Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Boeing gecrasht naast de A4?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Boeing gecrasht naast de A4?

Van 't weekend reden we naar ons nieuwe huis en meteen na de mega jump op de A4, vlak na afslag Leidschendam zagen we aan de overkant een enorme hoeveelheid aan politievoertuigen, traumahelicopter, ambulances en heel veel brandweerwagens. Ook stonden er veel mensen bij de Golfbaan in de buurt.

De a4 aan de andere kant was zo goed als afgesloten (1 rijstrook open denk ik). Erachter stond een file en door die file reden nog eens meerdere politieauto's/motoren ambulances, brandweerwagens en verkeer&waterstaat voertuigen, sleepdiensten etc.

Zelf werden wij richting Leiden nog ingehaald door een motoragent + E klasse kombi van de politie haaglanden. In Alphen zagen we nog een motoragent en ambulance met gillende sirenes.

Kortom, we hadden niet kunnen zien wat er aan de hand was, maar mobiel internettend kwamen er na een kwartier achter dat 't ging om een auto die te water was geraakt. 1 persoon hadden ze gevonden en gereanimeerd. Ze zochten nog lichamen in 't water. Ik zei toen: waar was de rest dan voor, ik kon me niet voorstellen dat je met zoveel mensen en materieel hoeft uit te rukken? Was die auto geraakt door een Boeing?? :)

Enfin, een uur later bleek inderdaad dat er slechts 1 vrouw in die auto had gezeten.

Ik vond 't allemaal erg over de top en vroeg me af wie zoiets coordineert? Wordt zo'n melding direct gebruikt als mega oefening? Of is 't normaal dat je bij een auto te water 40+ agenten, 40+ brandweerlieden en +- 15 ambulances (incl motoren en traumaheli) laat uitrukken?

Dure grap imho. Als 't nodig is, dan moet 't, maar het lijkt mij dus nogal overdreven en onnodig.

Zo. Lekker geruststellende topictitel, zo op maandagochtend.

*koffie van scherm poetst*

:)
    Mini Cooper Clubman
    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
    "Jasper val dood." - RH

Comment

lekkere topictitel inderdaad!
      Don't take life too seriously: you'll never get out of it alive

Comment

Nee Cav, die is naast de A9 gecrashed. Ik zou je cache van nu.nl toch eens leegmaken. :-)

Comment

:)

Topictitel was bewust zo gekozen voor het schrikeffect. Wij zaten vanuit de auto echt te kijken naar afgebroken cockpit, vleugels of een staartstuk. We dachten daarna, ow dan zal 't wel een bus vol kinderen geweest zijn. Maar ja, 1 auto met 1 vrouw, dat verwacht je niet. :)

Toen we terugreden kon je mooi haar slipspoor zien. De (te lage) lage vangrails ter plaatse heeft de auto vervolgens laten tollen de sloot in. Zal er wel spectaculair uit hebben gezien.

Comment

Al die mannen zitten zich kapot te vervelen op de kazerne. Bij ieder wiswasje is het daarna haasten geblazen om ter plaatse nog iets leuks te kunnen doen.

Soms leidt dat tot snelle oplossing van een simpele ongevalslocatie, vaker escaleert de boel enorm en is het juist de enorme voorraad hulpvoertuigen die extra stremmingen veroorzaakt.. Ik kan me wel herinneren hoe verbaasd ik hierover was toen ik een tijdlang kon mee lunchen in een verkeerscentrale.

Comment

Yep, fijne Topictitel, krijg m'n vrouw al amper het vliegtuig in:-)
              2 x ouwe premium meuk
              BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
              Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Een A4 met chrome tankklepdop durft ze wel in?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door John Bekijk bericht
                  Yep, fijne Topictitel, krijg m'n vrouw al amper het vliegtuig in:-)
                  Je vrouw moet ook helemaal niet Gummen.org lezen.....is helemaal niet goed voor vrouwen....

:-)

Comment

Working...
                  X