Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het algemene horloge draadje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ha, die Jasper;

misschien uiteindelijk ook beter voor het vliegverkeer.
    Scherven brengen gelul.

Comment

• Mwoah, als ik nou aan een Apple watch ging leggen hannesen....
      Mini Cooper Clubman
      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
      "Jasper val dood." - RH

Comment

• Ha, die Gummers;

nieuw leren bandje besteld bij Monsterwatches.nl; vouwsluiting was probleemloos over te zetten. De Seiko Premier ziet er weer knap uit.
        Scherven brengen gelul.

Comment

• Goede service bij Monsterwatches: na melding dat mijn SKX013 duiker onvoldoende gangreserve had was de Seiko na 2 weken weer retour.
          Inclusief het herstellen van verkeerde bandpennen veroorzaakt door de plaatselijke juwelier.

Comment

• Tudor.jpg

Zaterdag een nieuwe klok gekocht, een Tudor Pelagos <3

Comment

• Die vind ik dus gaaf, die Tudors :).

Comment

• Ja leuk! Jij hebt ook een behoorlijke collectie of niet, sr?
                Mini Cooper Clubman
                "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                "Jasper val dood." - RH

Comment

• Ha Jasper, ik klaag niet, maar er kan altijd meer bij ;)

Comment

• De Helm Vanuatu loopt 4 seconden voor sinds het instellen van de wintertijd. Niet slecht voor een goedkoop Seiko uurwerk. :)
                    Mini Cooper Clubman
                    "Jasper val dood." - RH

Comment

• Die Tudors zijn schitterend idd.
                      Rolex-kwaliteit en look and feel (alleen nog meer toolwatch) voor de helft v/d prijs.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                      Alfa Giulia 1300 (1966)
                      Mazda Miata (1990 Daily driver)
                      BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Tudors zien er goed uit, hoewel ik weinig met duikers heb. Deze vind ik mooi en ze zijn dus goed want ik geloof Harry :-)
                        "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
                        BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

• vandaag de knoop maar eens doorgehakt. Nu wachten tot hij binnen komt! monaco.JPG
                          koop je een auto alleen om naar te kijken, koop dan een poster

Comment

• Ha, die [email protected];

fap-meme.jpg
                            Scherven brengen gelul.

Comment

• :):):):)
                              koop je een auto alleen om naar te kijken, koop dan een poster

Comment

• Die Monaco blijft geweldig idd en zeker die met de kroon links.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                Alfa Giulia 1300 (1966)
                                Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Oh, heel erg fraai! Ook al vaak aangehad. Bij een juwelier. Met een stramme kabouter in de boks. :)
                                  Mini Cooper Clubman
                                  "Jasper val dood." - RH

Comment

• Mooi klok die Monaco !!! Stond, samen met wat andere horloges, ook op het lijstje, maar ik ben (ditmaal :) ) voor de Tudor gegaan.

Comment

• https://www.ibood.com/fashion-access...4d1957fd571669
                                      Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Working...
                                      X