Eh. Ach. Tja. Hum. Tweede Kamer misschien?
Maar nu het draadje hier toch staat; vanavond op TV2, The Hudsucker Proxy. Met Tim Robbins en Paul Newman. Erg leuke satire op het grote bedrijfsleven van the Coen brothers.
Ik ga zelf waarschijnlijk niet kijken, want ik heb hem al op DVD.
Welke idioot plettert dit draadje nou weer in de VIP box :-)
Maar goed;
Falling Down, een prima Michael Douglas, 8.
In Bruges, redelijk onbekend, maar weer zo'n sterke Engelse film, prachtige beelden van Brugge ook, 8.
Hudsucker Proxy, heb 'm wel, maar helaas nog niet gezien.
Ehm waar is die VIP-box dan voor ? Ik zie dat VIP-Box en 2e kamer 't meest gebruikt is voor off-topic gezwam en aangezien het geen politiek-tintje was denk ik dump 't maar bij 'overigen' in de vip-box dus ;)
VIP-box is "Auto's algemeen". Tweede Kamer is "niet autogerelateerd", zeg maar. :)
Mini Cooper Clubman "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks "Jasper val dood." - RH
De Tweede Kamer is voor draadjes over Geert Wilders, meisjes met grote tieten, de stand van de economie, weirde filmpjes van Geenstijl, nieuwsberichten met een hoog What the Fuck-gehalte, eindeloze filosofie over jazz, patserhorloges, leuke driekeermodaaltripjes naar Texel, conspiracy-theorieën, films en boeken.
De VIP-box is voornamelijk één groot draadje over de nieuwe leaseauto van Jasper.
:-)
Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.
ROFL, precies. En PandaPolls over auto's met veel te veel NCAP-sterren, alsmede John-polls over tweedehandse Duutse Deuken met veul chroom. :)
Mini Cooper Clubman "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks "Jasper val dood." - RH
Meisjes met Grote Tieten én een auto op dezelfde foto, Geert Wilders die de maximum snelheid wil afschaffen of horloges die je kado krijgt bij aanschaf eens automobiels zijn natuurlijk weer wél VIP-boxwaardig materiaal, want autogerelateerd.
Waar ik dus schijtziek van wordt zijn al die herhalingen van series en films op tv, vreselijk. Alsof iedereen daar op zit te wachten deze zomer. Denk dat ik straks de badkuip ga aanzwengelen.
Wel voor het donker thuis he Ralph, anders wordt het eng. :)
:-)
Ik zat me gewoon de tering te zoeken op welke zender die film kwam, zodat ik de HD-recorder kon gaan programmeren.
En met mij misschien meerdere Gummers, dus daarom plaats ik die (uitermate belangrijke) info even. LUL! ;-)
Ferrari 308 GTB QV (1983)
Alfa Giulia 1300 (1966)
Mazda Miata (1990 Daily driver)
BMW 320Ci (van GF)
nah, daar is ook de film capricorn one al aan gewijd.
Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein
As WWII is winding down, the Nazi's have developed the uber weapon, a super soldier, a blueish pink version of the Incredible Hulk. A team of Allied soldiers, including a snooty Frenchman, "Brooklyn" (with the heaviest of fake accents) among others is sent behind enemy lines to destroy this secret Nazi weapon. Written by Cobram
Comment