Nu heb ik een opvolger voor het beruchte UPC-draadje. Tenzij het nu opgelost is uiteraard...
Mijn Logitech Harmony 555 universele afstandsbediening werkt niet meer goed; geen tekst meer op het LCD-display waardoor een aantal functies niet meer te bedienen zijn. Firmware geflashed, resetten en alle shit ten spijt geen resultaat. FAQ-sectie en google gechecked... ja, een paar met hetzelfde probleem, maar geen oplossing. Zelfs Logitech verwijst ze door naar customer services.
Nou, dan maar even een case loggen.
Eerste berichtje heb ik niet meer maar beschrijft het probleem zoals het hierboven staat. Antwoord Logitech:
Gedaan. Werkte niet. Mijn antwoord:
Logitech antwoordt:
Uh, ik heb toch al antwoord gegeven? Zitten die gasten te slapen ofzo?
Ik antwoord:
Logitech antwoordt:
Grrrr!! Ik antwoord:
Logitech-wankers weer:
*hoofd op toetsenbord beukt*
Mijn laatste antwoord:
En toen antwoordde Logitech dit:
Aha, dus er kan toch een vervanging gestuurd worden. Nou ja, ze vragen wel voor de 1000-ste keer mijn PID-nummer, maar als het om vervanging gaat dan zijn NAW-gegevens wel op z'n plaats.
Eens zien of dit allemaal nog wel zo vlot gaat verlopen als ik ze vertel dat ik het bonnetje niet meer kan vinden ;-)
Wordt (ongetwijfeld) vervolgd....
Mijn Logitech Harmony 555 universele afstandsbediening werkt niet meer goed; geen tekst meer op het LCD-display waardoor een aantal functies niet meer te bedienen zijn. Firmware geflashed, resetten en alle shit ten spijt geen resultaat. FAQ-sectie en google gechecked... ja, een paar met hetzelfde probleem, maar geen oplossing. Zelfs Logitech verwijst ze door naar customer services.
Nou, dan maar even een case loggen.
Eerste berichtje heb ik niet meer maar beschrijft het probleem zoals het hierboven staat. Antwoord Logitech:
Geachte,
Bedankt voor het contact opnemen met de Harmony Help Desk.
Gelieve de volgende test uit te voeren:
- Neem de batterijen uit de Harmony en sluit de afstandsbediening aan op de USB
- Gaat de "backlight" aan? Ziet u dan tekst op het LCD scherm?
Gelieve de test resultaten aan ons door te geven door op deze e-mail te reageren.
Wij zouden eveneens graag uw adresinformatie ontvangen:
Naam en voornaam:
Straat + nummer:
Gemeente/stad:
Postcode:
Telefoonnummer:
Verdere informatie of tips bij het aanpassen van uw Harmony afstandsbediening kunt u vinden via de Harmony software: start de software, vul uw aanmeldingsgegevens in, klik op ‘Meer help’ en selecteer de ‘Veelgestelde vragen’-sectie.
Uw incident wordt nu behandeld door de tweedelijnsondersteuning. Het is niet meer aangewezen om nog zelf telefonisch contact op te nemen.
Gelieve op deze e-mail te reageren indien u vragen heeft of bijkomende assistentie wenst.Wij helpen u graag verder.
Met vriendelijke groeten,
Harmony Help Desk
Bedankt voor het contact opnemen met de Harmony Help Desk.
Gelieve de volgende test uit te voeren:
- Neem de batterijen uit de Harmony en sluit de afstandsbediening aan op de USB
- Gaat de "backlight" aan? Ziet u dan tekst op het LCD scherm?
Gelieve de test resultaten aan ons door te geven door op deze e-mail te reageren.
Wij zouden eveneens graag uw adresinformatie ontvangen:
Naam en voornaam:
Straat + nummer:
Gemeente/stad:
Postcode:
Telefoonnummer:
Verdere informatie of tips bij het aanpassen van uw Harmony afstandsbediening kunt u vinden via de Harmony software: start de software, vul uw aanmeldingsgegevens in, klik op ‘Meer help’ en selecteer de ‘Veelgestelde vragen’-sectie.
Uw incident wordt nu behandeld door de tweedelijnsondersteuning. Het is niet meer aangewezen om nog zelf telefonisch contact op te nemen.
Gelieve op deze e-mail te reageren indien u vragen heeft of bijkomende assistentie wenst.Wij helpen u graag verder.
Harmony Help Desk
Test uitgevoerd en geen backlight en ook geen tekst op het LCD-scherm.
Firmware is inmiddels ook al (meerdere malen) ge-update
Gr,
A.
Firmware is inmiddels ook al (meerdere malen) ge-update
Gr,
A.
Onlangs heeft u persoonlijke assistentie aangevraagd bij ons online supportcenter. Hieronder vindt u een samenvatting van uw vraag en ons antwoord.
Als we binnen 168 uur niets van u vernemen, gaan we er van uit dat uw probleem is verholpen.
Bedankt dat u van onze service gebruikt hebt gemaakt.
Als we binnen 168 uur niets van u vernemen, gaan we er van uit dat uw probleem is verholpen.
Bedankt dat u van onze service gebruikt hebt gemaakt.
Ik antwoord:
Worden deze antwoorden gegenereerd door een bot ofzo?
Ik heb niet de tijd noch het geduld van een bot...
Gaat er nog iemand serieus in op mijn probleem of blijf ik van dit soort vreemde mailtjes krijgen?
Ik heb nog steeds geen tekst op LCD-scherm. Kunnen jullie ondersteuning bieden of moet ik het apparaat naar jullie toesturen? Graag een zinvol antwoord.
Gr,
A.
Ik heb niet de tijd noch het geduld van een bot...
Gaat er nog iemand serieus in op mijn probleem of blijf ik van dit soort vreemde mailtjes krijgen?
Ik heb nog steeds geen tekst op LCD-scherm. Kunnen jullie ondersteuning bieden of moet ik het apparaat naar jullie toesturen? Graag een zinvol antwoord.
Gr,
A.
Geachte,
Bedankt voor het contact opnemen met de Harmony Helpdesk.
Op 06/10/2009 hebben wij u de volgende e-mail gestuurd:
Wij zouden graag uw adresinformatie ontvangen:
Login ID:
Naam en voornaam:
Straat + nummer:
Gemeente/stad:
Postcode:
Telefoonnummer:
PID-nummer van uw Harmony(u vindt dit nummer onder de batterij in het batterijcompartiment):
Helaas hadden wij niks meer van u terug gehoord.
Harmony Helpdesk
Op 06/10/2009 hebben wij u de volgende e-mail gestuurd:
Login ID:
Naam en voornaam:
Straat + nummer:
Gemeente/stad:
Postcode:
Telefoonnummer:
PID-nummer van uw Harmony(u vindt dit nummer onder de batterij in het batterijcompartiment):
Helaas hadden wij niks meer van u terug gehoord.
Harmony Helpdesk
Hallo,
Ik heb u reeds het PID nummer toegestuurd toen ik deze case aanmaakte.
Bij deze nogmaals: PID = Whatever
Telefoonnummer = 112
Tenzij u de afstandsbediening op komt halen, zijn de overige gegevens niet relevant.
Graag een oplossing voor mijn probleem. Na meer dan 5 emails over en weer ben ik nu nog gen stap verder.
Ik heb u reeds het PID nummer toegestuurd toen ik deze case aanmaakte.
Bij deze nogmaals: PID = Whatever
Telefoonnummer = 112
Tenzij u de afstandsbediening op komt halen, zijn de overige gegevens niet relevant.
Graag een oplossing voor mijn probleem. Na meer dan 5 emails over en weer ben ik nu nog gen stap verder.
Geachte,
Graag willen wij u vragen de verzonden e-mails te lezen:
Wij hebben u 3 e-mails gestuurd waarbij wij gevraagd hebben naar uw adres gegevens. Helaas hebben we dit informatie niet van u ontvangen->dit is de reden waarom wij " nog geen stap verder" zijn.
Om dit incident door te sturen naar de garantie afdeling, hebben wij u adres gegevens nodig.
Login ID:
Naam en voornaam:
Straat + nummer:
Gemeente/stad:
Postcode:
Telefoonnummer:
Graag willen wij u vragen de verzonden e-mails te lezen:
Wij hebben u 3 e-mails gestuurd waarbij wij gevraagd hebben naar uw adres gegevens. Helaas hebben we dit informatie niet van u ontvangen->dit is de reden waarom wij " nog geen stap verder" zijn.
Om dit incident door te sturen naar de garantie afdeling, hebben wij u adres gegevens nodig.
Login ID:
Naam en voornaam:
Straat + nummer:
Gemeente/stad:
Postcode:
Telefoonnummer:
Mijn laatste antwoord:
Beste supportmedewerker,
Ik zie niet in waarom u naast PID-nummer en telefoonnummer nog meer adresgegevens van mij nodig heeft. Alle verplichte velden in mijn gebruikersaccount zijn ingevuld. Als NAW-gegevens verplicht waren voor support, had dat wel op uw website gestaan.
Als later mocht blijken dat mijn NAW-gegevens wél noodzakelijk zijn voor verdergaande support, dan wil ik graag weten waarom. Ik maak er geen gewoonte van om mijn gegevens zonder reden weg te geven. Dat gaat nu dus ook niet gebeuren.
Ik wil graag geloven dat Logitech Support mensen wil helpen met hun probleem. Ik zit hier nog steeds met een afstandsbediening die niet werkt en word vervolgens geconfronteerd met een supportdesk die geen oplossingen biedt en blijft zeuren om gegevens die niet noodzakelijk zijn om mij te helpen.
Voor de laatste keer: graag hulp met mijn Harmony 555. De FAQ-sectie en forum hebben mij niet verder geholpen. U ook niet en dat is tenslotte uw werk.
Gr,
A.
Ik zie niet in waarom u naast PID-nummer en telefoonnummer nog meer adresgegevens van mij nodig heeft. Alle verplichte velden in mijn gebruikersaccount zijn ingevuld. Als NAW-gegevens verplicht waren voor support, had dat wel op uw website gestaan.
Als later mocht blijken dat mijn NAW-gegevens wél noodzakelijk zijn voor verdergaande support, dan wil ik graag weten waarom. Ik maak er geen gewoonte van om mijn gegevens zonder reden weg te geven. Dat gaat nu dus ook niet gebeuren.
Ik wil graag geloven dat Logitech Support mensen wil helpen met hun probleem. Ik zit hier nog steeds met een afstandsbediening die niet werkt en word vervolgens geconfronteerd met een supportdesk die geen oplossingen biedt en blijft zeuren om gegevens die niet noodzakelijk zijn om mij te helpen.
Voor de laatste keer: graag hulp met mijn Harmony 555. De FAQ-sectie en forum hebben mij niet verder geholpen. U ook niet en dat is tenslotte uw werk.
Gr,
A.
Geachte,
Hierbij het volgende:
U had ons gemeld dat uw problemen ondervond met uw afstandsbedineing.
Na een aantal testen te hebben uitgevoerd (aansluiten op USB zonder batterij) is gebleken dat u een defecte afstandsbediening hebt.
Wij willen daarom dit incident doorsturen naar de garantie afdeling (om na te gaan of de afstandsbediening onder garantie valt). Indien dit het geval is, zullen wij u een vervanging toesturen.
Daarom willen wij u vragen de volgende informatie aan ons door te sturen:
Login ID:
Naam en voornaam:
Straat + nummer:
Gemeente/stad:
Postcode:
Telefoonnummer:
Om de vervanging naar u toe te sturen, hebben wij dit informatie van u nodig.
Hierbij het volgende:
U had ons gemeld dat uw problemen ondervond met uw afstandsbedineing.
Na een aantal testen te hebben uitgevoerd (aansluiten op USB zonder batterij) is gebleken dat u een defecte afstandsbediening hebt.
Wij willen daarom dit incident doorsturen naar de garantie afdeling (om na te gaan of de afstandsbediening onder garantie valt). Indien dit het geval is, zullen wij u een vervanging toesturen.
Daarom willen wij u vragen de volgende informatie aan ons door te sturen:
Login ID:
Naam en voornaam:
Straat + nummer:
Gemeente/stad:
Postcode:
Telefoonnummer:
Om de vervanging naar u toe te sturen, hebben wij dit informatie van u nodig.
Eens zien of dit allemaal nog wel zo vlot gaat verlopen als ik ze vertel dat ik het bonnetje niet meer kan vinden ;-)
Wordt (ongetwijfeld) vervolgd....
Comment