Mwoah, als ik nou aan een Apple watch ging leggen hannesen....
Mini Cooper Clubman "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks "Jasper val dood." - RH
Goede service bij Monsterwatches: na melding dat mijn SKX013 duiker onvoldoende gangreserve had was de Seiko na 2 weken weer retour.
Inclusief het herstellen van verkeerde bandpennen veroorzaakt door de plaatselijke juwelier.
Ja leuk! Jij hebt ook een behoorlijke collectie of niet, sr?
Mini Cooper Clubman "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks "Jasper val dood." - RH
De Helm Vanuatu loopt 4 seconden voor sinds het instellen van de wintertijd. Niet slecht voor een goedkoop Seiko uurwerk. :)
Oh, heel erg fraai! Ook al vaak aangehad. Bij een juwelier. Met een stramme kabouter in de boks. :)
Nou, de Helm Vanuatu met zijn standaard nh35 uurwerk..... In de bijna 2 maanden sinds de wintertijd (27 oktober, de laatste keer dat ik hem gelijk zette) loopt hij 19 seconden achter.
Dat zijn waarden die zelfs voor een rolex heel acceptabel zouden zijn.
Ik snap best dat het een beetje geluk is en dat niet elk standaard Seiko uurwerk zo nauwkeurig is, maar goed, voor een klok van net 3 meier doet hij het gewoon uitstekend.
Wear and tear is er nauwelijks, op wat krassen op de clasp na (daar blijkt dan toch het budget).
Maar een fijn ding gewoon.
Krasjes krijg je ook op non-budget klokkies .
De eerste serie Invicta met Seiko uurwerken lopen ook altijd prima op tijd, en die waren iets meer dan een meier :)
Prima voor achter het stuur..
Hier maar ff dan. Mijn Seiko Kinetic diver heeft nog nooit onderhoud gehad in die 10 (?) jaar. De condensator heeft inmiddels wel z’n beste tijd gehad. Weet iemand een goed adres voor een servicebeurtje ergens tussen Delft en Amsterdam?
Helm Vanuatu update: in 1 maand verliest hij 35 seconden. Niet zo nauwkeurig als mijn Sinn maar een hele keurige score voor een micro brand prul met een Seiko nh35 er in. :)
Ja , klopt. Ongetwijfeld zijn er allerlei factoren van invloed, maar beide afwijkingen zijn gewoon OK. :)
Na lezen van een horloge artikel in de Octane, heb ik enkele maanden geleden via ebay onderstaande Russische klok aangeschaft. Een heuse Vostok Amphibia.
Als je hem continu draagt, wijkt ie weinig af, maar als je hem af doet, heeft hij lang niet de reserve van een Seiko 5, binnen 24 uur staat ie stil. Maar goed, wat wil je nou, voor 54 euro?
Comment