorgang van Abn-Amro, niet echt een roman, wel interessante kost.
    * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
    * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

een boek...

wat is dat?
    Tegenwoordig kennen de mensen de prijs van alles en de waarde van niets - Oscar Wilde

Comment

Ik ben bekend met het boek, maar nog niet gelezen.

Ik heb wel Freakonomics van Levitt en Dubner uitgelezen tijdens de vakantie. Leuk boek en het lijkt ergens wel op ons boek De Hersengarage, haha.

Nu bezig in De Geschiedenis van Alles, van Christopher Lloyd. De hele historie vanaf de Big Bang tot nu met leuke illustraties en mooie indeling. Handig om je historische kennis wat op te poetsen.
      Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Read all about it. :-)
        Zo'n soort draadje was er al natuurlijk.

http://www.gummen.org/forum/showthre...highlight=boek

Ferrari 308 GTB QV (1983)
        Alfa Giulia 1300 (1966)
        Mazda Miata (1990 Daily driver)
        BMW 320Ci (van GF)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door slibbe Bekijk bericht
          Ik ben net begonnen aan De Shockdoctrine van Naomi Klein. Ik vermoed dat Pat & PACO dit boek stukgelezen hebben; zoniet dat wordt het hoog tijd.

Ik lees ook wel eens romans. Recent Het Mosselstrand van Marie Hermanson en De stand en de honden van Mario Vargas Llosa. En De prooi van Jeroen Smit over de tellorgang van Abn-Amro, niet echt een roman, wel interessante kost.
          ik heb hetzelfde boek op de leestafel liggen, zal wel zomervakantie worden.
          Als je dit soort boeken interessant vindt moet je ook eens googlen op "confessions of an economic hitman". Ook zeer de moeite waard.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door janspeed Bekijk bericht
            Als je dit soort boeken interessant vindt moet je ook eens googlen op "confessions of an economic hitman". Ook zeer de moeite waard.
            Daar is ook een documentaire van. Zeer de moeite waard.
            Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
              Read all about it. :-)
              Zo'n soort draadje was er al natuurlijk.

http://www.gummen.org/forum/showthre...highlight=boek
              Vanwege de onvolprezen zoek-functie kon ik dat natuurlijk niet vinden.
              Wordt zeker gelijk met het beschikbaar stellen van het oude forum gedaan?
              ;)
              * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
              * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door slibbe Bekijk bericht
                Wordt zeker gelijk met het beschikbaar stellen van het oude forum gedaan?
                ;)
                misschien heb je hier nog wat aan:

http://web.archive.org/web/200301301...ww.gummen.org/
                Forza!

Comment

Freakonomics is inderdaad hilarisch. Ben nu met De Prooi bezig, verplichte kost natuurlijk. Leest subliem weg.
                  Mini Cooper Clubman
                  "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                  "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door janspeed Bekijk bericht
                    Allereerst leuk zo'n boeken topic!!!

@ Janspeed, pas nog een docu zitten kijken over oa economic hitman. zie http://www.youtube.com/watch?v=1gKX9TWRyfs pas na +/- 20 min over die hitman...

erg interessant.

Wat ik ook een erg boeiend boek vond en wat zeker wel een beetje in die lijn past:

Het zwarte goud, Seiffert T & Werner K.
                    BMW i3, John Deere 6230 LS1 V8, Still RX 20-18

Comment

@JB: ik dacht wel dat Freakonomics een boek voor jou was ;)

Comment

Heb net drie boeken besteld voor m'n verjaardag.

2x J. Perkins.

Bekentenissen van een economische moordenaar & The Secret History of the American Empire.

en Stad der dieven van David Benioff. Ben benieuwd.

Tip voor vakantieboek: alles van Nelson DeMille. In de ik-vorm geschreven met een soort humor waar ik persoonlijk heel hard om kan lachen. Een van zijn boeken is verfilmd : The generals daughter.
                        BMW i3, John Deere 6230 LS1 V8, Still RX 20-18

Comment

Working...
                        X